שתף קטע נבחר

דינמיקה השקיעה 4 מיליון דולר במיתוג מחדש

קמעונאית הסלולר מקבוצת סאני תקשורת שינתה את שמה לדינמיקה סלולר ומשיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה

רשת דינימיקה, קמעונאית הסלולר מקבוצת סאני אלקטרוניקה והמשווק המורשה הגדול ביותר של סלקום, משנה את שמה לדינמיקה סלולר ומשיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה בדגש על תפיסת שירות מהירה וחדשנית המותאמת לצרכי הלקוח.

 

המהלך, בהיקף של 4 מיליון דולר ובשיתוף חברת סלקום, כולל שינוי במערך השירות, תוך הבטחה למהירות בשירות ותיקון מכשירים, וכן תהליך ארגוני מקיף להטמעת תפיסת לקוח חדשה וערכי המותג. השינוי ילווה בעיצוב חזותי חדש של הסניפים ושפה פרסומית חדשה.

 

רשת דינמיקה סלולר המחזיקה כיום כ-20% משוק קמעונאות הסלולר, הציגה גידול של 30% במכירות במהלך השנה האחרונה.

 

לדברי ירון הורוביץ, מנכ"ל רשת דינמיקה, "אנו צופים כי המהלך האסטרטגי הנוכחי יביא לגידול נוסף בלקוחות הרשת, וההערכה היא כי הרשת עתידה להגדיל את המכירות ב- 10% נוספים במהלך שנת 2007, תוך פתיחת 3 סניפים נוספים במהלך 2007, נוסף על 40 הסניפים שבבעלותה כיום".

  

במסגרת המיתוג תציע הרשת את שירות דינמיקה אקספרס - תיבות אל-תור מיוחדות שיוצבו בסניפים, במטרה למסור מכשיר להחלפה ללא צורך המתנה בתור.  בנוסף, יוצע שירות דינמיקה TO GO - קבלת מכשיר חלופי באופן מיידי במקרה של מסירת מכשיר לתיקון ללקוחות שנמצאים בהסכם שירות עם דינמיקה, ודינמיקה דיל - חבילות מתחלפות מידי חודש, לקהלים השונים לרכישה מהירה ללא צורך בהמתנה.

 

מהלך המיתוג מחדש, באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן, נעשה תוך הטמעה פנים ארגונית לכלל העובדים, החל מאנשי המכירות והטכנאים ועד הדרג הבכיר. האסטרטגיה השיווקית תבוא לידי ביטוי גם בעיצוב ייעודי של סניפי הרשת - הראשון שבהם, חנות הקונספט בקניון איילון, בה הושם דגש על צרכי הלקוח באמצעות עיצוב המאפשר זרימה מהירה של תנועת הקונים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים