AIG משווקת ביטוח נגד תביעות לחברות מדיה
הפוליסה מעניקה כיסוי בגין אירוע ותביעה, לרבות הוצאות הגנה משפטית, בגבולות אחריות של עד 5 מיליון דולר
AIG החלה לשווק פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ראשונה מסוגה בישראל, המיועדת לחברות בתחום המדיה. הביטוח נועד למשרדי פרסום, משרדי יחסי ציבור, טלוויזיה, מוציאים לאור ועוד, כאשר הפוליסה מעניקה כיסוי בגין אירוע ותביעה, לרבות הוצאות הגנה משפטית, בגבולות אחריות של עד 5 מיליון דולר.
הכיסוי הוא מפני תביעות שיוגשו בגין נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מהעיסוק בתחום המדיה כגון הוצאת דיבה, לשון הרע, גניבת זכויות יוצרים, פגיעה בסימנים מסחריים מוסכמים וכו'.
מורלי דורי, מנהלת ביטוח מסחרי ב-AIG, אמרה כי בשנים האחרונות חברות בתחום המדיה חשופות יותר מתמיד לתביעות בגין פעילותן. "בעולם מרובה ערוצי תקשורת, שם המשחק הוא מעבר מהיר של מידע, קריאטיביות ותחרות על תשומת לב הצרכן. כתוצאה מפעילויות אלו נגרם לעיתים קרובות יותר נזק לצד שלישי - פרט או ארגון, ולכן תדירות התביעות וסכומי הפיצויים הנפסקים נמצאים בעלייה מתמדת".
AIG היא חברת הביטוח הראשונה בישראל המציעה לחברות מדיה כיסוי רחב לתחום עיסוקן כמוצר מדף, כולל כיסוי עולמי. לדברי דורי, עד כה נאלצו חברות מדיה לקנות ביטוח דרך חברות ביטוח בינלאומיות.