שתף קטע נבחר

אפשר ליהנות מהחיים בלי לשבור קופת חיסכון- הכירו את מועדון הנוסע המתמיד של אל על. המועדון עם ההטבות לחוויות הכי מהנות

כולנו רוצים לקחת לפעמים פסק זמן ממשימות היום-יום- עם יציאה לחופשה, מסעדה טובה או הופעה של האמן האהוב עלינו. עונת החופשות היא זמן מושלם להצטרף למועדון שמיועד למי שרוצה ליהנות מהחיים- בלי לעשות חור בכיס. מהן ההטבות הכי משתלמות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על?

חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים ליהנות מהנקודות שצברו בטיסות או באמצעות כרטיס האשראי שלהם למימוש במגוון תחומים, החל מהטיסה הבאה, ועד הופעה איכותית מבית קבוצת 'זאפה'.

 

מהן ההטבות שהכי מתאימות לכם? וכיצד תוכלו להגביר את קצב צבירת הנקודות וליהנות מחיסכון גם בהוצאות היום-יום?

 

מתכננים חופשה? קבלו הטבות מיוחדות לאורך כל הדרך

חופשה בחו"ל היא הנאה גדולה לכל המשפחה, ורובנו לא מפספסים את ההזדמנות לצאת לחופשה השנתית בקיץ, ואם אפשר, גם בחגים, בפסח ובכל רגע אחר במהלך השנה.

 

מועדון הנוסע המתמיד מאפשר רכישת כרטיסי טיסה, תשלום על כבודה נוספת, רכישת מוצרי דיוטי פרי במטוסי אל על, ביטוח נסיעות לחו"ל ואפילו ביטוח ביטול טיסה, וכל זה בנקודות.

 

הטבה נוספת שתשלים את החוויה לחופשה אטרקטיבית, היא האפשרות להזמין מלונות (בחו"ל ובישראל) תמורת נקודות המועדון, או לצבור נקודות בהזמנת מלון באתר המלונות. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את החופשה המושלמת- ולהתחיל לארוז.

 

אל על תוכן פרסומי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

ליהנות מהחיים במיטב ההופעות מבית 'זאפה'

מועדון הנוסע המתמיד משתף פעולה עם מיטב הרשתות, מוסדות התרבות והאירועים ברחבי הארץ, כדי להציע לחבריו הטבות ייחודיות במגוון תחומים. שיתוף הפעולה של המועדון עם קבוצת 'זאפה' מאפשר לחברי המועדון לנצל את הנקודות שצברו ברכישת כרטיסים להופעות של קבוצת המוזיקה וההופעות המובילה בישראל. כל ההופעות וכל האמנים הכי איכותיים ופופולאריים, מהארץ ומחו"ל - באמצעות נקודות מועדון!

 

מסעדה טובה יכולה להיות פינוק אמיתי, במחיר משתלם

יציאה למסעדה טובה ויוקרתית היא חוויה קולינרית, תרבותית וחברתית.

 

חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים לממש את הנקודות שלהם גם, במגוון מסעדות מובילות ברחבי הארץ לאורך כל השנה. שיתופי הפעולה המגוונים של המועדון יאפשרו לכם ליהנות ממבחר מסעדות מסוגים שונים, לאורך כל השנה.

 

רוצים לשדרג את קצב צבירת הנקודות ולממש הטבות על הוצאות שוטפות?

עבור מי שרוצה לצבור נקודות מועדון גם בקניות היום-יומיות, ולקבל הטבות ייחודיות על הוצאות כמו דלק ומזון, כרטיס האשראי FLY CARD הוא התוספת המושלמת לחברות במועדון הנוסע המתמיד.

 

בנוסף לכל ההטבות של המועדון, מחזיקי כרטיס האשראי צוברים נקודות ביחס המרה משתלם במיוחד בכל קנייה יומיומית. את הנקודות שצברו הלקוחות, הם יכולים לממש במגוון עולמות: טיסות, מלונות, מסעדות, מופעים, דלק, מזון ועוד...

 

אם כן, עם סגנון חיים כמו שלנו, בין עבודה, משפחה ומטלות הבית - מגיע לנו ליהנות מהחיים הטובים בחופשה מפנקת, הופעה מרגשת או מסעדת יוקרה. כרטיס האשראי FLY CARD של אל על מתאים לכל מי שיוצא לחופשות, אוהב מוזיקה משובחת ויודע להעריך מסעדה טובה.

 

רוצים לקבל 100 נקודות למועדון הנוסע המתמיד מתנה - ולהתחיל ליהנות מהחיים בלי לשבור חסכונות? היכנסו>>

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים