שתף קטע נבחר

שירות טרום טיסה מהבית מונע את הצורך להיסחב עם המזוודות בדרך לנתב"ג ולדלג על התור לצ'ק אין

עונת החופשות כבר החלה, והקיץ צפויה לעבור בנמל התעופה בן גוריון כמות שיא של מעל ל-4 מיליון נוסעים. למי שרוצה לדלג על העמידה בתור, בדיקת הביטחון ומסירת המזוודות, מוצע שירות טרום טיסה מוקדם שמאפשר למסור את המזוודות ולקבל את כרטיס העלייה למטוס כבר בבית או במשרד. השירות הייחודי מאפשר להתחיל את הנסיעה בקלות, בנינוחות ותוך חסכון ניכר בזמן. מהם היתרונות של השירות המשתלם, ואיזו חברת תעופה זרה ופופולארית, הצטרפה לחברות התעופה הישראליות ומעניקה לנוסעים שלה את השירות?

כל טיסה ליעד מפנק בחו"ל או לצרכי עבודה מתחילה במסע מקדים בשדה התעופה. החל מהבידוק הביטחוני, דרך מסירת המזוודות, החתמת הדרכונים ועד העלייה למטוס.

 

אין ספק כי הצרכנים של ימינו מחפשים אחר נוחות ומהירות בכל תחום. החל בקבלת חבילות, דרך קביעת תורים מראש ועד הזמנת כרטיסים. גם בתחום התעופה נוצרה דרישה לאפשר לציבור הנוסעים לבצע את תהליך טרום הטיסה ומסירת המזוודות בזמן ובמקום הנוח לו. לחלק מהאוכלוסייה, ובכלל זה משפחות עם ילדים, אנשי עסקים והאוכלוסייה המבוגרת, מדובר ממש בשירות הכרחי.

 (צילום: זום 18) (צילום: זום 18)
(צילום: זום 18)

 

חברת פרמיום צ'ק אין מציעה את הפתרון המושלם לכל מי שרוצה להתחיל את הנסיעה בצורה נוחה וקלה: שירות טרום טיסה הכולל את איסוף המזוודות והכבודה ישר מהבית. נציגי החברה, יחד עם נציגי רשות שדות התעופה, מגיעים לבית הלקוח או למיקום אחר לבחירתו, מבצעים בדיקה ביטחונית וצ'ק אין, לוקחים את המזוודות ומעניקים לנוסעים את כרטיס העלייה למטוס וכן שובר מתנה על סך 50 שקל לקניית נעליים בדיוטי פרי ספורט של ג'יימס ריצ'רדסון. לאחר סיום התהליך, כל מה שנותר הוא להגיע לנתב"ג עם תיק יד בלבד, ישירות לביקורת הדרכונים, לדיוטי פרי ולטיסה.

 

זוגות, משפחות עם ילדים, קבוצות, משלחות, אוכלוסיה מבוגרת, ואנשי עסקים רבים כבר משתמשים בשירות טרום הטיסה מהבית, על מנת למנוע מעצמם את ההיסחבות המעיקה והמיותרת עם המזוודות בדרך לשדה התעופה, לעתים בתחבורה ציבורית ובאמצע הלילה, ועל מנת לחסוך זמן יקר בשדה התעופה.

 

עד לפני מספר שבועות, השירות היה זמין לנוסעים בטיסות של חברות התעופה הישראליות: אל על, ישראייר וארקיע, אך לקראת הקיץ הקרוב החלה להציע את השירות גם חברת טורקיש איירליינס, בעלת היקף הפעילות הגדול ביותר בנתב"ג מבין החברות הזרות.

 (צילום: זום 18) (צילום: זום 18)
(צילום: זום 18)

יתרון משתלם עבור כל אחד מאיתנו  

אוכלוסיות רבות ומגוונות מוצאות בשירות טרום הטיסה מהבית פתרון נוח ויעיל במיוחד, וכל אחד מאיתנו יכול למצוא את היתרון שהופך את השירות למשתלם במיוחד עבורו.

 

עבור משפחות עם ילדים, מסירת המזוודות המוקדמת מונעת מהורים את ההיטלטלות עם מזוודות וילדים מנומנמים על הידיים בנסיעה אל שדה התעופה, במקרים רבים באמצע הלילה. הורים רבים שמחים להימנע מעמידה בתור עם הילדים חסרי הסבלנות, משימה שעשויה להיות מתסכלת ומתישה במיוחד, במיוחד ב-5 בבוקר אחרי לילה ללא שינה. בנוסף, החיסכון בזמן ההמתנה בתור למסירת המזוודות מפנה זמן איכות משפחתי ובילוי בדיוטי פרי.

 

מבחינת קבוצות, משלחות וקבוצות ספורט למיניהן, מדובר על פתרון יעיל במיוחד שמפחית את הסיכוי להתפזרות של הקבוצה בדרך לטיסה, שומר על הקבוצה ביחד במעבר ישירות לביקורת הדרכונים, ומבטיח אפס טעויות וסדר מופתי – מרכיב חשוב במיוחד כשמדובר בקבוצות גדולות.

 

בקרב אוכלוסיות מבוגרות, אין ספק ששירות טרום הטיסה מהבית הוא קריטי ויכול להוות גורם שמשנה לחלוטין את ההתנהלות בשדה התעופה. סחיבת מזוודות כבדות ועמידה ממושכת בתור עשויים להוות משימה לא פשוטה עבור בני גיל הזהב - כך ששירות טרום טיסה בביתם, שם הם כבר מוסרים את המזוודות, יכול להפוך את החוויה להרבה יותר פשוטה ונעימה.

 

באשר לאנשי עסקים, שירות טרום הטיסה מהבית נחשב להוצאה מוכרת המאפשרת את קיזוז המע"מ, מונע בזבוז זמן ומאפשר ניצול זמן מרבי לצרכי עבודה. בנוסף, העובדה שלא צריך להיסחב עם מזוודה שומרת על רעננות מקסימאלית בדרך לנסיעה עסקית.

 

על רקע העומס הרב בשדה התעופה, במיוחד בעונת הקיץ, ובעקבות היתרונות הרבים שהשירות נותן, לא מפתיע לגלות ששירות טרום הטיסה מהבית רושם צמיחה מתמדת בביקושים ונוסעים רבים שהתנסו בשירות הופכים אותו להרגל בכל פעם שהם טסים לחו"ל.

 

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בשירות בטיסה הבאה שלכם, ולהבין בעצמכם את היתרון העצום במסירת המזוודות עוד לפני ההגעה לשדה, והפסיחה על התור עם הכניסה לנתב"ג.

 

יחד עם זאת, חשוב לזכור שהזמינות של השירות היא מוגבלת ומבוססת על מקום פנוי, כך שמומלץ להזמין את שירות טרום הטיסה מהבית כמה שיותר זמן מראש ולהבטיח התחלה נעימה לחוויית הטיסה.

אז בפעם הבאה, הביאו את השאלה הנצחית "ארזת לבד?" למגרש הביתי שלכם, והתחילו את הטיסה בצורה נעימה ונוחה מתמיד.  


 (צילום: זום 18) (צילום: זום 18)
(צילום: זום 18)
 

 

הזמינו את השירות שישדרג לכם את הטיסה הבאה – כבר עכשיו. לפרטים והזמנות:   

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זום 18
שירות טרום טיסה מהבית- צ'ק אין
צילום: זום 18
מומלצים