שתף קטע נבחר

סובארו לגאסי החדשה - עכשיו הסטיישן

סובארו פרסמה תמונות ראשונות של הלגאסי סטיישן, גרסה שלישית למשפחת הלגאסי שהושקה לפני חודשים ספורים. אלינו תגיע - יחד עם הסדאן - בסוף השנה

אחרי שחשפה בראשית חודש אפריל את גרסת הסדאן, ובאמצע אותו חודש את האאוטבק, גרסת הפנאי המוגבהת, סובארו מתפנה להצגת הדגם השלישי במשפחת הלגאסי החדשה: גרסת הסטיישן.


לגאסי סטיישן החדשה

 

לקראת תחילת שיווק הלגאסי ביפן, סובארו פרסמה תמונות ופרטים ראשונים על הסטיישן, שהיא למעשה אאוטבק ללא איפור השטח והגדלת מרווח הגחון. הסטיישן היא הגרסה החשובה ביותר של הלגאסי באירופה, אך ביפן ובישראל תתפוס נתח שוק קטן בהרבה מהדגם בעל ארבע הדלתות.

 

כמו בסדאן, גם הסטיישן מוצעת עם שני מנועים - 2.5 ליטר עם 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, או 2.5 ליטר עם טורבו ו-265 כ"ס, שמשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או חמישה הילוכים אוטומטית. דגם האאוטבק משווק ביפן בשלב זה רק עם מנוע ה-3.6 ליטר של הטריבקה, עם 256 כ"ס. בארה"ב, שלושת המנועים מוצעים בסדאן, והאאוטבק מסתפקת רק במנוע ה-2.5 ליטר האטמוספרי או ב-3.6 ליטר.


 

אצלנו ברבעון הרביעי של השנה

מחברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, נמסר ל-ynet כי הלגאסי החדשה - ואיתה גרסת הסטיישן - ינחתו בישראל במהלך הרבעון הרביעי של השנה, כלומר לאחר חודש נובמבר. נכון לעתה לא ידוע אילו רמות גימור יגיעו לכאן ומה יהיה מחירן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משפחת הלגאסי החדשה: אאוטבק באדום, סטיישן בלבן וסדאן כחולה
תא הנוסעים של הלגאסי החדשה, בגרסה יפנית
הסטיישן החדשה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים