שתף קטע נבחר

כשמחפשים לעשות עסק עם בעל מקצוע - צריך לדעת איפה לחפש

כאשר אנחנו ניגשים לאינטרנט לאיתור מידע על בעל מקצוע שאנחנו שוקלים לשכור את שירותיו, כגון קבלן או רואה חשבון, אנחנו נתקלים בג'ונגל שלם של מידע ממקורות לא אמינים. לכל מי שרוצה לבחור עם מי לעשות עסק בצורה חכמה - מדריך העסקים דנסגייד מציע פתרון חדשני ותצוגה ויזואלית ועדכנית של כל הפרטים שאתם צריכים לדעת. ברוכים הבאים לעתיד של חיפוש בעלי מקצוע ברשת

רבים מאיתנו משתמשים בשפע המידע הנמצא ברשת האינטרנט על מנת להרחיב אופקים, לחקור את יעד החופשה הבאה שלנו או ליהנות מהוידיאו החדש שאחד החברים שיתף ברשת. אך כאשר אנחנו עומדים מול בדיקת רקע ואמינות של בעל מקצוע להתנהלות ארוכת טווח, כגון אדריכל, קבלן שיפוצים או רואה חשבון, המידע הרב באתרים השונים הופך להיות מקור לבלבול - עשרות אתרים נידחים שמפרסמים המלצות 'אותנטיות' של גולשים, או עמודי עסק ישנים באינדקסים המעודכנים לשנת 2008.

 

במהלך חיפוש מידע על בית עסק, אנחנו שואפים לקבל את התמונה המלאה על העסק, בצורה הנוחה והנגישה ביותר, עם רמת ביטחון גבוהה ושקט נפשי בכל הנוגע לבחירה שלנו. לכל המחפשים מידע עסקי ברשת, מדריך העסקים דנסגייד הוא פתרון ייעודי וייחודי, עם אינדקס עסקים המציג את הסביבה של כל בית עסק באופן חדשני. מה ניתן למצוא במדריך? ועל מה כדאי להקפיד כשמחפשים בעל מקצוע?

 

 (צילום: אודי ברויידה) (צילום: אודי ברויידה)
(צילום: אודי ברויידה)

תצוגה נוחה וברורה של בית העסק והסביבה העסקית שלו

אתרים רבים המרכזים פרטים על בתי עסק נוטים להציג את המידע בצורה לא נגישה, לא ברורה ולא אפקטיבית. המדריך של דנסגייד, לעומת זאת, בנוי בעיצוב עדכני ונעים לעין, והוא היחיד בארץ המציג את הנתונים בצורה ויזואלית ומוחשית, שתעזור לכם לקבל את התמונה המלאה על בית העסק. דנסגייד, מבית דן אנד ברדסטריט העולמית, אשר משרתת עסקים ומקבלי החלטות כבר 175 שנים בעולם ו-55 שנים בישראל, כולל כ-300,000 עסקים הפעילים בישראל.

 

עמודי העסקים של דנסגייד כוללים תמונות, סרטוני וידיאו, נתונים בלעדיים - הכל על מנת להציג את הסביבה הרחבה ביותר של בית העסק. המדריך מציג בין היתר את ותק החברה, מס' המועסקים, סוג הישות המשפטית, וכן נתונים נוספים לבחירת החברה - מחזורי ההכנסות, פרויקטים בביצוע, חברות בנות, התפלגות גילאים בחברה, יחס מנהלים גברים/נשים, ועוד.

 

התכנים הייחודיים ואופן התצוגה מייעלים את החיפוש, מציעים מקום אחד, אמין ומקיף לבירור על בתי עסק, ומאפשרים את קבלת ההחלטה הבטוחה ביותר מבחינת איכות שירות, התאמה לצרכים, מחיר ועוד.

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)


בעולם העסקים המשתנה של ימינו, חשוב להיות עדכני

אחד מהאלמנטים הקריטיים ביותר בכל הנוגע לעולם העסקים הדינאמי של ימינו, הוא שמירה על עדכון מתמיד. אתר שלא התעדכן כבר שנתיים לא מספק שירות רלוונטי, כאשר אנחנו מחפשים נתונים עדכניים ככל הניתן על בעל מקצוע או בית עסק מסוים.

 

לכן, מדריך העסקים של דנסגייד מציע יתרון משמעותי הכולל עדכון שוטף של נתוני העסק, הן מצד בעל העסק והן מצד צוות המומחים של דן אנד ברדסטריט. העובדה כי מדובר במדריך מקוון מאפשרת לכל הצדדים לעדכן ולהתעדכן באותו הרגע, ובכך מספקת תשתית לעשיית עסקים בצורה מושכלת, שקופה ואיכותית.

 

מנהלי העסקים, מצידם, יכולים להציג את עצמם ואת העדכונים החדשים ביותר בכל הנוגע לעסק, עם תמונות, מידע רחב ומעודכן על הניסיון המקצועי שלהם, לעדכן מבצעים ייחודיים בכל שבוע, ועוד.

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

ליהנות מניתוח של המומחים - עם חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט

מעבר לתצוגה הויזואלית היעילה והעדכון המתמיד, אחד היתרונות המשמעותיים של דנסגייד בעת בחירת בית עסק, הינו חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט. חותם האמינות מבוסס על ניתוח המומחים של החברה, אשר מתבססים על מאגר הנתונים העסקיים והפיננסיים הגדול והמעודכן בישראל, שנאספים, נבדקים ומנותחים מידי יום.

 

אם כן, בעידן בו הרשת מוצפת מידע, קשה לעתים להעריך את האמינות של המידע המוצג לפנינו, ולכן חשוב במיוחד להסתמך על מקור מידע אמין, נוח, ואיכותי. המדריך של דנסגייד הוא המקור היחיד המציג סביבה עסקית רחבה ממנה ניתן ללמוד על העסק באופן מדויק, עדכני ויעיל במיוחד. דנסגייד חוסך מצד אחד זמן רב באיתור ואיסוף מידע, ומציג מצד שני מידע מהימן ועדכני, עם כל הפרטים הרלוונטיים שחשוב לדעת לפני שמקבלים החלטה עסקית חשובה.

 

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

 

לקבלת התמונה המלאה על בית העסק שאתם מחפשים, היכנסו>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מדריך העסקים דנסגייד
צילום: shutterstock
מומלצים