שתף קטע נבחר

עכשיו תורי

אחרי חיים שלמים של נתינה לאחרים, בנות החמישים פלוס החדשות מבינות שזה הזמן שלהן עבור עצמן, ומרגישות צעירות מתמיד. סדרת הטיפוח אבסולו פרשס סלס של לנקום מסייעת להתאים את מראה הפנים לתחושה הפנימית

הסיפור של מותג הקוסמטיקה LANCÔME מתחיל בשנת 1935, בזכות חלומו של ארמנד פטיז'אן פורץ הדרך, שהחליט לכבוש את העולם עם הסגנון, היופי, השיק והתחכום של הנשיות הצרפתית. את ההשראה לשם המותג שאב פטיז'אן מהטירה Chateau de Lancosme בצרפת. מאז, כבר יותר מ-80 שנה שלנקום מוכיחה שיופי מגיע הרבה מעבר לעומק העור: יופי הוא רגש טהור, התעוררות של כל החושים. אמרתם לנקום וקיבלתם חדשנות טכנולוגית, המשולבת באהבת נשים ובהבנת הצרכים שלהן. קיבלתם מותג חדשני ופורץ דרך, ידע מקצועי וחדשנות בטיפוח העור ושיק בסגנון צרפתי ובינלאומי, שהציגו ומציגות פרזנטוריות בלתי נשכחות דוגמת איזבלה רוסוליני, טיילור היל, קייט וינסלט וג'וליה רוברטס.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

סקר מקיף בקרב בנות חמישים פלוס

מי שהגיעה לגיל 50 יודעת שהעור, השיער ואפילו הציפורניים משתנים. זה נובע משינויים הורמונאליים, מהאטה בהתחדשות התאים, מנזקי עישון ומפגעי השמש. זה הגיל שבו מופיעים קמטי הבעה ומתרחש אובדן בלחות הטבעית של העור, והעור הופך יבש, מצומק, רפוי, חסר ברק וגמישות.

 

הבשורות הטובות הן, שנשים בגילאים אלו יכולות בהשקעה קלה להיראות נפלא. חשוב להבין וליישם את העובדה, שמראה חיוני של העור תלוי בתזונה נכונה, בספורט, בשתיית מים מרובה וכמובן בשגרת טיפוח נכונה. מי שרוצה להיראות חיונית צריכה להקפיד על הזנה ותמיכה לעור בדמות מוצרי אנטי אייג'ינג, המכילים מרכיבים פעילים וטבעיים המסייעים בחידוש פני העור ובשיפור המרקם והגוון.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

כדי לדייק את המוצרים עבור גילאי 50-65 ערכה לנקום סקר מקיף באמצעות חברת "פאנלס", בו השתתפו למעלה מ־255 נשים בגילאי 50+ מרחבי הארץ. בסקר נבדקו הרגלי החיים, הפנאי, האיפור והטיפוח של הנשים. נמצא שהנשאלות העניקו חשיבות לצריכת מזון בריא (48%), ולמראה עור פנים חלק וצעיר (42%). בנוסף נבדקה ההזדהות עם האמירה: "עכשיו תורי", והתוצאות הראו ש־55% מהנשים הזדהו עמה.

 

גם שגרת הטיפוח והאיפור של הנשאלות נבדקו בסקר, ונמצא שכ־65- מהן הגדירו את סגנון האיפור שלהן כמאופק. בכל הנוגע לשגרת הטיפוח היומיומית, במקום הראשון וללא תחרות זכה קרם היום (82.4%), ומיד אחריו קרם הלילה (55.7%). הסרום הגיע למקום השלישי (38.8%) ואילו שיגרת המסכות הגיעה ל-31.4%. רק 9% ציינו שהן לא משתמשות במוצרי טיפוח כלל.

 

90% מהמשתמשות בסדרה הצהירו על שיפור במראה העור

הסקר שנערך בארץ הוא רק חלק מהמסע שעורכת לנקום להבנת העור והצרכים של נשים בוגרות. לאורך השנים פיתחה לנקום תכשירי קוסמטיקה שהפכו לאבני דרך חשובות בתחום, כגון "נוטריקס" שנמכר מאז 1942, "ניוזום" - מוצר האנטי אייג'ינג הראשון, "רנרג'י" ו"אבסולו" לנשים בגילאי 50+, ו"ג'ניפיק" - תמצית אקטיבית למראה עור צעיר יותר, שסללה דרך לקוסמטיקה של העתיד.

 

מה מייחד את סדרת אבסולו פרשס סלס?

לאחר מחקר ארוך שנים שערכו מדעני לנקום על תאי גזע, שלהם היכולת לסייע בתהליך התחדשות התאים, פיתחה החברה את סדרת אבסולו פרשס סלס, שמציעה טיפוח עור לנשים בגילאי 50+ במטרה לשפר את מצב פני העור. הסדרה מועשרת ב־Youth-Reconstruction System™, שמסייעת בשמירה על עור צעיר בשילוב עם מולקולת האנטי אייג'ינג Pro-Xylane™. הטכנולוגיה הייחודית באמצעותה פותחו התכשירים נמצאה כמסייעת בהפחתת הופעת קמטים עמוקים ובהשבת מראה צעיר וקורן לעור. במבדק האפקטיביות של אבסולו פרשס סלס שנערך במשך 8 שבועות הסכימו נשים כי העור נראה צעיר יותר: 90% מהן הצהירו כי העור נראה צפוף יותר וזוהר יותר, 74% מהן אישרו כי הקמטים העמוקים ביותר הופחתו בעקבות השימוש באבסולו פרשס סלס באופן משמעותי, 74% מהן מצאו שיפור בקמטי צוואר, 87% מצאו שיפור בקמטי לחיים, 87% בקמטי סנטר חריגים.

 

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 

מה כוללת הסדרה?

Absolue Sublime Regenerating Oleo Serum: סרום המסייע להתחדשות עילאית של מראה העור, מועשר בתערובת שמנים יקרי ערך המסייעים לשיקום ומיצוק העור. כבר מהשימוש הראשון, העור נראה באופן מיידי קורן יותר.

 

Absolue Precious Cells: קרם יום עדין ועם זאת עשיר, המסייע בשיקום ובנייה מחודשת של העור. מעניק הגנה יומיומית ומכיל מקדם הגנה SPF15. הקרם נמס באופן מיידי בעור, בעל תכונות מרגיעות ומתאים לכול סוגי העור.

 

Absolue Yeux Precious Cells: קרם עיניים המגדיר מחדש את אזור קווי המתאר של העיניים ומעניק לאזור מראה קורן.

 

Absolue Nuit Precious Cells: קרם לילה מחדש ומשקם, המועשר בתמצית ויגנה, הידועה כממריצה את קצב התחדשות התאים. הקרם העשיר נמס במהירות בעור, מזין אותו ומפנק.

 

מה אמור לכלול תיק הטיפוח של בנות ה־50 וה־60?

* סרום לפנים בשילוב קרם המטפל באינטנסיביות במיצוק העור.

* קרם עיניים טוב, הבונה מחדש את העור באזור העיניים ומאיר אותן.

* קרם יום עם מקדם הגנה.

* קרם לילה מזין לשימוש לאחר ניקוי העור.

* מסיכה לזוהר ולמתיחת העור, לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע.

מה אמור לכלול תיק האיפור של בנות ה־50 וה־60?

* מייק־אפ ייעודי לעור בוגר, בעל כיסוי גבוה, ממצק ומותח.

* פודרה (לשימוש מועט וזהיר).

* אייליינר או צללית לתיחום העפעף התחתון עם מכחול.

* עיפרון ומברשת לגבות.

* צלליות מאט.

* מסקרה שעוטפת כל ריס בנפרד ומעניקה לריסים נפח.

* שפתון. מומלץ להשתמש בשפתוני מאט או בשפתונים עשירים בלחות בעלי תכונות טיפוח והגנה. אפשר בהחלט לוותר על גלוס, במיוחד על גלוס מנצנץ.

 

האם שימוש קבוע בסרום וקרמים מספק?

לא. כדי להגיע לשיפור מהיר ומשמעותי של פני העור, ממליצים מומחי לנקום לא רק על שגרת טיפוח קבועה אלא גם על שמירה על אורח חיים בריא בגילאים הבוגרים. המומחים ממליצים להקפיד על שתיית מים מרובה, תזונה מאוזנת, שעות מנוחה מספקות, פעילות גופנית קבועה, שגרת טיפוח נכונה ומותאמת לעור הפנים. במקביל יש להימנע מחשיפה לשמש ומעישון ולפעול למזעור לחצים נפשיים ומתח. נסו את כל אלה יחד ותבטיחו לעצמכן עור פנים צעיר יותר וגם חיים בריאים וטובים יותר.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
פרזנטוריות בלתי נשכחות
צילום: יח"צ
מומלצים