שתף קטע נבחר

ניפגש בגמר המטאל באטל

אתם מוזמנים להכיר את הלהקה האחרונה שתשתתף במטאל באטל, "Desert", שמבצעת את שירה "Letter Of Marque". האם הם יסעו לוואקן?

 

הגענו לקו הסיום. בימים האחרונים הצגנו בפניכם בכל יום להקה אחרת שתשתתף בתחרות המטאל באטל השנתית, שתיערך מחרתיים (ד') במועדון הבארבי בתל-אביב. היום (ב') אתם מוזמנים להכיר את הלהקה האחרונה, "Desert", שמבצעת את שירה, "Letter Of Marque" על הבמה.

 

"דסרט" החלה את דרכה לפני כשמונה שנים אך החלה לפעול ממש ב-2004. חברי הלהקה מספרים שהם התחילו כלהקת "פאוור מטאל" המושפעת מלהקות אירופאיות וכן מסגנון הרוק הכבד המסורתי של שנות השמונים והתשעים. עם הזמן החלה הלהקה לשלב במוזיקה שלה מאפיינים נוספים. ומה יקרה אם הלהקה תזכה בתחרות ותופיע בפסטיבל "וואקן" שבגרמניה? "אנחנו נראה שאנחנו להקה שרובה מורכבת מרוסים, וחוץ מספורט, בארץ הרוסים מייצגים גם מטאל", הם צוחקים.


להקת Desert. לא רק ספורט (צילום: עומר שורץ ורותם פלדנר)

 

ברביעי הקרוב (7.4) תתקיים במועדון הבארבי בתל-אביב תחרות ה"מטאל באטל" המסורתית. זו השנה השלישית בה מתקיימת התחרות, אותה מארגנת חברת "OnTour" בשיתוף "זירת המטאל" של ynet ואתר "מטאליסט". הלהקה הזוכה, שתוכרז באירוע בבארבי, תיסע לפסטיבל "וואקן" שבגרמניה, ותייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית.

 

הלהקות הנבחרות יגיעו לבארבי בערב הגמר, שם צפויות עוד הרבה מאוד הופעות והפתעות. בסוף הערב תיבחר הלהקה הזוכה, לה יוענק הכבוד להופיע בפסטיבל וואקן באוגוסט הקרוב. לזוכה במקום הראשון בתחרות בגרמניה יוענק חוזה בחברת תקליטים בינלאומית וכן פרסים נוספים. התחרות בארץ תוכרע על ידי צוות שופטים שיכלול את מארגני התחרות לצד שופטי כבוד.

 

שימו לב, גם השנה אתם יכולים להיות חלק מההצבעה ולהשפיע עם סיום הגמר. ועדת השופטים תכלול את קולות הקהל בשקלול התוצאות הסופי. בנוסף, בין מי שיגיעו לערב הגמר יוגרל פרס שווה ביותר: גיטרה חשמלית מסוג "Washburn", מתנת "חלילית". נתראה בבארבי.

 

  • הבהרה: הופעתה של להקת "נגטיב פרוג'קשן", שהיתה אמורה להשתתף גם כן בגמר התחרות, בוטלה לאחר שהתברר למארגני התחרות כי הלהקה עברה על חוקי התקנון של התחרות בישראל.

 

בואו להקשיב לכל שאר הלהקות המשתתפות בגמר:

 

האם "Desert" צריכה לזכות במקום הראשון ולייצג אותנו בגרמניה? טקבקו במרץ!

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Desert. מורכבת בעיקר מרוסים
צילום: רותם פלדנר ועומר שורץ
לאתר ההטבות
מומלצים