שתף קטע נבחר

גביע איטלקי: אינטר הודחה בחצי הגמר

שחקניו של ז'וזה מוריניו ניצחו את סמפדוריה 0:1 בגומלין, אבל הודחו בעקבות התבוסה 3:0 במשחק הראשון. מגן פאלרמו, מוריס קרוציירי, נתפס בבדיקת סמים בה התגלה כי נטל קוקאין

אלופת איטליה, אינטר, הודחה כצפוי בחצי גמר הגביע האיטלקי למרות שניצחה במשחק הגומלין בביתה 0:1 את סמפדוריה. זאת, אחרי ששחקניו של המאמן וולטר מצארי ניצחו 0:3 במשחק הראשון.

 

בדקה ה-27 העניק זלאטן איברהימוביץ' תקוות ל'נראזורי' כאשר בעט מחוץ לרחבה לרשת בתום מהלך בו החל השוער ז'וליו סזאר, ששלח כדור ארוך לכיוון שער היריב. עשר דקות לאחר מכן היה 'איברה' קרוב לכיבוש השער השני כאשר בעט כדור קשתי מקצה הרחבה, אשר נחת על הקורה ולא חדר פנימה.


מאריו בלוטלי מאינטר עם אנדריאה ראג'י מסמפדוריה (צילום: AFP) 

 

אינטר המשיכה ללחוץ ובדקת הסיום של המחצית הראשונה הגביה איברהימוביץ' לראשו של חוליו קרוס, שנגח מקרוב החוצה. הלחץ במחצית השניה לא הניב תוצאות ודווקא מקסוול היה זה שהציל את אינטר, כאשר הרחיק בראשו מהקו.

 ארבע דקות מהסיום בעט ניקולאס בורדיסו מקרוב, אבל שוער 'סאמפ', לוקה קסטלצי עצר את הכדור על קו השער. בלם אינטר, מארקו מטראצי, ספג צהוב שני והורחק בתוספת הזמן. סמפדוריה תשחק בגמר נגד לאציו, שאתמול הדיחה את יובנטוס. 

 

מגן פאלרמו, מוריס קרוציירי (לשעבר בסמפדוריה ואטאלנטה), נתפס בבדיקת סמים שנערכה לו לאחר המשחק נגד טורינו ב-5 באפריל. בבדיקה התגלה כי קרוציירי בן ה-28 נטל קוקאין.

 

נשיא פאלרמו, מאוריציו זמפריני, הגיב: "זו הפתעה גמורה עבורנו, אנחנו נגד השימוש בחומרים שעלולים לגרום נזק לאנשים, במיוחד לספורטאים צעירים. נדהמנו לגלות שאנשים צעירים, שלפעמים הולכים למועדונים, מסוגלים להתנהג בצורה כל כך מטומטמת. הם לא משיגים שום דבר מהבחינה הספורטיבית, להפך, הם רק הורסים את עצמם. אם הוא נטל קוקאין הוא חייב להודות בזה. הבריאות שלו זה הדבר הכי חשוב, אבל זה פאטתי לראות שאנשים מסוגלים ליפול במלכודות כאלה".  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איברהימוביץ' עם אנג'לו פאלומבו מסמפדוריה
צילום: AFP
מומלצים