שתף קטע נבחר

איטליה: לאציו ניצחה בפנדלים וזכתה בגביע

רומא אירחה את גמר הגביע האיטלקי והוא יישאר בעיר, אחרי ניצחון של הקבוצה המקומית על סמפדוריה 5:6 בפנדלים, אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי

נציגותיה של רומא בליגה האיטלקית לא ממש עשו גדולות ונצורות העונה. לא רומא ולא לאציו הצדיקו את מעמדן כחלק מעילית ה'סריה א', ויסיימו את העונה מחוץ לצמרת. עם זאת, בניגוד לרומא, השישית בטבלה, לאציו העשירית יכולה להתגאות בתואר - ביום רביעי זכתה בגביע בגמר דרמטי באיצטדיון ה'אולימפיקו' שבבירה, בו זכתה אחרי ניצחון 5:6 בפנדלים על סמפדוריה, אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי.

 

לאציו דווקא פתחה בסערה עם שער יתרון של מאורו סראטה כבר בדקה החמישית. עם זאת, סמפדוריה עשתה את שלה מבעוד מועד עם שער שיוויון של ג'אמפאולו פאזיני בדקה ה-31. שעה עברה ללא שערים וללא הכרעה וכך גם חצי שעה נוספת של הארכה. בתום 120 דקות נותרה התוצאה על כנה והמשחק עבר להכרעה בבעיטות פנדלים.


חגיגה בתכול. לאציו בטירוף אחרי הניצחון הדרמטי בפנדלים (צילום: רויטרס)

 

ראשון ניגש לבעוט כוכב 'סאמפ' אנטוניו קסאנו, אולם נבלם על ידי שוער לאציו,

 נסטור מוסלרה. למזלו, הסקורר המקומי, תומאס רוקי, החמיץ גם הוא את הבעיטה הרביעית במספר והשאיר התוצאה על שיוויון 1:1 (אחרי פנדל של אנג'לו פאלומבו). כך המשיכו שמונת הבועטים הבאים לדייק והתוצאה עמדה על 5:5, כשהוגו קמפאנרו מסמפדוריה ניגש לבעוט. מוסלרו הצליח להדוף את הכדור שלו ואיפשר לעוסמאן דאבו להכריע את המשחק עם פנדל מוצלח ששווה גביע.

 

טורקיה: בשיקטאש זכתה בגביע, לאחר שגברה בגמר על פנרבחצ'ה 2:4. למנצחים: סימק (דקה 6), בובו (56, 73) והולוסקו (80). לפנרבחצ'ה: גוויסה (27), אלכס (90 בפנדל).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גוראן פאנדב חוגג עם הגביע
צילום: AFP
מומלצים