שתף קטע נבחר

"בואו, תגיעו רחוק!" הכל על היום הפתוח של תל-חי

אקדמיה ברמה גבוהה עם הנוף הצפוני היפה ביותר בישראל

אלפי צעירות וצעירים מכל הארץ בוחרים בכל שנה ללמוד במכללה האקדמית תל- חי, מול נוף עוצר נשימה ובאווירה ייחודית. מה מושך אותם אל הלימודים בלב הגליל הירוק? את כל הפרטים על תכניות הלימוד, הרמה האקדמית, אפשרויות התעסוקה והחיים בצפון, תוכלו להכיר ביום הפתוח של תל חי ב-9.8, עם הרבה אווירה טובה והסעות חינם מכל הארץ.

 

בחירה של מוסד אקדמי היא החלטה לא פשוטה. מצד אחד, אתם רוצים רמת לימודים גבוהה, שתכין אתכם ל"עולם האמיתי" של שוק העבודה. מצד שני, לימודים הם ההזדמנות המושלמת לחוות חוויה מיוחדת, בסביבה מרגיעה ומפרה.

 

תל חי תוכן פרסומי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
המכללה האקדמית תל- חי היא המקום בו אלפי צעירים וצעירות מכל ישראל, רוכשים תואר אקדמי איכותי מול הנוף היפה של הגליל, ברמה אקדמית מהגבוהות ביותר בארץ. רוצים להציץ ולשמוע על החיים בצפון ואפשרויות התעסוקה בסיום התואר? המכללה מזמינה אתכם ליום פתוח במכללה ב-9.8, עם הסעות חינם מרחבי הארץ, דוכני אוכל, בירות, מסיבת מוחיטו, מוזיקה טובה והזדמנות לשמוע את כל הפרטים על הלימודים במכללה. מה תוכלו לקבל ביום הפתוח, ומה הם מסלולי הלימודים הפופולאריים שיפתחו לכם דלת לקריירה מצליחה?

 

בואו, תגיעו רחוק

היום הפתוח של המכללה, שמציע הרבה אווירה טובה, כמיטב המסורת של תל-חי, מאפשר לכם לשמוע הרצאות על כל החוגים בשתי הפקולטות של המכללה: הפקולטה למדעים וטכנולוגיה והפקולטה למדעי החברה והרוח. לצד ההרצאות תוכלו להיפגש עם חברי הסגל האקדמי ולשמוע ישירות מהם על היחס האישי, תכניות הלימודים ואופי הלימודים במכללה. תוכלו להיפגש עם יועצי לימודים שיעזרו לכם לממש את הפוטנציאל והרצון שלכם במסלול הלימודים שמתאים לכם, וגם לקבל פרטים על החיים בתל חי - איפה גרים, במה עובדים במהלך התואר, מקומות בילוי ועוד.

 

תל חי תוכן פרסומי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

שווה להגיע לאקדמיה הכי צפונית ויפה שיש

במכללה האקדמית תל-חי תמצאו מגוון מסלולי לימוד ברמה האקדמית הגבוהה ביותר, המועברים על ידי חוקרים מובילים ומומחים בתחומם. בקמפוס מעבדות מחקר מתקדמות עם ציוד משוכלל וטכנולוגיות מתקדמות, המשמשות את הסטודנטים והסגל האקדמי לביצוע מחקרים.

 

המכללה מסייעת לסטודנטים הזקוקים למלגות לימודים ומחייה, ומעניקה גם מלגות הצטיינות. בנוסף, המכללה דואגת גם לעתיד התעסוקתי של הסטודנטים, וכבר במהלך הלימודים, סטודנטים ממגוון חוגים יכולים לרכוש ניסיון בחברות ומוסדות באזור הצפון, אשר מסייע להם להשתלב בשוק התעסוקה בסיום הלימודים.

 

מעבר ללימודים ולקריירה - אף אוניברסיטה או מכללה בישראל לא יכולה להתחרות בנוף עוצר הנשימה ממנו נהנים הסטודנטים בתל-חי, במשך הלימודים. הקמפוס של תל-חי הוא קמפוס עשיר ותוסס, עם פעילויות תרבות, תערוכות, כנסים וימי עיון. הקמפוס כולל חדרי מחשבים מתקדמים, מעונות סטודנטים קרובים וספרייה עשירה.

 

מהו המסלול שהכי מתאים לכם? בואו ליום הפתוח לשמוע פרטים נוספים ובחרו לעצמכם כיוון

 

ביוטכנולוגיה - לקחת חלק בתחום חדשני ופורץ דרך

אין ספק שביוטכנולוגיה הוא אחד מהתחומים המתקדמים והצומחים בתחום מדעי החיים, המספק גילויים מרעישים כמעט בכל יום. העוסקים בתחום פועלים לשיפור איכות החיים של האנושות כולה: בפיתוח מערכות טכנולוגיות, מחקר על תרופות למחלות חשוכות מרפא, שיפור החקלאות והיבולים, ומציאת פתרונות חכמים לזיהומים סביבתיים. החוג לביוטכנולוגיה במכללה האקדמית תל-חי הוא הראשון והוותיק ביותר בארץ, מתוך המוסדות האקדמיים, אשר פועל כבר 20 שנה ומתגאה ביותר מ-800 בוגרים מצליחים. הסטודנטים יכולים להתמחות בתחומי שונים, ללמוד מהחוקרים המובילים בתחומם והמעוניינים יכולים אף להתקדם לתואר שני במכללה או במוסדות המובילים בארץ ובחו"ל. המסלול המחקרי לתואר שני בתל-חי הוא ייחודי בקרב המכללות האקדמיות בישראל.

 

אם אתם רוצים ללמוד תחום מרתק ולהשתלב בחברות בתחומי הטכנולוגיה, תרופות, מזון ואנרגיה, או במעבדות מחקר ופיתוח - לימודי ביוטכנולוגיה הם המסלול עבורכם.

 

מדעי המחשב - ללמוד את הנושאים המתקדמים ביותר בתחום 

התואר במדעי המחשב במכללה האקדמית תל- חי מציע את הכלים התיאורטיים והמעשיים, שיעזרו לכם להשתלב במהירות בתפקידי מפתח בעולם ההיי-טק. בתכנית הלימודים, המתעדכנת כל העת, תמצאו נושאים כמו בינה מלאכותית, למידה חישובית, עיבוד אותות קול ותמונות, וכו'.

 

במהלך הלימודים תוכלו גם לצבור ניסיון מעשי חשוב במסגרת תכנית "תל-חי טק" ולהשתלב בחברות היי-טק מתקדמות באזור, ואף לזכות במלגה חודשית לאורך כל תקופת הלימודים. בנוסף המכללה מציעה גם תואר שני במדעי המחשב, לכל מי שרוצה להעמיק את הלימודים בתחום מסוים, או לפנות לאפיק של מחקר ועבודה במעבדות מחקר ופיתוח בארץ ובעולם.

 

שירותי אנוש - התשתית של כל ארגון וחברה

כל ארגון וחברה רוצים לטפל, לשמור ולשפר את שביעות הרצון של הלקוח. החוג לשירותי אנוש בתל-חי מאפשר לסטודנטים להבין לעומק את ההיבטים המנטליים, הארגוניים והחברתיים של מתן שירותים, ובנוסף לפתח את הידע המעשי לקראת מילוי תפקידי מפתח בתחום שירותי האנוש במשק הישראלי.

בוגרי החוג משתלבים בעזרת ההכשרה התיאורטית והכלים המעשיים שקיבלו, בתפקידים בחברות הדורשות מערך שירות לקוחות, מחלקות משאבי אנוש, עמותות, משרדי ממשלה, מערכות ציבוריות ועוד.

 

בנוסף ללימודים בקמפוס, הסטודנטים של החוג לשירותי אנוש יכולים לצבור ניסיון מעשי חשוב בעבודה בזמן הלימודים, כחלק בלתי נפרד מהלימודים, דבר המקנה להם יתרון משמעותי על בוגרים של מוסדות אקדמיים אחרים.

 

תל חי תוכן פרסומי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

לימודי מזרח אסיה - פותחים דלת לתרבויות מתפתחות

אם אתם מעורים בכלכלה והפוליטיקה העולמית, אתם ודאי יודעים שמדינות מזרח אסיה, סין, יפן, קוריאה והודו הולכות ומחזקות את המעמד שלהן בעולם. ישראל מפתחת את הקשרים שלה עם מדינות אלו, מה שמגדיל את הביקוש לאנשים המכירים את התרבויות המגוונות של מזרח אסיה. בחוג ללימודי מזרח אסיה תוכלו לצבור ידע וכלים שיעזרו לכם להשתלב בתפקידים ציבוריים, בחברות גלובליות, חברות תיירות ותעופה, ואף בחברות טכנולוגיה. החוג מציע גם המשך ללימודים מתקדמים באוניברסיטאות ובמכוני מחקר. החוג הוא הראשון בתחום בין המכללות האקדמיות. חברי סגל החוג הם חוקרים פעילים ואנשי שטח הנמצאים בחזית המחקר והעשייה.

 

תואר בחינוך - בואו לבנות את דור העתיד של ישראל

החוג ללימודי חינוך הוא הרבה מעבר לכישורים אקדמיים איכותיים. בלימודים בתל-חי תקבלו גם מטען ערכי-חברתי. בעזרת הכלים והידע שתקבלו בחוג תצאו לעולם האמתי ותוכלו לממש את הערכים בחינוך דור העתיד של ילדי מדינת ישראל. החוג מתגאה ב-15 שנות ניסיון ומעל 1,100 בוגרים, שצברו ניסיון רלוונטי תוך כדי הלימודים.

 

החוג כולל מספר התמחויות: חינוך מיוחד, שילוב אמניות בחינוך, חינוך חברתי ומנהיגות.

 

בנוסף לחוגים אלה מציעה המכללה מגוון מרשים של חוגים לתואר ראשון בפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, כלכלה וניהול, לימודים רב-תחומיים, מדעי המזון, מדעי התזונה, מדעי הסביבה ומדעי החי.

 

וכן תכניות לתואר שני במדעי המים, מדעי התזונה, חינוך, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה חינוכית, לימודי גליל, דרמה תרפיה וטיפול באמצעות אומנות.

 

רוצים לשמוע עוד? בואו ליום הפתוח של תל חי ב-9.8, והתחילו לבנות את הקריירה שלכם באווירה טובה ורגועה מול הנוף הכי יפה בארץ

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים