שתף קטע נבחר

לשמר מראה צעיר ורענן

אם אפשר לעשות שינויים מינוריים בגיל צעיר במקום להשתמש בתותחים הכבדים בגיל מבוגר יותר, אז למה לא? חן, רק בת 25, אבל כבר חושבת על העתיד שלה ומחליטה לשמר את המראה הצעיר שלה כבר בגיל הזה כדי להימנע מפעולות מסובכות בעתיד

 

בעשור האחרון רשתות חברתיות הן אלו שמובילות את דעת הקהל, דרכן אפשר לדעת הכל, לרבות טרנדים חדשים, מה קורה בכל מקום בעולם, וכמובן לעקוב אחרי אושיות אינסטגרם מובילות.

 

חן, בת 25, פעילה מאוד ברשתות החברתיות עם 60 אלף עוקבים שנהנים לצפות בתמונות שהיא מעלה ובהן היא מתעדת את החיים שלה.

 

"הפנים שלי זה מה שמוכר", היא אומרת. "נכון שרואים גם את הגוף, אבל בתמונות, בסופו של דבר, רואים בעיקר את הפנים".

 

ולמה חשוב לה להדגיש את זה, משום שחן, כבר בגיל הזה, רוצה לשמר את המראה הצעיר והיפה שלה. "לא רואים את הקמטוטים שאני רואה", היא מספרת, "אבל אני מרגישה את זה ולא איכפת לי מה אחרים אומרים".

 

אז מה עושים? חן החליטה לגשת למרפאות מוסקונה, כדי לבדוק מה האופציות העומדות בפניה. המטרה, כפי שהיא אומרת היא לשמר את המראה שלה ולעכב את סימני ההזדקנות. "אני אוהבת את מה שאני רואה ואני מעדיפה לשמר את המראה כדי להימנע מתהליכים מסובכים יותר בגיל מבוגר יותר", היא מסבירה.

פאנל המומחים באולפן דה ניו סלפי
פאנל המומחים באולפן דה ניו סלפי
  

במרפאות מוסקונה פיתחו שיטה ייחודית לעיצוב ועיבוי השפתיים, כזו שתוצאותיה הן שפתיים חושניות וטבעיות ככל האפשר, מדובר בשיטה הכוללת התייחסות לשבעה אלמנטים, ביניהם: זווית הפה, גבול השפתיים, קשת קופידון ועוד.

 

צפו בד"ר רוני מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית, אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה וד"ר מיכאל משה, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסבירים על התהליכים הקוסמטיים שעברה חן, בין אם זה עיצוב השפתיים ובין אם בוטוקס הדור החדש.

יישור והרמת גבות: טכניקה ייחודית במרפאות מוסקונה
יישור והרמת גבות: טכניקה ייחודית במרפאות מוסקונה
 

אהבתן את המהפך? היכנסו וראו סיפורן של נשים נוספות


מרפאות מוסקונה מובילות בניתוחים פלסטיים ובטיפולי אסתטיקה מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במרפאות מוסקונה מבצעים את כל סוגי הניתוחים וניתוחי אף וחזה בפרט, על ידי פלסטיקאים בכירים. צוות רופאים מומחים נבחרו בקפידה על ידי ד״ר רוני מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית מהבכירים והמוכרים בארץ ובעולם בתחום הניתוחים הפלסטיים. רופאים אלו התלוו אל ד"ר מוסקונה והוכשרו על ידיו בשיטות וטכניקות המתקדמות בעולם, וניחנים בידיים רגישות ובהכשרה לניתוחי חזה ואף, בדגש על תוצאה פרופורציונלית וטבעית. בנוסף, הרופאים בעלי הכשרה לבצע הזרקות מסוגים שונים בטכניקות ייחודיות שפותחו במרפאות וכוללות: פיסול פנים ללא ניתוח, עיצוב שפתיים בשיטת 7 האלמנטים, עיצוב עצמות לחיים, טיפולי צוואר, עיצוב ישבן, בוטוקס הדור החדש ועוד.

 

מוקד זימון תורים: 03-7442828, סניף רמת אביב: ברודצקי 43, סניף חיפה: שדרות סיני 2, סניף אשדוד: שדרות ירושלים 18 

 

או היכנסו לאתר

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"רוצה לשמר את המראה הצעיר", חן
פאנל המומחים באולפן דה ניו סלפי
מומלצים