שתף קטע נבחר

אפשרויות חדשניות של יופי - התחדשות פלסמה

עור פנים – חבר רע ולא נאמן: הוא ללא בושה מגלה את כל הסודות שלנו על מספר שנות חיינו, מצב המערכת החיסונית, מערכת העצבים ומערכת העיכול, ובאופן קפדני מתעד את כל מה שקורה בחיינו – שמחה וצחוק מתגלגל הופכים לקרני קמטים סביב העיניים, רגעים עצובים – גורמים לקמטוטים בפינות התחתונות של השפתיים, תזונה לא מאוזנת – מוסיפה סנטר כפול ונפיחויות...

למרות זאת, נראה שאפשר לנהל משא ומתן עם עורנו – טיפולי יופי ואסתטיקה תקופתיים, התערבות פלסטית סבירה, ועכשיו נראה שהחיים יכולים להתחיל מחדש. ישנן שיטות רבות של התחדשות העור, שלעיתים קרובות יכולות להיות אלטרנטיבה מצוינת להתערבות כירורגית.

 

"PlasmLift" זו טכנולוגיה חדשנית המבוססת של שימוש באנרגיית פלסמה, המסייעת להיפטר מקמטי גיל דינמיים, צניחת עפעפיים, אקנה ובעיות עור שונות.

 

התחדשות העור בעזרת המכשיר מבוצעת באמצעות אנרגיית פלסמה תרמית, קינטית ואור. על פי היצרנים, זוהי שיטה מודרנית של טיפול, אשר אין לה אנלוגיה בעולם הקוסמטיקה.

  

 ( ) ( )

 

איך זה עובד?

 

ההשפעות התרמיות של פלסמה הן בכך שהיא מחממת תוך שנייה את השכבות הנמוכות של הדרמיס עד 50 מעלות ללא פגיעה בשכבות העליונות. בנוסף, התהליך כולל תרכובות כימיות חיוניות, יונים ואלקטרונים – שהורסים חיידקים ומשפרים את זרימת הדם. פעולה זו גורמת לשיפור גוון העור, צבעו ומבנהו, וייצור קולגן אינטנסיבי שמתחיל וממשיך להיות פעיל במשך שנה לאחר ההליך.

 

יעילות ההשפעה של קרן פלסמה ניתנת להשוואה עם שיוף בלייזר. אבל, בניגוד ללייזר, אשר מסיר את השכבות העליונות של העור, פלסמה מחממת אותן ומרככת אותן מבלי לפגוע בהן. לאחר טיפול בלייזר או פילינג כימי, יכולים להיווצר על העור קרום או כוויות, אשר נעלמים רק עם הזמן. בטיפול באמצעות פלסמה לא פוגעים בעור, זהו טיפול ללא כאבים – ובשל כך הטיפולים יכולים להתבצע גם באיזורים עדינים מאוד, למשל סביב העיניים.

היתרונות העיקריים של התחדשות פלסמה

 

● טיפול ללא כאב

● היעדר תופעות לבד

● תקופת התאוששות מהירה

● תוצאה ניכרת כבר מהיום הרביעי לאחר הטיפול הראשון

● השפעה של התהליך שממשיכה לאורך השנה

● השתלבות טובה עם שיטות אחרות לטיפול בעור

 

 

לפני (צילום: יח"צ) (צילום: יח
לפני(צילום: יח"צ)

 

אחרי (צילום: יח"צ) (צילום: יח
אחרי(צילום: יח"צ)

לאלו תוצאות אפשר לצפות?

 

● קמטים עמוקים הופכים לפחות בולטים

● אפקט הרמה נראה לעין

● התחדשות שכבת האפידרמיס

● שיפור וטשטוש צלקות פוסט אקנה ופגמים אחרים

● השפעת התחדשות מתמשכת

● ריפוי של פצעים פעילים

● מראה רענן של העור

● שיפור מראה העור וצבעו

● היעלמות של חוסר אחידות

● הגברת הטונוס של העור

על פי מחקרים קליניים, שלושה חודשים לאחר הטיפולים, קמטים דינמיים מופחתים ב-37%, והמראה של העור משתפר ב-68%.

 

כיצד מבוצע הטיפול?

 

במהלך הפגישה הראשונה, הרופא מבצע טיפול מקדים של העור במצב "Ultra-Pulse" למשך מספר דקות.

 

ההליך עוזר להכין את העור לטיפול, מוריד רגישות ומגביר את היעילות של הפרוצדורות הנוספות.

 

תהליך של התחדשות פלסמה נמשך מחצי שעה עד שעה, בהתאם לשטח של האיזור המטופל. התחושות נינוחות למדי, העור מבריק ויש תחושה של רעננות. לאחר הטיפול העור יכול להיות אדמומי, ולאחר כשעה האדמומיות נעלמת. במהלך שלושה ימים יהיה צורך לוותר על אמצעים קוסמטיים אקטיביים לעור.

 

אולגה קוטליאר (צילום: יח"צ) (צילום: יח
אולגה קוטליאר(צילום: יח"צ)

התוויות נגד

 

מחקרים קליניים רבים בארה"ב ובאירופה מוכיחים את היעדר תופעות הלוואי והתוויות נגד עבור התחדשות פלסמה וטיהור העור. ההליכים יכולים להתבצע גם במהלך ההיריון. טיפול "PlasmLift" הוא ללא כאבים ואינו דורש הרדמה.

 

בתחום הטיפולים האסתטיים זו הטכנולוגיה החדשנית ביותר בשנה האחרונה. הטיפול שונה מפלסמה ליפטינג ומזותרפיה בשילוב עם פלסמה (דם) של המטופל.

 

הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות ויכול לדחות ניתוח של צניחת עפעפיים בשלב ההתחלתי.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים