שתף קטע נבחר

איך לייצר ביטחון פיננסי? המדריך המלא של הגשמה

הטלטלות שעוברות על הבורסה, הריביות הנמוכות והאפשרויות החדשות להיכנס לנדל"ן החל בסכומים נמוכים - כל אלה גורמים לנו לתהות על אופן ניהול הכספים שלנו, ועל ההחלטות שקיבלנו ועוד נקבל בתחום. איך פותחים בתהליך של יצירת ביטחון פיננסי? הנה כמה טיפים למתחילים במסע

ביטחון פיננסי (צילום: shuttrstock)
(צילום: shuttrstock)

1. ערכו חשבון נפש

אנחנו אוהבים לקנות. מכונית, נעליים או טלפון נייד - חפצים חדשים ממלאים אותנו שמחה מיידית. קנייה מספקת לנו הרגשה של חופש ומעניקה לנו תחושת שליטה; בעזרת הכסף אנחנו קונים הרגשה טובה.

 

הרוב המוחלט של משקי הבית בישראל מוכוון לסיפוק המיידי שמעניקה לנו הצריכה. מחקרים הראו שהעונג בצריכה מוגבל לזמן קצר, אולם בטווח הארוך איכות החיים שלנו יורדת. הרכישות המרובות רק מעמיקות את החוסר, מוסיפות לנו דאגות ויוצרות שעבוד משולש בין חוויית הקנייה, השמחה שמתעוררת בעקבותיה והמינוס בבנק.

 

לכן הטיפ הראשון במסע הזה הוא לערוך חשבון נפש. הגיע הזמן שנשאל את עצמנו: האם חיי השתפרו בעקבות הסלולרי החדש שקניתי? האם איכות החיים שלי עלתה בזכות הלפטופ המשוכלל שרכשתי? האם ההחלטות הכלכליות שקיבלתי שינו את חיי לטובה בטווח הארוך?

 

2. שנו את המחשבה

אחרי שהתבוננו בהרגלי הצריכה שלנו, הגיע הזמן לייצר אלטרנטיבה לקנייה האימפולסיבית ולהמיר אותה ברכישות שמעניקות ביטחון לאורך זמן ויפתחו בפנינו אפשרויות חדשות. לא עוד החלטה פזיזה שרק תגרום לנו לחוסר ביטחון כלכלי, אלא בחירה כלכלית ראויה ושקולה שתעניק לנו שקט בטווח הרחוק.

 

כדי להפוך את הקערה על פיה, נחליף את הסיפוק המיידי באפשרות של השקעה פיננסית, שעשויה לשנות את חיינו לטובה בעתיד ולהעניק לנו שקט נפשי. אחת מהאופציות שעומדות בפנינו היא השקעה בנדל"ן, וכמו בכל הקשור לכספים, גם כאן כדאי להשקיע עם שותף אחראי ואמין, בעל ניסיון מוכח בתחום, אשר יכול לתת לנו שקט כזה לאורך זמן.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

3. בדקו כיצד ניתן לייצר הכנסה נוספת

כולנו עובדים קשה: קמים בבוקר, מתארגנים, נוסעים למשרד, עובדים עד הערב, חוזרים הביתה, חוטפים משהו לאכול, מתארגנים למחר ונגמר היום. אלה הם חיינו. יצירת הכנסה נוספת, שלא תגזול מאיתנו זמן או אנרגיה, תאפשר לנו מקור הכנסה שלא תלוי בהכנסה העיקרית שלנו. מקור הכנסה שיעניק לנו ביטחון ואיכות חיים אמיתית. לעומת הצריכה - שימוש בכסף לרכישת מוצרים מתכלים - השקעות חכמות הן מוצרים מתרחבים, שיגרמו לסכום הכסף שלנו לגדול, במקום לקטון.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

כיום, בזכות חברות כמו הגשמה, השקעות נדל"ן פתוחות גם בפני משקיעים קטנים אשר יכולים לבחור במה להשקיע את הכסף שלהם מבין כמה אפיקים - אחד מהם הוא השקעה בנדל"ן מניב, שצפויה להעניק גם הכנסה נוספת וגם אפשרות לאקזיט בסוף התקופה; אפיק נוסף הוא השקעה בנדל"ן יזמי - שאמנם אינה כוללת הכנסה שוטפת - אולם בהשלמת העסקה ההכנסה הצפויה גבוהה יותר. הכל תלוי בצרכים ובאפשרויות של כל אחד ואחת מהמשקיעים, ונתון להחלטתם.

 

4. אתרו השקעות בעלות פוטנציאל

בחירת השקעה היא לא עניין של מה בכך, והאפשרויות הן כמעט אינסופיות. כיוון שרובנו לא עתירי ממון, כדאי לחפש אפיקי השקעה שאינם דורשים מאיתנו להקצות סכומי עתק לטובת ההשקעה, ומומלץ מאוד לבחור להשקיע עם חברה אמינה ובעלת ניסיון.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

הגשמה הייתה החלוצה בתחום גיוס ההמונים בהשקעות נדל"ן, והיא החברה הראשונה שאפשרה למשקיעים פרטיים להיכנס בסכום נמוך יחסית להשקעה בקנה מידה גדול. ניסיון מוכח של מעל 9 שנים, מעל 300 השקעות, 145 אקזיטים, אנשי מקצוע מובילים בתחומם - כל אלה מעניקים גם לאנשים שאינם מבינים בנדל"ן את האפשרות להשקיע באחריות.

 

לפרטים נוספים, היכנסו>>

 

ההצעה להצטרף להשקעה מוצעת באמצעות שותפויות ייעודיות. השקעה בפרויקטים טומנת בחובה סיכויים, כמו גם סיכונים בקשר עם כספי ההשקעה. המידע אינו מהווה הצעה לרכישת ניירות ערך של החברה או הזמנה לקבלת הצעות כאמור. אין באמור לעיל משום הבטחת תשואה כלשהי. האמור בתיאור לעיל מהווה הצגה עקרונית וכללית בלבד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים