שתף קטע נבחר

שוק הנדל"ן באי ודאות והתשואות נמוכות? כך תשקיעו מעבר לים במקסימום ביטחון

המצב כיום בשוק הנדל"ן בישראל מוביל ישראלים רבים לבחור להשקיע מעבר לים, בשוק הנדל"ן הפורח של ארה"ב. לפני שאתם משקיעים בארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות, אלו חמש הנקודות שעליכם לקחת בחשבון בכדי לנצל את ההזדמנות בצורה החכמה והבטוחה ביותר

שוק הנדל"ן בישראל הוא כבר לא מה שהיה. המחירים עלו ונותרו גבוהים, השוק נמצא באי ודאות גדולה, והתשואה נשחקה עד לרמה של כ-3%. נכון להיום, אפשר למצוא בישראל אפיקי השקעה בטוחים בהרבה שמספקים תשואה דומה ואפילו גבוהה יותר.

 

לעומת זאת, עבור מי שרוצה להשקיע בנכס ממשי וליהנות גם מפוטנציאל לעליית ערך מעבר לתשואה השנתית, ארצות הברית מציעה עדיין מאגר עצום של נכסים שיכולים להשיג תשואה של 9%-12%, באמצעות הון עצמי נמוך. הביקוש לשכירות נחשב יציב בארה"ב, ולאחר המשבר של 2008, השוק עדיין כולל פוטנציאל משמעותי של עליות. ההזדמנות נשמעת קורצת במיוחד, אך רגע לפני שאתם תופסים מטוס ומגיעים לקנות שכונה שלמה באוקלהומה, אספנו עבורכם את 5 הנקודות שהכי חשוב לקחת בחשבון בכל הנוגע לרכישת נדל"ן בארצות הברית. איך תוכלו לוודא שהתשואה שלכם מובטחת? וכיצד פותרים את החשש של השקעה במקום רחוק, מעבר לים? 

 

  (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)
 

1. להבין לעומק את תנאי העסקה

הדבר הראשון שאתם חייבים להבין לפני הרכישה, הוא סוג השירות שמציעה החברה מולה אתם עובדים.

 

ישנן חברות רבות אשר משמשות בתור מתווכות בלבד, גוזרות קופון על המכירה ומעבירות אתכם לחסדי חברת הניהול בהמשך הדרך.

 

עוד אפשרות להשקעה בשוק הנדל"ן בארה"ב היא השקעה בקרן השקעות הרוכשת, מנהלת ומוכרת נכסים בארצות הברית. החיסרון במקרה זה הוא שאתם לא בעלים של אף נכס ממשי, אין לכם חופש בחירה ולמעשה אתם תלויים בהחלטות של מנהלי הקרן.

 

אפשרות נוספת להשקעה, הנהנית מכל היתרונות, היא עבודה מול חברה הרוכשת, משפצת, מוכרת ומנהלת את הנכסים בעצמה. כך, המעורבות של החברה בכל עסקה היא עמוקה, ויש לה מחויבות גדולה למציאת נכס באיכות גבוהה ודיירים לטווח ארוך.

 

  (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)
 

2. לוודא תשואה גבוהה ובטוחה ככל הניתן

על מנת להבטיח תשואה מקסימלית (עם סיכון מינימלי ככל הניתן), מומלץ למצוא את החברה המנוסה ביותר, שתתחייב עבורכם לתשואה באמצעות רשתות ביטחון וערבויות. ככל שהחברה יכולה לגבות אותכם, בשטר בעלות מלא על הנכס, בתשלומים מראש וערבות בנקאית, כך שתוכלו לדעת שיש לה ביטחון בכל הנוגע לפעילות החברה, מציאת דיירים וניהול נכון של הדיירים.

 

חברות גדולות עם ניסיון יודעות כיצד לאתר דיירים איכותיים, כמו עובדי ממשלה, למשל, הנחשבים יציבים יותר ומקבלים תקציב גבוה מהממוצע לשכירת דירה. חברות עם היקף פעילות מספיק יכולות גם לעמוד בתקופות קצרות בהן הדירה ריקה, ועדיין לספק את התשואה הגבוהה לבעל הבית.

 

עוד גורם שיכול לפגוע בשורה התחתונה שלכם, הוא העבודה מול חברת הניהול. חברת ניהול לא איכותית תדרוש מכם יותר מאמץ, ואף לטוס לארצות הברית - מה שייפגע ברווח הסופי שלכם. כאשר מדובר בחברה מנוסה המנהלת בעצמה את הנכס, התחזוקה ואיתור הדיירים, מובטח לכם ראש שקט, עם מינימום התערבות וטרחה מהצד שלכם. ניהול איכותי של הנכס עוזר לבעל הבית, אך גם דואג לשמור על דיירים מרוצים ויציבים, שיישארו בנכס לטווח רחוק.

 

  (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)

 

3. לשמור על חופש החלטה מרבי מצד המשקיע

כאשר אתם מושקעים בקרן להשקעה בנדל"ן, מנהלי הקרן הם המחליטים האם למכור או לשנות את ההשקעה. לכן, ההעדפה היא להיות בעלים בלעדיים של נכס שלם, מה ששם את ההחלטה בידיים שלכם בכל רגע נתון, בהתאם לצרכים שלכם.

 

בנוסף, חשוב שלא להיות חתום על חוזה שכובל אתכם לנצח לחברת הניהול, על מנת שתוכלו לעבור לחברה אחרת על פי שיקול דעתכם הבלעדי.

 

4. לא לקנות בכל אזור ולא את הדירה הראשונה שראיתם באינטרנט

שוק הנדל"ן בארה"ב נמצא בצמיחה, אך לא כל אזור רושם את אותה צמיחה ופוטנציאל לעליות במחירים. ישנם אזורים בהם פוטנציאל העליות כבר מיצה את עצמו, וישנן מדינות בהן השוק קפוא ולא מתוכנן לצמוח בקרוב. חברות מנוסות שמכירות היטב את השווקים המקומיים, יודעות לאתר נכסים הנמצאים באזורים עם ביקוש להשכרה ארוכת טווח ופוטנציאל לעליות.

 

נכון להיום, למשל, המדינות הנחשבות למומלצות להשקעה הן ג'ורג'יה, קליפורניה, אריזונה או שאפשר לבחור מיקומים אטרקטיביים בערים מרכזיות כמו בלוס אנג'לס או סן פרנסיסקו שבקליפורניה. גם מיקום השכונה, מצבו הפיזי של הנכס והמחיר שלו הם גורמים חשובים בבחירת הנכס המתאים. 

 

  (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)

 

5. לדאוג שכל הצדדים מרוויחים

השקעה בהון התחלתי נמוך מעבר לים יכולה להוות הצעה קורצת מאוד, אבל הרווח המשמעותי וההכנסה הקבועה יגיעו רק אם כל הצדדים בעסקה מרוויחים.

 

מצד אחד, נמצא הדייר- אם הוא יגור בדירה משופצת באזור טוב ועם חברת ניהול איכותית, הוא יסכים לשלם שכר דירה גבוה יחסית, ירצה להישאר ויספק יציבות.

 

בעלי הבית רוצים להשקיע בראש שקט, עם ביטחון גדול ככל הניתן, טרחה קטנה ככל הניתן ותשואה קבועה.

 

לבסוף, כאשר חברת הניהול מעורבת ברכישה, בשיפוץ, בניהול ובגריפת רווח מעליית המחירים - יש לה אינטרס לשמור על הדירה ולדאוג שהערך שלה רק יעלה ויעלה.

 

הכי חשוב - רכישה בראש שקט

אחת החברות המובילות והמנוסות בתחום השקעות הנדל"ן בארה"ב, היא פסיפיק הולדינגס, המציעה ליווי צמוד של הלקוח לאורך כל התהליך. ראשית, החברה מאתרת נכסים בעלי פוטנציאל באזורי ביקוש צומחים. לאחר מכן, החברה רוכשת את הנכס בעצמה, משפצת אותו ומציעה למכירה. ניהול הנכס נעשה על ידי החברה, והתהליך נעשה בשקיפות מלאה.

 

אחד היתרונות המשמעותיים הוא שהלקוח לא צריך להיות מעורב באיתור הדיירים ובתחזוקת הדירה - כל ההוצאות הנלוות משוקללות בתוך התשואה המובטחת, ושכר הדירה מועבר כל חודש ישירות לחשבון הבנק בישראל.

 

בעזרתה של פסיפיק הולדינגס, תוכלו להיות בעלים של נכס באמצעות הון של החל מ-50 אלף דולר, ולקבל תשואה קבועה של עד 9%, מגובה בערבות בנקאית של בנק ישראלי מוביל, למשך 4 שנים.

 

אם יש לכם חיסכון קטן וקניית דירה בישראל נראית לכם רחוקה מתמיד, זה הזמן להשקיע בארה"ב בראש שקט, וליהנות מנכס איכותי ומניב לטווח הרחוק.

 

תשואה קבועה של 9% מחכה לכם מעבר לקליק. היכנסו לפרטים>> 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים