שתף קטע נבחר

המהפכה הסלולרית הגיעה למערכת הקשר הארגונית - וגם העסק שלכם יכול ליהנות ממנה

הגיע הזמן לשים סוף לשיחות הסלולריות הבלתי נגמרות ולמבול ההודעות הכתובות בין העובדים - כבר היום אתם יכולים להציע לעובדים שלכם מכשירי אנדרואיד מתקדמים עם אפשרות לתקשורת קבוצתית מיידית, באמצעות טכנולוגיית PoC. אילו סוגי עסקים יכולים להפיק תועלת ממערכת קשר מתקדמת? ומהם היתרונות של מערכת WAVE מבית מוטורולה, שהופכים אותה לדור הבא של מערכות הקשר לעסקים?

אם יש לכם מערך של עובדים בשטח ולא רק במשרד אחד, במיקומים שונים ודינאמיים, או שאתם מנהלים ארגון עם פריסה רחבה - התקשורת בעסק מתנהלת ככל הנראה באמצעות שילוב של שיחות סלולריות, הודעות וואטסאפ וכוונות טובות - מתוך תקווה שכל המסרים הגיעו ליעד ושכולם רתומים למשימה המשותפת. החדשות הטובות הן ששירות הקשר הפנים ארגוני (PTT), שהוצע בישראל על ידי רשת מירס משנת 1994 , עבר שינוי ושדרוג רציני ומצטרף לעידן החדש של סמארטפונים וסלולר, מה שפותח עבור בעלי עסקים רבים במגוון תחומים את האפשרות לנהל מערכת קשר אמינה, בטוחה ויעילה, לצד נוחות וכלים טכנולוגיים מתקדמים.

 

כיצד תוכלו לדעת האם מערכת קשר בטכנולוגיית PoC החדשה מתאימה לעסק שלכם? ומהם היתרונות הגדולים של מערכת WAVE מבית מוטורולה?

 

למי מיועדת מערכת ה-WAVE?

באופן עקרוני, כל קבוצת עובדים הנמצאת בתנועה תייעל את העבודה שלה במידה ניכרת באמצעות מערכת קשר PTT (לחיצה-לדיבור) כגון WAVE. חברות שמירה, מערכי הסעות, עסקים של משלוחים, גופי שירות ומערכי טכנאים - כולם ישמחו לנהל קשר מיידי קבוצתי או אישי בלחיצת כפתור.

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

גם רשתות קמעונאיות, רשתות מזון, בתי מלון וכד', המנהלים עובדים בפריסה רחבה בכל רגע נתון, יכולים להפיק תועלת רבה ממערכת קשר פנימית, איכותית ובפריסה כלל-ארצית. כאשר מדובר על אופרציה של עובדים רבים במיקומים שונים הצריכים לעבוד בשיתוף פעולה מתמשך, היכולת לנהל שיחה קבוצתית/אישית בלחיצת כפתור כאשר יש תקשורת מיידית וישירה בין העובדים, כל אחד מדבר בתורו, ללא תיבות קוליות, ללא שיחות ממתינות, היא כלי יעיל במיוחד.

 

מה זה PTT, בעצם?

PTT היא האפשרות ללחוץ ולדבר ללא חיוג וללא המתנה באמצעות חיבור מתמיד לרשת ו'דיבור בלחיצה' (Push To Talk), כאשר בכל רגע נתון רק משתמש אחד יכול לדבר, וברגע שהוא לוחץ על הכפתור אצלו במכשיר, שאר המשתמשים יכולים רק להקשיב לו, לשמוע אותו ברמקול/אוזניות ולהאזין לדבריו. כלומר, ניתן להעביר מסרים באופן מיידי לקבוצה גדולה של משתמשים ברמת אמינות מחולטת שהמסר אכן הגיע והושמע,

 

מערכת WAVE מציעה מגוון אפשרויות המבוססות על הטכנולוגיה החדשה בתחום השיחות בלחיצת-כפתור, ה-PoC, הפועל על בסיס תקשורת נתונים. בין המאפיינים תוכלו למצוא שיחות PTT אישיות, אפשרות להגדרת קבוצות קבועות וקבוצות "אד הוק" על ידי המשתמשים, קביעת רשתות קבוצתיות על בסיס הימצאות באזור גיאוגרפי מסוים, שידור כללי לכל הקבוצות המחוברות וקביעת העדפות למשתמשים מסוימים שיכולים 'להתפרץ' לשיחה ולהעביר מסר דחוף.

 

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

בניגוד לשיחות סלולריות או לאפליקציות מסרים כגון וואטסאפ, אין צורך להקליט מסר ואין צורך לפתוח באופן אקטיבי את המסר המתקבל – כל המסרים מועברים באופן מיידי וישיר, על מנת שלא לפספס אף עדכון וכדי להגיב בזמן אמת לכל סיטואציה. אין צורך לחכות לצליל חיוג ולקוות שיענו בצד השני, כבר לא צריך להקים שיחות ועידה - באמצעות WAVE וטכנולוגיית ה- PoC ניתן לדבר באופן חופשי, ללא הגבלה, בכל עת ועם תגובה מיידית.

 

הסמארטפון מגיע לענף מערכות הקשר - מכשירי אנדרואיד והתאמה לצרכי העסק

החידוש הגדול של כניסת מכשירי סמארטפון מבוססי-אנדרואיד לעולם מערכות הקשר, הוא האפשרות לנהל קשר פנים-ארגוני מצוין, לצד שיחות סלולריות עם לקוחות - מאותו מכשיר.

 

מי שרצה להקים מערכת קשר דומה עד כה, היה מוגבל בתדרים, בסוג הציוד, ועם השקעה ראשונית גבוהה יחסית. כיום, מערכת WAVE של מוטורולה מציעה מכשיר דואלי, המציע את יתרונות הסמארטפון לצד היתרונות של קשר בלחיצת כפתור.

 

אחד היתרונות הגדולים של מערכת ה-WAVE הוא היכולת להתאים את המערכת לפי צרכי העסק, מתוך 'ארגז כלים' טכנולוגי מתקדם. מצד המנהל, ישנה אפשרות למרכז שליטה ייעודי למעקב אחרי משתמשים לרבות המיקום שלהם, התפרצות לרשת עם מסר דחוף, לצד יכולת ניהול משתמשים, יצירת קבוצות דינאמיות על פי אזור גיאוגרפי, ועוד. מצד העובד, ניתן לשלוח ברשת גם תמונות והודעות טקסט, בממשק נוח בעברית על גבי מכשיר אנדרואיד מתקדם.

 

התאמת המשימות של העובדים לשירותים הספציפיים של מערכת ה-WAVE, צפויה לצמצם את מספר המכשירים והציוד שהעובד מתנהל איתם: למשל, שליח אשר צריך לתקשר עם הלקוח לתיאום המשלוח, לסרוק ברקודים, להחתים את הלקוח ולדווח למנהלים דרך מחשב נייד, יכול לבצע את כל המשימות במכשיר אחד, לצד יכולת PTT ושיחות סלולריות רגילות. כלומר, אם בעבר אותעובד שטח נדרש להסתובב עם 2-3 מכשירים שונים, בקרוב כולם יתאחדו למכשיר יחיד ומותאם אישית.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

  

מכשירי האנדרואיד הייעודיים של מערכת ה-WAVE מציעים איכות שמע מצוינת, עמידות גבוהה, אביזרים ייעודיים לתנאי שטח, סוללה עוצמתית ועוד. המערכת מחוברת באמצעות רשת סלולרית LTE או רשת WIFI זמינה, המעניקה גיבוי לחיבור הסלולרי וכן זמינות בתוך מבנים המרושתים ברשת WiFi אך בעלי כיסוי סלולרי מוגבל.

 

מוטורולה - הבחירה האמינה והבטוחה ביותר

מוטורולה, אשר מובילה את שוק מערכות הקשר לארגונים כבר 80 שנה ברחבי העולם ויותר מ-50 שנה בישראל, גאה להציג את הדור הבא של הטכנולוגיה והמכשירים, ולקדם את מערכות הקשר הארגוניות לעידן הסלולרי.

 

למערכת ה-WAVE יותר מ-1.5 מיליון משתמשים ברחבי העולם הנהנים משירותי קשר מיידי בלחיצת כפתור בארגונים גדולים וקטנים גם יחד. WAVE מציעה פתרון כולל ומקיף לארגון או בית עסק, שכולו מגיע מבית מוטורולה - החל מאירוח השרתים, התשתית, היישום, ממשק המשתמש ועד מכשירי הקצה המתקדמים שנבחרו בקפידה. הודות לקבלת כלל השירותים והמוצרים ממקור אחד, העסקים יכולים ליהנות מביצועים אופטימליים של המערכת.

 

רק מוטורולה נותנת לבתי העסק שקט נפשי מתמיד, עם מעטפת של תחזוקה ושירות בכל רחבי הארץ. החברה מנהלת מוקד שירות ארצי המאויש 24/7 ומספק מענה לפניות באמצעות מערך טכנאים ועמדות שירות בפריסה ארצית.

 

את הניסיון הרב של החברה בהקמת מערכות קשר לצבא, גופי בטחון והצלה ורשויות מקומיות, מביאה כעת מוטורולה לשוק הפרטי, על מנת להציע רשת תקשורת מאובטחת, אמינה, עם שרידות גבוהה וביצועים אופטימליים. אם אתם רוצים לייעל את פעילות העסק באמצעות שילוב בין רשת 'דיבור-בלחיצה' לשיחות סלולריות ומכשירים מתקדמים, WAVE היא הפתרון המושלם עבורכם.

 

רוצים לשפר את יעילות התפעול בעסק שלכם? הצטרפו למהפכה הסלולרית של מערכות הקשר הארגוניות>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים