שתף קטע נבחר

רמי הסמן הוא איש השיווק של חודש מאי

הסמן, יו"ר הוועד למלחמה באיידס, נבבחר כאיש החודש של איגוד המפרסמים בעקבות הצלחתו במאבק למען מימון התרופות לחולי איידס

רמי הסמן, יו"ר הוועד למלחמה באיידס, נבחר כאיש חודש מאי של איגוד המפרסמים. הזכייה הוענקה לו בעקבות הצלחתו במאבק למימון התרופות לחולי אידס. הסמן ניהל מאבק תקשורתי נגד האוצר, הממשלה וקופות החולים, שסיומו הוכנסו לסל הבריאות התרופות לאייס, בעלות של 150 מיליון שקל בשנה.
הסמן: "חילקנו באמצעות האינטרנט דפים לכל חברי הארגונים בארץ ובעולם. במקביל התחלנו לעשות לובינג בכנסת: כל יום הופיעו בכנסת שלושה נשאים. זו הפעם הראשונה שהגיעו חולי איידס לכנסת. גייסנו לעזרתנו גם את הסיעות החרדיות ועשינו הפגנות מול הכנסת. במקביל תבענו את קופות החולים והממשלה על בסיס הזכות לחיות. לבסוף אושר התקציב של 150 מיליון שקל לצורך הכללת התרופות".
הסמן מכהן בתפקיד מנהל מחלקת המחקר במשרד הפרסום גיתם BBDO. גסמן פורש מתפקידו כיו"ר הועד למלחמה באיידס לאחר 3 שנים בהם תקציב הועד גדל פי 8 ל-3 מיליון שקל. הועד מפעיל 4 סניפים, 3 מרפאות ו-250 מתנדבים. להסמן תואר שני במנהל עסקים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הועד למלחמה באיידס. המאבק הצליח
מומלצים