שתף קטע נבחר

ניופאן חוגגת יום הולדת ואתם נהנים – אלפי מוצרים בהנחות של פעם בשנה, ישירות מהיבואן לצרכן

ניופאן, יבואן מכשירי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, חוגגת השבוע יום הולדת ומזמינה אתכם להשתתף בחגיגה! החברה תערוך יום מכירה מיוחד ב-21.7, יום שישי הקרוב, עם הנחות משמעותיות על כל המותגים המוכרים. זו ההזדמנות לקנות ישירות מהיבואן במחירים של פעם בשנה. מתחילים ביום שישי בבוקר, בכל סניפי ניופאן Outlet - תגיעו מהר לפני שהמלאי ייגמר

אין, אין, אין חגיגה, בלי יום מכירות מיוחד עם הנחות ענק. ניופאן, יבואן החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל כבר עשרות שנים, חוגגת יום הולדת יחד עם לקוחותיה ביום מכירות מיוחד ב-21.7, יום שישי, בכל סניפי ניופאן Outlet.

 

ביום המכירות הצרכנים ייהנו ממחירים ישירים, ובנוסף מהנחות עד 70% על כל מגוון המוצרים.

 

שימו לב- יום ההולדת של ניופאן יתחיל ביום שישי ב-6:30 ויסתיים ב-15:00, כך שכדאי להגיע מוקדם ולשים יד על המוצר שחלמתם עליו, בהנחה משמעותית.

 

 (צילום: יח"צ ניופאן) (צילום: יח
(צילום: יח"צ ניופאן)


אילו מותגים משתתפים ביום המכירות?

 

קבוצת ניופאן גאה להיות היבואן הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום ולהציע לצרכן הישראלי את מיטב המותגים הבינלאומיים המובילים כבר יותר מ-30 שנה.

 

בין מותגי היוקרה הבינלאומיים שניופאן מייצגת באופן רשמי בישראל, תוכלו למצוא אתHaier, DeLonghi, Magimix, Vax,KitchenAid, Bose ועוד.

 

איפה אפשר לחגוג עם ניופאן ולנצל את ההזדמנות?

 

יום המכירות המיוחד של ניופאן מתקיים בכל סניפי ניופאן Outlet: אשדוד, גבעת ברנר, ירושלים, ראשל"צ, ת"א, כפר סבא, נתניה, קריית חיים.

 

 

 (צילום: יח"צ ניופאן) (צילום: יח
(צילום: יח"צ ניופאן)

בסניפים תוכלו לפגוש בכל עובדי ניופאן, אשר ייצאו לשטח וייקחו חלק במכירות, כולל חברי ההנהלה הבכירה – מנכ"ל ניופאן, סמנכ"ל החברה, מנהלי מחלקות ועוד.

 

אנחנו מזמינים אתכם לבוא ליום המכירות, להגיד שלום למנהלי החברה ולחגוג עם ניופאן בהנחות של פעם בשנה. בואו לנצל את ההזדמנות ולקנות במחירים ישירים ומשתלמים במיוחד, בלי חוכמות ובלי אותיות קטנות. אתם מוזמנים להשוות מחירים ולהגיע אלינו כדי להתחדש!

 

 (צילום: יח"צ ניופאן) (צילום: יח
(צילום: יח"צ ניופאן)
  

 

רוצים ליהנות מהנחות של עד 70% על מיטב המותגים, ישירות מהיבואן לצרכן? בואו ליום המכירות לכבוד יום ההולדת של ניופאן ב-21.7 >>

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים