שתף קטע נבחר

יוצאים לחירות בפאפוס: אוסף הטיפים המקיף ליעד הבא שלכם בפסח

יותר ויותר ישראלים מנצלים את החג כמו שצריך, ולוקחים "הפסקה" מהשגרה עם כמה ימים מפנקים בפאפוס. הגיע הזמן לגלות מה הופך את העיר הזו ליעד הכי אטרקטיבי שיש

אחרי כמה חודשי עבודה ושגרה אפורה ויומיומית, אין דבר שאנחנו מעוניינים בו יותר מלצאת לחופשה אמיתית. אם עדיין לא יצא לכם לבקר בפאפוס שבקפריסין, חופשת הפסח הקרובה היא ההזדמנות להשלים את הפער הזה. עיר החוף היפיפייה משלבת בין כל מה שנחוץ למילוי מצברים: טיסה לחו"ל בלי להתרחק מהבית, זמן בשמש רגע לפני שהקיץ מגיע, וכל זה במחיר מצוין שיגרום לכם לחשוב שמצאתם את האפיקומן. בין אם אתם מעוניינים בחופשה בבגד ים, ביעד לבילוי עם הילדים או בלוקיישן למסע שופינג, ארגנו לכם כמה טיפים לאטרקציות מנצחות:

 

לחופשת בטן-גב

אחרי כמה חודשי חורף קרים, הגיע הרגע להתקדם למראה הקייצי. פאפוס מתאפיינת באקלים ים תיכוני עם מזג אוויר שדומה לזה שאצלנו, ומכיוון שחג הפסח מגיע השנה בסוף האביב ועם תחילת חודשי הקיץ, זו ההזדמנות המושלמת "לתפוס צבע" לפני כולם. בבריכה המפנקת או על רצועת החוף המושלמת, ועם נוף עוצר נשימה לים התכול שמולכם. בחופים הנפלאים שלה, שהמפורסמים שבהם הם חוף אפרודיטה וחוף פארוס, תמצאו מים צלולים ואת כל המתקנים הנחוצים לכמה שעות בשמש. אז בפעם הבאה שישאלו אתכם "מאיפה השיזוף?" תוכלו להתגאות בחופשה שהרגע חזרתם ממנה.  


 

לבילוי עם הילדים

כל הורה יודע כמה זה מאתגר למצוא חופשה ידידותית לילדים, בייחוד כשמדובר בחו"ל. הטיסה הקצרה הופכת את הדרך לפשוטה יותר גם בעבור בני המשפחה הצעירים, מזג האוויר בפסח מושלם לפעילויות בחוץ, ושפע המלונות באזור מציעים שלל אטרקציות שיספקו אותם לאורך כל היום.

 

איסתא תוכן פרסומי (צילום: באדיבות איסתא)
(צילום: באדיבות איסתא)

פארקי המים שבאזור פאפוס הם מהמקומות שירשימו ילדים במיוחד, ויעניקו לכם כמה שעות של מנוחה (או גלישה במגלשות יחד איתם!) המפורסם שבהם הוא פארק המים אפרודיטה, אטרקציה שמתאימה לכל גיל וכוללת בנוסף לבריכות שחייה גם אבובים ומגלשות מים בגבהים שונים. אפשרות נוספת לבילוי במים, שאפילו לא תאלץ אתכם להירטב, היא יציאה לשייט משפחתי באחד מהסיורים הימיים היוצאים מחופי פאפוס. חלקם אפילו מאפשרים להציץ אל הקרקעית דרך הרצפה השקופה. 
 

למטיילים

פאפוס אמנם מצדיקה את שמה כיעד למנוחה על החוף, אבל גם מי שאוהבים להכיר ערים חדשות באופן רגלי ימצאו כאן לא מעט מה לעשות. כדאי להתחיל בפארק הארכיאולוגי של פאפוס, שממוקם באזור הנמל ומעניק מבט מקרוב על ביתו של אל היין דיוניסוס. משם תוכלו להתקדם ולהתרשם מהנוף שנשקף ממצודת פאפוס, ולסיים בקברי המלכים, אתר קבורה מפואר של עשירי העיר שבו קברים מרשימים שנחצבו בסלע.

 

אם אתם שוכרים רכב, מזג האוויר הנעים עשוי להוביל אתכם אל יער פאפוס, שמספק כל מה שנחוץ לבילוי משפחתי נפלא. כאשר תמצאו את הנקודה המועדפת עליכם לעצירה, תוכלו לצאת לטיול בין הגבעות שלו ולפגוש כמה מבעלי החיים השונים שמתגוררים בו. מומלץ לארוז מראש צידה לדרך ומחצלת, ולעצור לפיקניק תחת אחד מהעצים שצומחים בשטחו.

 
איסתא תוכן פרסומי (צילום: באדיבות איסתא)
איסתא תוכן פרסומי(צילום: באדיבות איסתא)

לצרכנים הנבונים

כל נסיעה לחו"ל מצדיקה שופינג, וגם פאפוס מצטיינת בשלל חנויות ודוכני אמנות יד או מוצרי מזון איכותיים. אם אתם מעוניינים לחזור עם תכשיטים מקומיים, תבלינים או כלי זכוכית, התחילו את מסע הקניות שלכם בשוק של פאפוס והמשיכו למקום בשם "המקום" (The Place), בית לאמנות מקומית שממוקם בעיר העתיקה. חלק מהאמנים ישמחו להדגים בפניכם את אופן ההכנה של הפריטים שהם מייצרים.

 

ואל דאגה, יש בפאפוס גם קניון. Kings Avenue Mall משלב בין הרשתות הבינלאומיות המוכרות לבין חנויות מוזלות עם מחירים מפתיעים, ובהחלט שווה לקפוץ אליו. הדבר היחיד שחשוב לזכור אם אתם מתכננים להשאיר זמן לשופינג, הוא לטוס עם הרבה מקום פנוי למזוודה...

 

בתי המלון שישדרגו לכם את החופש

בנוסף לשלל האטרקציות שמפוזרות ברחבי העיר, פאפוס ידועה גם בבתי המלון המפנקים שלה. המלונות בשיטת "הכול כלול" מציעים את כל מה שצריך כדי ליהנות מרוגע אמיתי. סוויטות מפנקות, ג'קוזי, בריכות, ספא, מכון כושר מאובזר, חדרי משחקים, מופעי בידור וכמובן גם ארוחות ומשקאות שכלולים במחיר. אלה שניים ממקומות הלינה הכי שווים שלה:

 

Leonardo Laura Beach&Splash resort - בית המלון הזה הוא הבחירה המושלמת למשפחות עם ילדים. בנוסף לסוויטת עם מספר חדרי אירוח מחוברים, הוא כולל שלושה ברים ומסעדה על גדות הים. גולת הכותרת שלו היא פארק מים ענק, המשתרע על שטח של 5,000 מטר וכולל מגלשות לכל גיל, בריכת גלים ובריכת ילדים עם מתקנים לקטנטנים. עבור המבוגרים מוצעת בריכה חיצונית ופנימית נוספת, ספא ומכון כושר מאובזר ושלל טיפולים.

 

Sentido Cypria Bay by Leonardo hotels - גם המלון הבא יכול להפוך לרקע האולטימטיבי לטיול שלכם. המלון המפנק מציע ג'קוזי פנימי גדול, מופעים לילדים ולמבוגרים וחדר משחקים מאובזר הכולל שולחן פינג פונג, הוקי שולחן, משחקים קלאסיים ומועדון ילדים שמעוצב כסירה. לאורך כל שעות היממה תוכלו ללגום קוקטיילים במגוון הברים שבשטחו, ולסיים בבילוי במועדון "פלקון" המציע תוכניות בידור עד השעות הקטנות של הלילה.

 

חופשה בין דקלים עם הפסקות לשכשוך בג'קוזי או בילוי בפארק מים, נשמעת כמו חוויה שעלולה לעלות ביוקר. באיסתא דואגים למחיר הכי זול בהתחייבות, עם דיל משתלם במיוחד בשני המלונות המפנקים שהזכרנו ואפילו דואגים להחזיר לכם את ההפרש אם תמצאו מחיר זול יותר.

 

אז למה אתם מחכים? זה הרגע להזמין חופשה לפסח הקליקו לפרטים והזמנה.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים