שתף קטע נבחר

בעידן של התאמה אישית - גם כרטיסי הטיסה שלנו מתאימים את עצמם לצרכים שלנו

מהפכת ההתאמה האישית של מוצרים ושירותים רבים בעולם לא פוסחת על חברת התעופה הלאומית של ישראל: מעתה תציג אל על ללקוחותיה חבילות טיסה מותאמות אישית בדרגות מחיר שונות לפי צרכי הלקוח. כל הפרטים על הדרך החדשה לטוס לאירופה

הצרכנים של היום רוצים חוויה אישית, שמותאמת בדיוק לצרכים שלהם. החל ממלונות יוקרה שמציעים חלוקים רקומים עם שמות האורחים, דרך תכשיטים בהתאמה אישית, חבילת טלוויזיה רק עם הערוצים שאנחנו באמת צופים בהם, ועד טיפול רפואי מותאם DNA.

 

כעת גם כרטיסי הטיסה שלנו מתחילים להתאים את עצמם לצרכים שלנו. לכל אחד ממאות הנוסעים שעולים על טיסה ממוצעת - יש צרכים שונים ומשתנים. לעתים גם לנו בתור נוסעים, יש צרכים שונים בכל טיסה שאנחנו מזמינים לה כרטיס - חופשה משפחתית אינה דומה לנסיעה עסקית קצרצרה.

 

אל על תוכן פרסומי (צילום: יוחאי מוס)
(צילום: יוחאי מוס)

על רקע עידן ההתאמה האישית ורצון הצרכנים לשלם רק על מה שבאמת צריכים, מגיעה המהפכה הצרכנית החדשה של אל על.

 

כבר בטיסה הבאה שלכם, תשלמו רק על מה שאתם צריכים

מהיום, כל אחד יכול לבחור את מרכיבי הכרטיס שלו, ולשלם אך ורק על מה שהוא באמת צריך.

 

סוגי הכרטיסים החדשים במחלקת תיירים בטיסות לאירופה: LITE, CLASSIC ו-FLEX, מתאימים את עצמם לצרכים השונים של הנוסעים השונים. כל לקוח יכול לבנות לעצמו את תנאי הכרטיס המתאימים לצרכים שלו - גם בטיסה הלוך וגם בטיסה חזור. מה עומד מאחורי סוגי הכרטיסים החדשים של אל על? ואיך תוכלו לחסוך בעזרתם כבר בטיסה הבאה שלכם?

  

אל על תוכן פרסומי (צילום: getty images)
(צילום: getty images)

כרטיס LITE הוא מוצר חדש לחלוטין של אל על, המאפשר קנייה של כרטיס בסיסי ומוזל. כרטיס זה כולל ארוחה קלה ותיק יד. על פי הצורך, ניתן להוסיף מזוודה ובחירת מושב, בתוספת תשלום.

 

כרטיס ה-CLASSIC הוא הכרטיס הסטנדרטי והמוכר של אל על, שכולל בחירת מושב, מזוודה לבטן המטוס וארוחה קלה. בנוסף, תוכלו לשנות/לבטל את הטיסה בתוספת תשלום, שירות שלא מתאפשר לרוכשים כרטיס LITE.

 

 

אל על תוכן פרסומי (צילום: getty images)
(צילום: getty images)

כרטיס FLEX מיועד למי שחשובה לו גמישות בכרטיס, משום שהוא מאפשר שינוי ללא הגבלה וביטול של כרטיס הטיסה, גם במחלקת תיירים. הכרטיס כולל 2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, מזוודה לבטן המטוס, ארוחה קלה, וגם שירותים נוספים כמו דלפקי צ'ק אין ייעודיים לטיסות היוצאות מתל אביב וקדימות בעלייה למטוס.

 

טיפ Mix & Match לצרכן החכם: אחת מהדרכים הטובות ביותר לחסך בעזרת הכרטיסים החדשים של אל על, היא לעשות שילוב בין סוגי כרטיסים ושירותים, כדי להגיע למחיר המשתלם ביותר. למשל, אם אתם בדרך לחופשה משפחתית ולילדים אין מזוודות משל עצמם, ניתן לקנות להם כרטיסי LITE ולהוסיף שירות בחירת מושב בלבד, כדי שכל המשפחה תשב ביחד.

 

אל על תוכן פרסומי ( צילום: getty images)
( צילום: getty images)

ליהנות מכל העולמות - טיסות ישירות בשעות נוחות, שירות איכותי ומחיר משתלם

אחד מהיתרונות החשובים של כניסת הכרטיסים מהסוג החדש של אל על, הוא השמירה על איכות השירות ותנאי הטיסה, יחד עם חיסכון בעלויות מיותרות. אל על ממשיכה להציע טיסות ישירות בשעות נוחות, עם שירות של צוות מנוסה וקשוב, לפני ובמהלך הטיסה. כבר לא צריך להתפשר על עצירה של 3 שעות בדרך לפריז, או להביא כריכים מהבית. אל על מציעה את השילוב המושלם בין כרטיס הכולל רק את מה שאתם צריכים, לחברת תעופה מובילה ואיכותית.

 

 

רוצים לקנות כרטיס טיסה ולשלם רק על מה שאתם צריכים? לפרטים ולרכישה, היכנסו>>

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוחאי מוס
מטוס אל על
צילום: יוחאי מוס
מומלצים