שתף קטע נבחר

אלפי נשים טבלו את הידיים עמוק בבוץ וניצחו את ה-Mud Run הראשון של ישראל

עם 50% נשים, אין ספק שהנוכחות הנשית שלטה באווירה השמחה של מרוץ Reebok Mud Run, אתגר מרוץ המכשולים הגדול בישראל, שנערך ממש לאחרונה. עם רעל בעיניים ובלי פחד ללכלך את הידיים, קפצו אלפי נשים לתוך הבוץ וצלחו את אחד המרוצים הקשים והמהנים ביותר של השנה. מה הפך את Reebok Mud Run לאירוע חווייתי יוצא דופן? ומדוע המשתתפים יצאו כל-כך מרוצים מהתיעוד והצילומים?

לפני יותר משבוע הסתיים מרוץ Mud Run, ורק עכשיו הצלחנו להחזיר את הנשימה, להסיר את טיפות הבוץ האחרונות מהידיים, ולשתף אתכם בחוויה. אלפי משתתפים, מתוכם 50% נשים, עברו 18 מכשולים מגוונים ומטורפים ב-3 מסלולים שונים. כל מכשול הציב אתגר מסוג חדש לחלוטין- צוות המרוץ הגה מגוון מכשולים שהעמידו במבחן את הגוף, המוח והנפש של המשתתפות והמשתתפים.

 

מהתמונות מלאות הבוץ והחיוכים, אפשר לראות שהמרוץ לקח את כולנו עד לקצה גבול היכולת, ואפילו גרם לנו לחשוב שאנחנו תמיד יכולים יותר.

  (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

במלחמה, כמו במלחמה - חייבים להתקשט למלחמה לפני היציאה לקרב

לפני היציאה אל המסלול, כל המשתתפים קיבלו הזדמנות להתקשט בצבע מלחמה, כדי לקבל מוטיבציה ולהרגיש מוכנים להתמודדות עם האתגרים והמכשולים. רגע לפני ההזנקה, למדנו את ריקוד ה-Haka המפורסם, שדאג לריכוז ופוקוס, וגם שמר על אווירה קלילה ומחויכת.

 

במסלול עצמו, היה כיף גדול לראות את הנשים 'אוכלות בלי מלח' את הגברים, עוקפות את כולם במכשולים, ובעיקר נהנות. אתגר כמו Reebok Mud Run מספק חוויה שונה לחלוטין מריצה - בכל רגע צריך להפעיל את המוח, לקבל החלטות מהירות ולצלוח את המכשול עם כמה שפחות בוץ בשיער. לכן, לא פלא שהנשים הצטיינו בו.


  (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

בין המכשולים שהמשתתפות עברו (והמשתתפים ניסו לעבור):

זחילה בבוץ מתחת לגדר תיל, פירמידת טיפוס בגובה 5 מטרים, גבעות בוץ המובילות לבריכות בוץ, טיפוס 4.5 מטרים בחבל, שני מסלולי התקשה מעולם ה-Crossfit, בריכת הקרח של ה-Ice Challenge, מנהרת זחילה בבוץ, Chameleon crawl - 6 מטרים של חבלים מעל לבריכת בוץ, מכשול ה-Car wash המשעשע, שגרם לכולנו להרגיש כמו רכבים ולזחול מתחת לצמיגים, ה-Ninja wall- קיר טיפוס מאתגר בשיפוע, ועוד ועוד. ועוד.

 

בסוף המרוץ קיבלו המשתתפים כוס בירה צוננת להרגיע את הגוף והנפש, יחד עם מדליה מיוחדת במינה, שתאלצו לבקש מאחד המשתתפים להראות לכם, כדי להבין את הרעיוןשעומד מאחוריה.

ואם חשבתם שבזה סיימנו, אתם טועים. מיד לאחר המרוץ נערכה מסיבת אפטר פארטי שמחה במיוחד, עם שוק פליאו ואוכל טעים במיוחד לקרניבורים (וגם לטבעונים שבינינו...).

המרוץ המהנה ביותר - מבעד לעדשת המצלמה הטובה ביותר 

  (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

חלק נכבד מתיעוד המרוץ בוצע במצלמה של מכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-S9 היוקרתי, אשר מגדיר מחדש את איכות המצלמות במכשירים סלולריים. הצלמים של Mud Runלא הפסיקו להשתעשע עם הפיצ'רים המוטרפים של המצלמה, נהנו לתעד את המשתתפים ב-Super Slow-mo, ובזמנם החופשי ערכו את קטעי הווידאו והוסיפו אפקטים להנאתם.

 

נתראה במרוץ הבא!

 

למידע נוסף הקליקו כאן

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים