שתף קטע נבחר

למען החולים והמחלימים מסרטן

האגודה למלחמה בסרטן, פועלת בכל החזיתות, בין שאר פעילויותיה, סיוע חומרי לחולים ומענקי מחקר

האגודה למלחמה בסרטן, הינה ארגון ללא כוונות רווח וכל שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום. כל זאת הודות לתרומות הציבור וכעיקרון ללא כל מימון מתקציב ממשלתי כלשהו, כדי שתוכל לפעול על בסיס שיקולים מקצועיים. האגודה פועלת בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן את תרומות הציבור נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ, והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית.

 

באגודה למלחמה בסרטן פעילים בקהילה המקומית כ-3,500 מתנדבים הפרוסים בכ-70 סניפים בכל רחבי הארץ, השותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם.

 

  (צילום: ישראל הדרי)
(צילום: ישראל הדרי)

 

בין שאר פעילויותיה השקיעה האגודה למלחמה בסרטן במהלך העשור האחרון כ־40 מיליון שקלים במימון סיוע חומרי ראשוני לילדים ומבוגרים חולי סרטן, הנמצאים במצוקה כלכלית מיוחדת בזמן היותם בטיפול אקטיבי במכונים האונקולוגיים. הסיוע הכספי ניתן על פי קריטריונים מוגדרים, רפואיים וכלכליים, עד ששירותי הקהילה והביטוח הלאומי מתחילים לסייע. המענק הכספי אותו מקבלים ילדים ומבוגרים מהאגודה מעניק להם "אוויר לנשימה" עד שגלגלי הבירוקרטיה מתחילים לפעול, ומתאפשר בזכות תרומות הציבור.

 

האגודה למלחמה בסרטן השקיעה במהלך העשור האחרון כ־50 מיליון שקלים במימון עשרות מחקרים של רופאים וחוקרים מישראל בתחום המלחמה בסרטן, בתקווה למצוא תרופה למחלה. ההשקעה התאפשרה בזכות תרומות הציבור וכעיקרון, ללא כל מימון משרד ממשלתי כלשהו. המחקרים שנמצאו ראויים לתמיכה על ידי חברי ועדת המחקר של האגודה בראשות פרופ' אלי פיקרסקי, מהאוניברסיטה העברית והדסה, עוסקים במגוון תחומי הסרטן השונים.

 

פרופ' אהרון צ'חנובר, אשר זכה בשנת 2004 בפרס נובל לכימיה, קיבל כחוקר צעיר, מענקי מחקר מהאגודה למלחמה בסרטן. בראשית צעדיו, כיהן אף הוא במשך עשור כחבר בוועדת המחקר של האגודה וכיום מכהן כנשיא כבוד של האגודה.

 

האגודה למלחמה בסרטן מאמינה כי השקעה במחקר היום עשויה להתגבש לכדי פריצת הדרך הטיפולית של מחר, ועל כן היא משקיעה משאבים בקידום המחקר במטרה לשפר את דרכי המניעה והטיפול, להעלות את שיעורי הריפוי מן המחלה, ולסייע בשיפור איכות חיי החולים.

 

ניתן לתרום לאגודה למלחמה בסרטן באמצעות כרטיס אשראי באופן מאובטח בלחיצה על הקישור הבא:

 

https://www.cancer.org.il/donations/

 

או בשיחת טלפון חינם: 1-800-35-46-46.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל הדרי
הנשיא ורעייתו עם ילדים
צילום: ישראל הדרי
מומלצים