שתף קטע נבחר

טסלה שוכרת בכירים ממאזדה ופורד

מנהל הפיתוח של המכוניות הקטנות בפורד ואחד ממעצבי מאזדה, עזבו את מקום עבודתם לטובת משרה ביצרנית מכוניות הספורט החשמליות

מינויים בתעשיית הרכב: מנהל הפיתוח למכוניות קטנות, דיפק אחויה, ואחד ממעצבי מאזדה, פרנז ואן הולזהאוזן, עזבו את משרתם לטובת תפקידים חדשים ביצרנית המכוניות החשמליות טסלה (Tesla).

 

היצרנית, שזוכה לעניין רב במיוחד בארצות הברית, מציעה כיום מכונית ספורט חשמלית המכונה רודסטר (Roadster), על שם תצורת המרכב (גג נפתח ושני מושבים, ללא התבססות על דגם סגור). בתוך כשנה וחצי היא צפויה להציע מכונית סדאן חשמלית וזולה משמעותית (פחות מ-60,000 דולר לעומת 109,000 לרודסטר). שנתיים נוספות לאחר מכן, ב-2012, מבטיחים בטסלה דגם נוסף במחיר נמוך מ-30,000 דולר. כל דגמי היצרנית מצוידים בהנעה חשמלית לא מזהמת.


טסלה רודסטר

 

טסלה הודיעה כי בכירי מאזדה ופורד שערקו לשורותיה, ישמשו בתפקידי מפתח: אחויה, שכיהן בתפקידים ניהוליים בפורד ב-15 השנה האחרונות, ימונה למנהל הכספים הראשי של החברה. ואן הולזהאוזן ישמש כמנהל העיצוב של היצרנית, שרק לאחרונה הודיעה כי תתבע את המעצב הקודם שלה - היינריך פישקר - בטענה כי ביצע עבורה עבודה לא מספקת.

 

בהודעה לעיתונות שפרסמה היצרנית, אומר מנכ"ל החברה, זאב דרורי, כי הוא סבור שהמצטרפים החדשים לשורותיה יסייעו בהפיכתה לשחקנית מרכזית בשוק הרכב האמריקני. אך לאחרונה, טסלה הודיעה כי מייק דונהי, מבכירי קרייזלר לשעבר, יצטרף לשורותיה בתפקיד מנהל הייצור, אספקה ותפעול. מינוי זה בוצע מתוך מטרה להיערך לייצור המוני, בניגוד למספר יחידות נמוך מאוד מדי שנה, כפי שמציגה טלסה כיום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים