שתף קטע נבחר

לעוף רחוק: למה FLY CARD הוא כרטיס האשראי המשתלם ביותר?

כרטיסי אשראי רבים ומגוונים עונים כיום על צרכים שונים וחלקם אף מתגמלים אתכם בהטבות. אבל FLY CARD הוא בליגה אחרת לגמרי, כרטיס אשראי שפותח לכם עולם של טיסות וחופשות, הופעות, מסעדות ועוד

אנחנו הרי יודעים שאתם אוהבים לטוס, כשחוזרים מחופשה אחת כבר בא לכם לתכנן את החופשה הבאה. מה אם היינו אומרים לכם שיש כרטיס אשראי אחד שעוזר לכם להגיע אל היעד הבא?

 

עם FLY CARD החופשה הבאה שלכם קרובה מתמיד

צריכים הפסקה מהשגרה? חולמים על חופשה? עם FLY CARD, החלום הזה הוא לגמרי למציאות.

 

אנחנו מכירים את זה ממועדוני הנוסע המתמיד השונים, שמבוססים על רעיון מאוד פשוט: טסים הרבה לחו"ל? אתם יכולים לצבור נקודות בחברת התעופה והנקודות האלו יזכו אתכם בכרטיס בונוס. כלומר, הנקודות שלכם יכולות להפוך לכסף לכל דבר.

 

FLY CARD, של אל על, הוא כרטיס האשראי שיכול לקרב אתכם לחופשה הבאה שלכם מהר יותר.

עבור כל הוצאה באשראי תוכלו לצבור נקודות הנוסע המתמיד!

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)



אפשר גם להזמין מלון?

כשטסים לחו"ל לרוב תצטרכו גם חדר מלון. בדיוק בשבילכם הושק אתר המלונות עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד המופעל על ידי ספק בינלאומי, בו תוכלו לממש נקודות גם בהזמנת חדר מלון בארץ או בחו"ל. לא רוצים לשלם על חדר המלון בנקודות שצברתם? באתר המלונות תוכלו לשלם בכסף ולצבור נקודות. באתר תמצאו מעל 150 אלף מלונות מהמובילים בעולם, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

היכנסו לאתר המלונות >>

לחופשה נטולת דאגות תצטרכו גם ביטוח נסיעות לחו"ל. לכן בוודאי תשמחו לדעת, שמחזיקי FLY CARD נהנים גם מביטוח נסיעות לחו"ל בנקודות! החל מ-6 נקודות ליום ויש לכם ביטוח נסיעות מקיף ומשתלם. אם תרצו ניתן לשלם גם בכסף, החל מ-2$ ליום

 

לאתר ביטוח נח"ל

 

כל זה בלי לעשות הרבה

בכרטיס האשראי FLY CARD כל קנייה שאתם עושים חוזרת אליכם בנקודות. האספרסו ששתיתם בבוקר בבית הקפה השכונתי, הטלוויזיה החדשה שרכשתם וגם הדלק שמילאתם ברכב הופכים בכל חודש לנקודות.

 

אתם לא צריכים להשתייך למסלולי תעופה או להוציא יותר כסף מהרגיל, פשוט תמשיכו בשגרת הקניות הרגילה שלכם ושתקרב אתכם לכרטיס הבונוס ולחופשה החלומית הבאה שלכם.

  

לא שוכחים שאתם אוהבים לבלות גם ביום יום...

לא רק טיסות וחופשות – כרטיס FLY CARD משמש אתכם גם ביומיום ומעניק לכם הנחות תמורת נקודות: למסעדות הכי שוות, להופעות של מגוון אמנים, לסרטים בסינמה סיטי, להצגות, לאטרקציות במחירים מוזלים והרשימה עוד ארוכה.

 

ואם אתם עוד מתלבטים, כרטיס FLY CARD מעניק לכל מצטרף חדש שנרשם אונליין - 100 נקודות הנוסע המתמיד מתנה!

אז למה אתם מחכים? הצטרפו לכרטיס האשראי FLY CARD עוד היום!

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

להצטרפות כנסו

 

*אתר המלונות והביטוח הינם אתרים המופעלים על ידי ספקים חיצוניים ובאחריותם

* 100 נקודות מתנה יינתנו בכפוף לתנאים המלאים באתר ובמסמכי ההצטרפות

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים