שתף קטע נבחר

אסם משקיעה 2 מיליון שקל במיצוב מחדש לאפרופו

במסגרת המהלך שונו אריזות המוצר ונוספו טעמים חדשים. סמנכ"ל שיווק באסם: נתח השוק של החטיף יגדל ב- 10%

אסם משקיעה 2 מיליון שקל במיצוב מחדש לחטיף אפרופו. מטרת המהלך להרחיב את קהל היעד אליו פונה החטיף, שהושק בתחילה כחטיף שפונה בעיקר לנשים. במסגרת המהלך, הוסיפה אסם שני טעמים חדשים לסדרת אפרופו: אפרופו פאף ואפרופו פיקנטי, ושינתה את אריזות המוצר.
במחקרים שערכה החברה, ציינו צרכנים כי הם מעוניינים לאכול חטיף אפרופו בצורות שונות ובטעמים חדשים. אחוז גבוה מקהל המשתתפים ציין כי היה מעוניין לאכול אפרופו בטעם פיקנטי.
סמנכ"ל השיווק באסם איציק צאיג, מסר כי "בקבוצות מיקוד בנושא חטיפים, הייתה הרגשה הכללית כלפי אפרופו שהוא 'בן יחיד' וככזה צריך לצרף אליו טעמים וצורות נוספים. עוד עלה, כי צרכנים רבים אוהבים לאכול את אפרופו כחטיף אישי ולכן מיצובו כמתאים לאירוח בלבד, אינו עדכני ואינו מושך את קהל המטרה המרכזי של המותג".
צאיג הוסיף, כי חטיף אפרופו תופס נתח שוק של כ- 6% משוק החטיפים. באסם מעריכים כי שינוי האריזות והוספת הטעם והצורה החדשים יביאו לידי גידול של כ- 10% בנתח השוק שתופס החטיף.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים