שתף קטע נבחר

עומדים בפני שינוי או החלטה חשובה ומרגישים צורך בייעוץ? המספרים שיכולים לעזור לכם לעשות את הצעד הראשון

לכולנו יש התלבטויות המלוות בחששות, בעיקר כאשר אנו עומדים בפני שינוי או החלטה חשובה בנושאים שונים, כמו רכישת דירה, בחירת שותף עסקי, בחירת שם לתינוק, בחירת בן/בת זוג, לבטים בעבודה ועוד. לרבים מאיתנו אין את האומץ לעשות את הצעד הראשון, מתוך חשש ואי ודאות סביב השאלה האם אנחנו עושים את הבחירה הנכונה. את האומץ לבחור ולעבור שינוי, אנחנו יכולים לקבל מייעוץ מומחה שמתבסס על הגורם הכי קבוע בחיים שלנו - המספרים בתאריך הלידה שלנו והאותיות בשם שניתן לנו

בחירות הן חלק מהותי מההתקדמות שלנו בחיים, ולעתים הן משפיעות על שארית חיינו. כל בחירה שנעשה היום, יכולה לקדם אותנו בהמשך או להעיב על החיים שלנו כמו עננה שחורה. החלטות כמו בחירת שם לרך הנולד, בחירה במקום מגורים, בחירת שותף עסקי או פתיחת עסק, בחירת מסלול לימודים ומקצוע לעתיד, בחירת בן/בת זוג - מגיעות כולן בשלב זה או אחר של החיים, ודורשות מאיתנו לאזור אומץ ולהחליט, על מנת לסלול לנו את הדרך קדימה.

 

אף אחד מאיתנו לא יכול לעשות את הבחירות הנכונות 'בשליפה מהמותן'. ההתמודדות עם שינויים, משברים והחלטות חשובות, מגייסת את כל הצדדים של הנפש שלנו: השליליים, החיוביים, הפחדניים וההחלטיים גם יחד. לעתים הנפש לא מאפשרת לנו לקבל החלטה רציונלית במועד הנכון. במקרים רבים מידי אנחנו פשוט נמנעים מכל החלטה.

 

לעתים קרובות, במצבים של צמתים משמעותיים בחיים, אנחנו מרגישים צורך בקבלת ידע וכלים שיאפשרו לנו להתמודד עם עצמנו - ולא יודעים לאן לפנות. במקרים כאלו, הדרך הטובה ביותר היא לפנות לגורמים הקבועים ביותר שיש לאדם: השם ותאריך הלידה. המספרים והשם שהוטבעו בנו מיום היוולדנו ו/או השם שאנו משתמשים בו, חושפים את התכונות שלנו, ערוצי התקשורת, המניעים, העיסוק שהכי מתאים לנו, סוג הזוגיות שתביא אותנו לאושר, ועוד.

 (צילום:  studio moonlight) (צילום:  studio moonlight)
(צילום: studio moonlight)

המספרים והאותיות שמספרים עלינו יותר מהכל

ניתוח נומרולוגי מקצועי, אשר שואב את הידע שלו מהמספרים והאותיות העומדים מאחורינו, יכול לשקף לאדם את הכיוונים הנכונים עבורו, ומאפשר לו למצוא את האלמנטים החזקים הטבועים בו מרגע הולדתו. מבחינת הנומורולוגיה, האדם קיבל מתנות בלידתו, והתפקיד של ייעוץ נומורלוגי הוא לגרום לאדם לאמץ מתנות אלו, במקום להיכנע לתכתיבי החיים החיצוניים. בעזרת הנומורולוגיה, האדם מוצא את העוצמות החבויות בתוכו, מתוך מטרה לנצל את היכולות שלו בצורה הטובה ביותר עבורו.

 

כל מספר ואות מכילים עולם ומלואו: תכונות אופי, מסלול חיים, כישורים, ועוד. כאשר מגיעים לניתוח נומורולוגי, הדברים נחשפים ומוצפים, מה שנותן לנו ידע יקר ערך והכוונה ממשית לקראת שינויים, החלטות ומשברים. כשאנחנו יודעים יותר על עצמנו ומסוגלים להסתכל פנימה, אנחנו שלמים יותר עם ההחלטות שלנו.

 

איך נזהה את הזמן הנכון להתמודדות עם האתגרים?

הנומרולוגיה לא מתעלמת מהקשיים שיש לנו בחיים. החיים מזמנים לנו אתגרים ללא הרף. הכלים שאנחנו מקבלים בייעוץ נומורולוגי מומחה הם הדרך להתמודדות עם הקושי, למציאת חלון ההזדמנויות ליציאה מהקושי. המספרים של תאריך הלידה והשם מזהים תקופות גאות ושפל בחיים, וכל מה שעלינו לעשות הוא לנצל את הגאות, לרכב על הגל הנכון, ולקבל את ההכוונה הטובה ביותר בדרך למעלה.

 

כולנו יודעים שיש זמן נכון לכל פעולה, אך במקרים רבים מידי, אנחנו לא מצליחים לזהות את העיתוי הנכון. אנשים רבים נשארים יותר מידי זמן בעבודה שהיו צריכים לעזוב, או מתעכבים עם מיסוד הזוגיות עד שהם מפספסים אותה. בוודאי יצא לכם לשמוע משפטים כמו 'אחרי 20 שנה, גיליתי שאני במקום הלא נכון', או 'אני תקוע, ולא יודע איך לשנות את המצב'.

 

ייעוץ נומרולוגי מומחה חושף בפנינו את העיתוי הנכון לשינוי, לזוגיות. הוא יכול לעזור לנו להבין האם הזוגיות הקיימת נכונה לנו, ומה העיתוי לצאת לדרכים חדשות. כל המספרים של תאריך הלידה שלכם מצטרפים ל'שביל הגורל' שלנו, הייעוד שלנו. נומורולוג מומחה יודע לשקלל את כל הנתונים יחד ולהגיע לאבחון שיתאר במדויק את הצרכים, הרצונות, הפוטנציאל והקשיים שלנו.

 

לצד כל זאת, חשוב לזכור שהנומרולוגיה יכולה לכוון ולפרוש בפנינו את האפשרויות, אך בסופו של דבר, הבחירה בידכם. הייעוץ נועד לתת תמיכה, כלים וידע, שיעזור בדרך לבחירה הנכונה בזמן הנכון ביותר.

 (צילום:  studio moonlight) (צילום:  studio moonlight)
(צילום: studio moonlight)
  

היכן ניתן למצוא את הצעד הראשון?

דב גרגור, איש צבא לשעבר שהפך לאחד הנומרולוגים העסוקים והמוכרים בארץ ובחו"ל. מייעץ לישראלים רבים ומרצה בנושאים שונים על פי הנומורולוגיה כבר יותר מעשור. גופים גדולים כמו הסתדרות העובדים, משרד הביטחון – אגף פרישה, הסתדרות המורים, עמותות וארגונים מעסיקים את דב במסגרת הרצאות והשתלמויות לעובדים. בנוסף, גרגור מייעץ לחברות הייטק באיתור מועמדים פוטנציאליים לפני קבלה לעבודה.

 

דב מעיד כי הוא רואה בעבודתו שליחות ונתינה, בדרך למימוש היעדים של מי שמגיע לקבל ייעוץ. אנשים רבים שקיבלו ייעוץ אישי מגרגור, העידו על ההקשבה, ההכוונה הנבונה והתוצאות שמדברות בעד עצמן.

 

אם אתם רוצים להישיר מבט אל המחר ולדעת איך להתמודד איתו - ייעוץ נומרולוגי אצל דב גרגור הוא הצעד הבא שלכם. בנוסף להרצאות והייעוץ האישי, דב גרגור מעביר ערבי גיבוש וחברה באווירה ממגנטת ומלאת הומור!

 

מתמודדים עם אתגר בחיים? זוגיות ופוריות? החלפת מקום עבודה ופרישה? פרק ב'? פנו לייעוץ נומורולוגי אצל דב גרגור, ועלו על דרך חדשה...

 

ניתן ליצור קשר: נייד – 052-2578073

קליניקה הרצליה – 09-9569581 מרפאות OR

דרך האתר או בפייסבוק

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  studio moonlight
דב גרגור, נומורולוג מומחה
צילום: studio moonlight
מומלצים