שתף קטע נבחר

ארזתם לבד או שזארה עזרו לכם? חגי הקניות באירופה שאסור לפספס

כשהטמפרטורות באירופה צונחות, גם המחירים בחנויות יורדים. מה המבצעים שאסור לפספס ואיזו עיר תגרום לארון הבגדים שלכם להתרגש? הכירו את היעדים, המועדים ואת הסיילים החמים

אם ארון הבגדים שלנו היה יכול לדבר, כנראה שהוא היה נזכר בנוסטלגיה בחולצה הקיצית מברצלונה או במעיל המושלם שקנינו בלונדון. קניות מחו"ל מקבלות מקום של כבוד על הקולבים, ולרוב מגיעות גם עם סיפורים וזיכרונות מהטיולים במהלכם נרכשו. אין כמו לענות "מה, זה? סתם משהו שהבאתי מלה בון מרשה בפריז" כשמחמיאים לך על הנעליים.

 

חגיגת הקניות החורפית שמגיעה לקניונים ולבוטיקים של אירופה מדי שנה, זו הזדמנות נפלאה לקניות איכותיות, מרשימות ובמחיר חד פעמי. כדי שלא תפספסו את הפריטים שיכולים לשדרג את האאוטפיט שלכם לעונה, אספנו עבורכם את כל המועדים, המקומות וההמלצות הכי שווים. כי מי אמר שצריך לטוס רק עם מזוודה אחת?

 

1. בתי הכלבו של פריז

מתי? מגדל אייפל האייקוני, בית קפה צרפתי קטן וכמה מבתי הכלבו היוקרתיים והאלגנטיים בעולם. המתכון לחופשה הנפלאה הזו, בתוספת מבצעים שאסור לפספס, יחכו לכם בפריז בין אמצע ינואר לאמצע פברואר.

שופרסל טרוול (צילום: shutterstock)
שופרסל טרוול(צילום: shutterstock)

מה קונים ואיפה? אל תקופת הסיילים המפורסמת של פריז כדאי להגיע בעיקר מתוך רצון להכיר פריטים של מעצבי על במחירים נוחים מהרגיל. למרות שבחלק מהקניונים תוכלו לבקר גם בחנויות של המותגים הבינלאומיים המוכרים, חבל לא לנצל את ההזדמנות לרכישת פריטים על זמניים שישרתו אתכם שנים ארוכות.

 

אל גלרי לאפייט למשל, כדאי להגיע גם אם המטרה העיקרית שלכם היא רק להתבונן בחלונות הראווה. העיצוב המרשים שלו פשוט עוצר נשימה, והמחלקות השונות - החל מהנשים ועד לילדים, כוללות כל פריט שתוכלו לחשוב עליו. גם פרינטמפס שממוקם ברובע התשיעי מספק חגיגה לעיניים, עם תצפית מרהיבה על פריז ושלל הזדמנויות לרכוש את התיק שתמיד חלמתם עליו. חנויות של מעצבים עצמאיים תמצאו ברובע המארה או ברחוב רו דה רן, שעשויים להפתיע אתכם עם מבצעים של 70% הנחה ואפילו יותר!

 

דיל משתלם לפריז

2. הסיילים המוקדמים של לונדון

מתי? בלונדון נותנים לשופינג מקום של כבוד, ומתחילים מוקדם כדי שאף פאשניסטה לא תישאר מאחור. כבר אחרי הבוקסינג דיי אפשר להתחיל לראות חנויות שיוצאות בסיילים משמעותיים, והמבצע הזה מתחיל בסוף דצמבר ונמשך עד לאמצע ינואר.

 

מה קונים ואיפה? לונדון לא נחשבת ליעד זול, כך שתקופת הסיילים היא הזמן המושלם להכיר את כל חנויות הדגל שלה ולקנות ממש כמו הבריטים. אפשר לרכז את הרכישות ברחוב אוקספורד המפורסם, שידוע בזכות מבחר של מותגים כמו מרקס אנד ספנסר או סלפרידג'ס, ולעבור באחד משני סניפי פריימרק שממוקמים לאורכו. לאחר שתסיימו, אל תשכחו להיכנס אל בית הכלבו המפורסם הרודס שנמצא לא רחוק מהאזור.

 

 

שופרסל טרוול (צילום: shutterstock)
שופרסל טרוול(צילום: shutterstock)

כדי להיכנס אל חנויות המעצבים המוכרים כדאי להסתובב ברחוב בונד, רחוב קניות מרכזי שמשמש כביתם של מותגי על כמו דולצ'ה וגבאנה או דיור. ואת החיבה לנעליים (והמחסור החמור בהן, כמובן) תוכלו לספק בקפיצה לאחת מהחנויות שבכיכר קובנט גארדן. לונדון גם מצטיינת בשני קניונים גדולים בשם ווסטפילד, האחד ממוקם בשפרדס בוש והשני ליד הכפר האולימפי. בשניהם ניתן למצוא ריכוז מרשים של מעצבים ומותגים, כך שתוכלו לגשת לזה שנמצא בסמוך לאזור בו אתם מטיילים.

 

דיל משתלם ללונדון

  

3. ההיכרות הכי משתלמת עם ורשה

מתי? עיר הבירה של פולין התחילה להיתפס גם כיעד של חופשה אירופאית רק בשנים האחרונות, מהר מאוד התחלף הספק בהבנה שמדובר ביעד לשופינג מעולה במחירים זולים. סוף דצמבר ומהלך ינואר הם החודשים המומלצים כדי ליהנות ממחירים נוחים עוד יותר על קולקציית החורף.

שופרסל טרוול (צילום: shutterstock)
שופרסל טרוול(צילום: shutterstock)

מה קונים ואיפה? ורשה מתגאה במחירים הנוחים שלה ובצדק, בכמה קניונים גדולים ומרשימים שיכולים לספק חוויית קניות ארוכה. המחירים שלה גורמים למבקרים רבים לא להסתפק רק בביגוד אלא לרכוש גם מוצרי טיפוח לעור, מוצרי חשמל וכדומה. את המסע שלכם תוכלו להתחיל בקניון זלוטי טראסי, שנמצא באזור המלונות ולכן ייתכן שתגלו אותו כבר עם הנחיתה. זהו קניון יפה ומודרני, שכולל שפע חנויות ורשתות מוכרות לצד מותגים פולניים.

 

קניון ארקדיה לעומתו מצריך נסיעה קצרה ברכבת, אבל הגודל שלו הופך את הביקור בו לשווה ומזמין. אם תרצו להכיר קניונים קצת פחות תיירותיים אך יותר זולים בהתאמה, תוכלו להגיע אל אטריום פרומנדה או אל גלריה ווילנסקה. שניהם כוללים חנויות רבות לצד מסעדות ופעילויות לילדים.

  

דיל משתלם לורשה

 

4. האאוטלטים של מילאנו

מתי? העיר שאמורה להופיע במילון לצד ההגדרה "אופנה", מתחילה את חגיגת הסיילים בשבוע הראשון של ינואר ומסיימת אותה כעבור חודש. אלה הרחובות בהם מסתובבות דוגמניות מפורסמות, מעצבי על ובחורף הקרוב – אולי גם אתם!

 

שופרסל טרוול (צילום: shutterstock)
שופרסל טרוול(צילום: shutterstock)

מה קונים ואיפה? כשמדברים על פריטי סוף עונה במילאנו, מתכוונים לפריטים בלתי נשכחים של מעצבים ידועים. מוסקינו או ורסצ'ה? רק הגודל של המזוודה שלכם יקבע. את גלריית ויטוריו אמנואלה סקונדו, מתחם שנבנה עוד במאה ה-19, תוכלו לגלות אם תגיעו אל אזור הדואמו. מדובר בחוויה יוצאת דופן בעיקר כשאפשר ליהנות בה מהנחות מפתיעות של 50% הנחה ויותר.

 

מתחם האופנה קורסו קומו 10 הצפוני, הוא מקום מרשים שאפילו העיצוב שלו יגרום לכם להתרגשות. גם מקומות כמו ארמני מגסטור או שבע הקומות של חנות הכלבו לה רינשנטה, הן נקודות שחובה לסמן ביומן. ואם נשאר לכם כוח – פשוט צאו לטייל. לב לבה של העיר עשיר בבוטיקים שיעשו לכם כיף בעיניים וצבע בארון הבגדים.

 

דיל משתלם לאיטליה 

  

5. הקניונים בברלין

מתי? הסיילים בברלין האופנתית מתחילים במהלך ינואר ונמשכים לאורך פברואר. לא צריך תירוץ כדי לטוס ליעד האופנתי הזה, אבל המחירים הם בהחלט גורם משמעותי.

 

מה קונים ואיפה? אלכסה שליד אלכסנר פלאץ הוא נקודת פתיחה מצוינת. הקניון הזה נמצא במיקום מרכזי, ואוסף החנויות שבו (קרוב ל-200) יעזור לכם להתחיל את הטיול ברגל ימין. כדי להכיר את העיר לעומק (וגם לקנות על הדרך) לכו לאורך פרידריך שטראסה, שדרת הקניות הסואנת שתעזור לכם להכיר את כל מה שאופנתי וחדש בברלין, או דרך רחוב קורפורסטנדאם שמשלב בין מותגי על מצדו האחד לבין רשתות מוכרות וסניף של פריימרק מצדו השני. ואגב, גם בברלין יש גאלרי לאפייט, כך שאין לכם סיבה לא לשלב בין שתי אהבות ביעד אחד.

 

דיל משתלם לברלין

 

לפני שאתם יוצאים לארוז, אל תשכחו את הטיסה והמלון. בדיוק כמוכם, חובבי סיילים נוספים צפויים להגיע לאירופה בינואר, מה שעלול לייקר את העלויות של חלק מהחבילות והטיסות. כדי להתחיל לקנות ברגל ימין, כדאי שתדאגו לעצמכם לטיסה כבר עכשיו. בשופרסל Travel מזדהים עם הצרכים של חובבי קניות, ומציעים טיסות וחבילות נופש משתלמות במיוחד לכל יעדי הסיילים המובילים באירופה. כדי שאת כל מה שתחסכו בטיסה – תוכלו להוסיף לתקציב השופינג!

 

לחצו למציאת דיל משתלם לאירופה 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
שופרסל טרוול
צילום: shutterstock
מומלצים