שתף קטע נבחר

מירס גייסה 5,000 מנויים בחודש ה-1 להשקת הסלולר

תשקיע 5 מיליון דולר בפרסום המותג אמיגו. סמנכ"ל השיווק: התוצאות הן בהתאם לאסטרטגיה שלנו

מספר המצטרפים החדשים לשירות הסלולרי אמיגו של מירס הגיע בחודש הראשון להשקת המותג לכ-5,000 מנויים חדשים בלבד. בחודש השני לפעילות, אומר משה בר-צבי, סמנכ"ל השיווק של מירס, גייסה החברה 10,000 מנויים חדשים. לשם השוואה, אוראנג' גייסה בחודש הראשון לפעילותה 30 אלף מנויים.
"אני מקווה שכל חודש יהיה כמו החודש הזה. האסטרטגיה שלנו היתה שלא להגדיר מכשירים ונתח שוק כמטרה אסטרטגית. לכן, אין אצלנו מכשירים חינם ואין מכירה בשופרסל", אמר בר-צבי. "הפנייה שלנו היא בעיקר למשתמשים שמחפשים טכנולוגיה חכמה ולמשפחות שכבר נחשפו למכשירי המירס".
לדברי בר-צבי, היעד שהגדירה החברה הוא להגיע ל-500 אלף מנויים סלולריים תוך 5 שנים לכל היותר. לחברה יש היום, לדבריו, 180 אלף מנויים. "אם נגיע עד סוף השנה ל-220 אלף, אהיה מאוד מרוצה. אני גם מרוצה מהחשיפה הגבוהה שלנו. מסקרים שלנו עולה, כי 61% מהציבור נחשף לפרסום שלנו וכבר מזהה את המותג אמיגו כחברה הסלולרית הרביעית במדינה. עוררנו סקרנות", אומר בר-צבי.
מירס מתכוונת להשקיע בהמשך הפרסום לאמיגו 5 מיליון דולר - סכום נמוך יחסית לחברות הסלולר האחרות. בתחילת השבוע הבא יעלה הקמפיין התמחורי של אמיגו, שייוחד להצעה השיווקית של שבעה יעדים נבחרים חינם, בתוך או מחוץ לרשת, מבלי לשלם זמן אוויר. כך נודע ל"ידיעות אחרונות".
מירס תפעיל דיילי קידום מכירות בקניונים ברחבי הארץ. בין היתר תערוך החברה הגרלות, שהפרסים עליהן יהיו נופשים ביעדים שונים בחו"ל.



לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קמפיין תמחורי: 7 יעדים חינם
מומלצים