שתף קטע נבחר

מפעל הפיס השיק משחק מזל יומי חדש

המשחק החדש יעלה תחת השם פיס 777 עם פרס ראשון של 70 אלף שקל בכל יום. ההשקה תגובה בקמפיין בהיקף של שני מיליון דולר

בימים קשים אלו המזל הוא מצרך מבוקש, ואחד הגופים שמנסה לשווק את המוצר "מזל" הוא מפעל הפיס, אחד משני הגופים שמשווקים בארץ הגרלות ברשיון. היום (ב') הודיע מפעל הפיס על השקת מוצר חדש תחת השם פיס 777, זאת לאחר שמונה שנים בהם לא יצא מטעמו מוצר חדש לשוק (המוצר האחרון היה הצ'אנס).
מדובר במשחק מזל יומי שרובו עוצב וגובש תחת המספר שבע. למשחק קוראים כאמור פיס 777, בטופס שעולה שבעה שקלים יש 70 מספרים, מתוכם צריך לסמן שבעה. בהגרלה, שנערכת אחת ליום, עולים 17 מספרים, ואם נחשתם שבעה מתוכם - זכיתם בפרס הראשון שעומד על 70 אלף שקל.
הפרס הראשון, אגב, לא מתחלק - כל אדם שזוכה מקבל את מלוא הסכום. במפעל הפיס טוענים שהסיכויים לזכות בפרס הגדול גבוהים יחסית (1 ל-61,640) להגרלות אחרות. בנוסף לפרס הראשון יש פרסים למנחשים 6, 5, 4, ו-3 מספרים, כאשר סיכויי הזכייה בפרס כלשהו עומדים על אחד מכל שני טפסים. בכל טופס, אגב, יש שלוש טבלאות, וניתן למלא כמה שרוצים, גם באופן אוטומטי.

הכנסות של 100 מיליון שקל בשנה

במפעל הפיס מצפים שהמשחק החדש יתרום עד סוף השנה 85 מיליון שקל לשורת ההכנסות, וכ-100 מיליון שקל לתקופה של שנה. סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, ישראל פלג, אמר כי יש אמנם חשש שלקוחות ישתתפו במשחק על חשבון משחקים אחרים של המפעל בהם הם השתתפו בעבר (קניבליזציה), אך בסופו של דבר עצם היציאה של אנשים לרחוב וקנייה אימפולסיבית של מוצר בדוכנים שלהם, תתרום בסופו של דבר לעלייה בהכנסות.
אברהם כץ-עוז, יו"ר דירקטוריון מפעל הפיס, אמר כי הוחלט על השקת המשחק למרות התקופה הקשה, תוך חשיבה שאולי הוא יתרום להעלאת המורל. עוד ציין כץ-עוז, כי הסיבה שלא עלה אף מוצר חדש בשמונה השנים האחרונות נוסעת העובדה שכל משחק מצריך אישור של משרד האוצר, ורבים לא אושרו. לדבריו, הכורח לפנות לאוצר עם השקת כל מוצר חדש כובלת את ידינו מקשה עלינו לתת מענה לתעשיית ההימורים הבלתי חוקיים המגלגלת כשבעה מיליארד שקל בשנה.

קמפיין בשני מיליון דולר

השקת פיס 777 תגובה בקמפיין בהיקף כולל של שני מיליון דולר ובפעילות קידום מכירות. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יכלול סרטון טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט. בקמפיין מככבת מלכת היופי היוצאת אילנית לוי, והוא עולה תחת הסיסמא "גם אם אין לך מזל - 777".
לדברי פלג, הסיסמא נבחרה מאחר שהיא מהווה תשובה לטענה של אנשים רבים שאינם קונים מוצרים של מפעל הפיס. הסיכויים לזכות כל כך טובים, הוא אומר, אז גם אם אין לך מזל יש לך סיכוי טוב לזכות.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים