שתף קטע נבחר

ב.מ.וו X2 החדש: מכוון גבוה

הקרוסאובר החדש הגיע לישראל כחודש ימים לפני ההשקה בעולם, עם עיצוב נועז, טכנולוגיה חדשנית וחוויית נהיגה שכולה הנאה טהורה"

לא כל הג'יפונים נולדו שווים, חלקם פשוט בולטים יותר בעיצוב ובטכנולוגיה שלהם. דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, החלה באחרונה לשווק בישראל את ה-X2 החדש, גרסת הקופה של ה-X1 המצליח. בב.מ.וו מחשיבים את השוק הישראלי, וה-X2 החל להימכר בארץ כחודש לפני ההשקה שלו בשאר העולם.

 

ב.מ.וו X2 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
ב.מ.וו X2(צילום: יח"צ)

 

מה שבולט בקרוסאובר החדש, הוא הצללית הספורטיבית, יותר מכל רכב אחר בקטגוריה. כדי להדגיש את האופי הספורטיבי, מיקמה ב.מ.וו את הלוגו שלה על הקורה האחורית של הרכב, פרט מרשים שאופייני יותר לדגמי קופה הקלאסיים שלה, כמו CS ו-CSL. הספורטיביות לא נשארת רק במראה: גם על הכביש, ה-X2 הוא בעל יציבה של אתלט. הדבר נכון לגבי גרסת הבסיס ויותר מכך עבור הדגמים עם חבילות M Sport ו-M Sport X.

 

תא הנוסעים משלב מרכיבים אופייניים של ב.מ.וו כגון התמקדות בנהג, עם הקשיחות המאופקת של דגמי סדרה X ומנה נדיבה של שימושים יומיומיים. תא המטען הוא בנפח של 470 ליטר, כך שיוכל להתמודד בקלות עם פעילויות פנאי, ממסעות קניות ועד טיול באופני הרים. רמת השימושיות הגבוהה מתבטאת גם בתא הנוסעים, הודות לכיסים גדולים בדלתות ותאי אחסון רבים. הנהג והנוסעים נהנים מתנוחת ישיבה גבוהה, שמאפשרת שדה ראייה מעולה לכל הכיוונים ומעניקה לנהג שליטה מלאה במתרחש.

 

 

כל המנועים הם מנועי טווין-טורבו, 1,500 סמ"ק בהספק 140 כוחות סוס או 2,000 סמ"ק בהספק 192 כ"ס. לשניהם תיבה אוטומטית עם שבעה הילוכים והנעה קדמית. כך יכול X2 להותיר רושם בכל נסיעה, כאשר יחידות הכוח משתלבות עם השלדה המעודנת של הרכב כדי להעניק לו התנהגות כביש המובילה בקבוצה, זריזות יוצאת דופן ומשוב נפלא לנהג, ברמה חסרת תקדים בפלח השוק הזה.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים