שתף קטע נבחר

נסטלה פותחת את הקיץ במתקפה שיווקית

החברה תעלה 2 קמפיינים גדולים בהיקף של 1.5 מיליון דולר. תקציב השיווק של החברה עומד על 5 מיליון דולר

הקיץ בפתח וחברות הגלידות מצחצחות חרבות ומרעננות את הקמפיינים. כל חברה שוקדת על פיתוח מוצרים חדשים, תוך כדי תמיכה וקידום המותגים הוותיקים והמוכרים.
בחברת הגלידות נסטלה החליטו השנה להגדיל את תקציב השיווק ל-5 מיליון דולר. בחברה הוחלט לבסס אסטרטגיה שיווקית על תמיכה ב-7 מוצרים מובילים. אלו מוצרים ידועים, המוכרים בקהל הרחב ונצרכים בכמויות גבוהות מהממוצע. לאסטרטגיית שיווק זו קוראים בחברה פי-7. שבעת המוצרים שיהנו מתמיכה אגרסיבית הם: קוקילידה, רולר, פירולו 5, אקסטרים, אבטיח, מגה ומצופה בננה.
מדובר במוצרי אימפולס, כלומר מוצרים הנמכרים במקררים בקיוסקים. אלו לרוב רכישות ספונטניות ולא מתוכננות. בנסטלה מתכוונים להתמקד דווקא בשוק האימפולסיבי בכדי לעודד את המכירות.
בחברה מתכננים להשיק הקיץ 30 מוצרים חדשים, אולם השנה, מדגישים בחברה, רוב המשאבים יופנו כדי לתמוך במוצרים ותיקים, כשהמטרה היא להתבסס בשוק.
בחברה יתנו דגש מיוחד למותג אקסטרים, גביע הגלידה של החברה, לקוקילידה, גלידת שמנת בין 2 עוגיות, וחמשושים, חמישיית קרחונים קטנים.
המאמץ לתמיכה בקוקילידה יתמקד בקמפיין פרסומי בשווי מיליון דולר, ובהשקת טעם חדש: עוגיות קפה אגוז עם גלידת קפוצ'ינו. המותג הוא המצאה ישראלית שזכה להצלחה בינלאומית, ומטרת הקמפיין היא להגדיל את השוק כולו ולא רק את נתח השוק.
גם החמשושים יזכו לקמפיין אם כי בהיקף קטן יותר של 500 אלף דולר. החמשושים נחשבים ללהיט בקרב הילדים הקטנים, כי אלו שלגונים קטנים במספר טעמים, הניתנים לטבילה בצלוחית סוכר מצורפת. בחברה מספרים כי בשנה שעברה אזל המוצר מהחנויות במהלך העונה, לפיכך נערכה החברה השנה בהתאם ויבאה לארץ מספרד כמות כפולה של המוצר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
קוקילידה. מוצר מוביל
חמשושים. קרטיבים לילדים
מומלצים