שתף קטע נבחר

נתניהו: יש התפתחות עצומה במשטרת ישראל

ראש הממשלה ביקר במטה הארצי של המשטרה ואמר כי ניכרת התקדמות במאבק במשפחות הפשע. לדבריו, בכוונתו לפעול להגברת נוכחות השוטרים ברחובות הערים

"האלכוהול בקרב בני נוער וקטינים הוא מגיפה שמסכנת את הילדים והנוער שלנו, גורמת לאסונות, תאונות דרכים ופשיעה. נצא למלחמה נגד זה ונצמצם את התופעה הזאת" - כך הבטיח הבוקר (יום ג') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בביקור שערך במטה הארצי של המשטרה. נתניהו שיבח את המשטרה: "גם במלחמה במשפחות הפשע יש התקדמות ותוצאות".

 

ראש הממשלה התקבל במטה בטקס ממלכתי על ידי השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן. בהתייחסו להידרדרות בתחושת הביטחון, אמר ראש הממשלה: "אנחנו רוצים להגדיל את הנוכחות של השוטרים עצמם. אין כמו שוטרים בשטח כדי למנוע פשיעה. אני מודע לכך שתמיד יש צורך במשאבים ונמשיך לעשות זאת בהתאם להתפתחות הכלכלית".  


נתניהו, אהרונוביץ' וכהן, הבוקר במטה הארצי (צילום: גיל יוחנן)

 

נתניהו סייר גם בתערוכת טכנולוגיה מודיעין, ובמעבדות לזיהוי פלילי. בתום האירוע, אמר: "יש התפתחות עצומה במשטרת ישראל, פענוח מהיר של פשעים חמורים ויכולות מרשימות מאוד ששמורות - ובצדק - מעיניי הציבור".

 

המפכ"ל כהן הודה לנתניהו על בואו למטה הארצי. "זה ביקור חשוב מאוד והוקרה ל-27 אלף שוטרים ולוחמי משמר הגבול". הוא ציין כי "משטרת ישראל עברה בשלוש שנים האחרונות מהפכה". אהרונוביץ' מצדו, התייחס לצורך להקצות משאבים נוספים למלחמה בפשיעה ובאלכוהול. "זו משטרה טובה, חכמה ומקצועית - אך חסרים לה אמצעים ותקציבים נוספים. 85 אחוזים מהסכום שקוצץ חזר אלינו, וזה הישג חשוב מאוד".  

 

הוא הביע תקווה כי בשנה האזרחית הבאה יצטמצם באופן משמעותי היקף הפשיעה. "בשנת 2010 יהיה שינוי של בולטות של שוטרים בערים באמצעות השיטור העירוני ואין לי ספק שרמת הפשיעה תרד". בהתייחסו לפרוייקט "עיר ללא אלימות", אמר השר כי בכוונת משרדו לצרף לתוכנית עוד 66 ערים נוסף על 12 הקיימות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נתניהו במטה הארצי. התקדמות בצמצום הפשע
צילום: גיל יוחנן
מומלצים