שתף קטע נבחר

יוקרה שווה לכל נפש

כניסה לחנות של רשת צבאן היא חוויה מרגשת - תשאלו את כל הסלבס שקונים בה. מוכרת מקצועית תלווה אותך בבחירה ובסוף תתחדשי בתכשיט, שמבטא את טעמך ואישיותך. כעת מציגה הרשת את הקולקציה החדשה ליום האישה והחגים המתקרבים

על איזה תכשיט את חולמת? האם את רוצה טבעות אירוסין ונישואין - בשעה טובה? האם את מפנטזת על טבעות יוקרה או טבעות דקות בשילוב אבני חן או יהלומים המעניקות מראה יוקרתי לנסיבות חגיגיות? ייתכן שאת חולמת על עגילים דמויי שנדלירים נופלים בשיבוץ יהלומים ואבני ספיר או צמידי "טניס" משובצי יהלומים? את כל זה ועוד תמצאי ברשת חנויות "צבאן".

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 

בעולם התכשיטים הישראלי רשת "צבאן" היא תופעה יוצאת דופן. איש העסקים בכור צבאן נכנס לעולם התכשיטים מגיל צעיר, הקים את החברה בשנת 1975, כשפתח חנות אחת והפך אותה לרשת מובילה המונה כיום 43 סניפים בכל רחבי הארץ. מה סוד הצלחתה של הרשת, ה"מתכשטת" את מיטב סלבריטאי ישראל על שערי מגזיני אופנה ובידור באירועים נוצצים, ובה במידה מתאימה לכל צרכן?

 

"צבאן" חרטה על דגלה את נושא העצמת הנשים. ב"צבאן" מכירים, מבינים ומעריכים נשים. נשים מובילות את העיצוב, השיווק והמכירות בחברה. ולא רק שרוב עובדיה הן נשים, גם עיצוב התכשיטים משדר העצמת נשים. כי הרי אין כמו הנשים לדעת – עם היופי החיצוני מועצם גם היופי הפנימי.

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 

עוד הסבר להצלחה: צבאן מתמחה בזיהוי טרנדים עולמיים הרבה לפני שהם מגיעים לארץ וכך הופכת למובילת הטרנדים של התכשיטים בישראל, בעלת כוח קנייה חזק המאפשר לייבא מוצרים הפונים לכל רמות האוכלוסייה והצרכנים, תוך שילוב זהב 14 ו-18 קראט, אבני חן ויהלומים איכותיים, המצליחים להבטיח יוקרה אמיתית במחיר שפוי ולסיכום – היכולת לייצר מוצר מא' ועד ת' בהתאם לטעמו של הקהל הישראלי.

 

חוזקה נוספת: הרשת מרעננת את הקטלוגים שלה במהירות ובמגוון פריטים גדול. טבעות יוקרה או טבעות דקות לכל כיס בזהב לבן וצהוב, בשילוב אבני חן או יהלומים המעניקות מראה יוקרתי לאירועים חגיגיים; עגילים צמודים או חישוקים; שרשראות זהב לבן או צהוב בגדלים ובעוביים שונים, במראה הוליוודי המעניק תחושת יוקרה וזוהר כוכבים, או במראה הטרנדי העכשווי של ה"עניבה"; צמידים – כולם עשויי זהב K14 צהוב ולבן, בשילוב אבני חן, צמידי זהב במראה תחרה, צמידי חוליות, כאלה המשובצים יהלומים או אבני חן ותליונים ובטווחי מחירים המתאימים לכולם (נכון, יש גם כאלה במחיר של 100 אלף ₪ בעיצובים ייחודיים ובלעדיים לרשת, של מעצבת הבית זיוה צבאן).

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

אנשי המקצוע של הרשת סורקים ללא הרף את השווקים והתערוכות המקצועיות בעולם, ובזכות כוח הקנייה החזק שלה, הרשת מייבאת פריטים ייחודיים ופעמים רבות גם בלעדיים. במקביל, שליטת הרשת על כל תהליכי הייצור (כולל משרד בבורסת היהלומים ובית מלאכה פרטי עם טובי הצורפים), מאפשרת לה לענות על טעמו ורצונו של הלקוח בכל שלבי הייצור של התכשיט. כך, למשל, הייתה "רשת צבאן" הראשונה לעצב ולהציע, כבר לפני 15 שנה, קולקציית כדורים מזהב עם חיתוכי יהלומים (תכשיט זהב המדמה נצנוץ יהלום המכונה DIANOND CUT) שהפכה לטרנד מבוקש. מכלול העיצובים והתכשיטים מאפשר ללקוחה ביטוי אישי, מגוון, עכשווי ואופנתי, בלי צורך להחליף תכשיט בין העבודה לבילויים.

 

מסכמת סיון צבאן, סמנכ"לית השיווק של הרשת המשפחתית ובתו של צבאן בכור, "החברה העמידה לעצמה כחזון לשלב בין איכות התכשיטים, לבין איכות השירות ללקוחות בארץ ובחו"ל במחיר הגון".

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים