שתף קטע נבחר

ביטוחי מבנה ותכולה עושים רק ב"שירביט" חברה לביטוח

בחברה מציעים בימים אלו ביטוחי מבנה ותכולה אטרקטיביים במיוחד עם ההשתתפות העצמית הנמוכה בענף ובנוסף חודשיים מתנה. לרשות הלקוחות עומד נציג/איש שירות אישי וישיר המטפל בכל תביעה מתחילתה ועד סופה

גניבה, פריצה, שריפה, פיצוץ גז, הצפות גשמים, פיצוצי צנרת, רעידת אדמה, ועוד. ישנם תרחישים רבים שבהם הדירה שלכם, מקום המפלט שלכם מעומסי היום הארוך בעבודה או בלימודים, יכולה להינזק. במקרים חמורים במיוחד הנזק יהיה כה דרמטי והוא יתבטא בעלויות כספיות אדירות ובמקרים קיצוניים אף באיבוד קורת הגג.

 

   (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

ולא, זה לא נגמר רק כאן. אם בזמן האירוע שהו בביתכם חברים, בני משפחה או עובדים (המנקה, המטפלת או הגנן), שנפגעו כתוצאה מאירוע שעלול להיות באחריותכם - הרי שתצטרכו לפצות גם אותם, בנוסף על ההתמודדות עם עוגמת הנפש שתיגרם לכם אישית. אגב, אם חשבתם שתשלומי הביטוח הלאומי, שאותם שילמתם עבור העובדים יגנו עליכם במקרה כזה, אז התשובה שזה לא עובד כך ותהיו חשופים באופן אישי לתביעות בסכומים גבוהים ביותר מצד אותם מכרים או עובדים.

 

אז רגע לפני שאתם מתחילים לחוות לילות חסרי שינה עם דאגה מטרידה לסיכונים הנזכרים (שלמען האמת לא תמיד יש לנו שליטה עליהם), הרשו לנו להרגיע אתכם. במיוחד לצורך התמודדות אופטימאלית עם תרחישים מסוג זה - קיימים ביטוחי מבנה והכולה. בביטוחי המבנה, אתם בעצם מבטחים את דירתכם, כך שבמקרים שהוזכרו קודם לכן כמו שריפה או הצפה - שעלותם יכולה להגיע גם למאות אלפי שקלים ואפילו יותר - חברת הביטוח תעמוד מאחוריכם ותישא בהוצאות. בנוסף, ביטוחי התכולה כוללים נזקים הנגרמים לרכושכם כתוצאה מגניבה, פריצה, הצפות, רעידת אדמה, שריפה, נזקי צד ג', חבות מעבידים ועוד.

 

אם ברגע זה אתם חושבים שנית ואומרים לעצמכם שבעצם "לי זה לא יקרה" ושחבל לשלם כספי ביטוח מדי חודש בחודשו, אז שימו לב לעובדה הפשוטה הבאה: מתוך 10 לקוחות שמבוטחים בביטוח דירה, בין 3-4 מהם יתבעו את הביטוח במהלך השנה. יתרה מכך, בכל הלוואת משכנתא שאתם נוטלים, הבנקים המממנים מתנים אותה בביצוע ביטוח מבנה מצידכם. מדוע אנשי המקצוע דורשים זאת מכם? דווקא בגלל שהם יודעים כמה הפגיעות האלו נפוצות וכך לפני שהם מעניקים לכם את הצ'ק הנכסף, הם רוצים לוודא כי השקעתם לא תרד לטמיון בעתיד.

 

אז אחרי שהבנתם את החשיבות הקריטית בביטוחים אלו, נוכל לספר לכם כי בימים אלו מציעה חברת הביטוח הגדולה והאמינה, שירביט, ביטוחי תכולה וביטוחי מבנה אטרקטיביים במיוחד - עם משכנתא וללא משכנתא. ודאי יצא לכם לשמוע את הפרסומות ההומוריסטיות של החברה בתחנות הרדיו השונות, אך בכל הקשור לתביעות עצמן, דעו לכם שהחברה לא צוחקת והיא מטפלת בתביעות בכובד ראש, במהירות וביעילות, תוך הבטחת זכאותו של התובע לכספי הפיצויים. ולראיה, מדד השירות הגבוה שמעניק לה משרד האוצר בכל שנה.

   (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

אז מה תמצאו בביטוחים של שירביט, שלא תמצאו במקום אחר? ובכן נתחיל בהשתתפות העצמית שלכם, שבשירביט היא הנמוכה בענף, כך שאם המבנה או התכולה ניזוקו - לא תצטרכו כמעט להוציא כסף מהכיס ומרבית הכסף יגיע משירביט עצמה.

 

שנית, המחיר קבוע. כן ממש כך. בחברה לא אוהבים טריקים או אותיות קטנות - מחיר הביטוח שאותו תשלמו יהיה קבוע ולאחר תקופה מסוימת לא תגלו פתאום שביטוח שהחל בשנה אחת עם סכום מסוים - זינק באחוזים לא מעטים שנתיים או שלוש אחר כך.

 

רוצים עוד? ובכן בשירביט תקבלו שירות אישי עם נציג שיעמוד לרשותכם ויטפל בכל ענייניכם. כך, במקרה שבו חלילה הדירה או התכולה נשרפו - לא תצטרכו לעבור משוכות בירוקרטיות מסורבלות ולרשותכם יעמוד איש שירות שיידע בדיוק מה כוללת הפוליסה שלכם ויוכל לקדם עבורכם את קבלת הפיצוי במהירות שיא ולשביעות רצונכם.

 

ואם כל זה לא מספיק, הרי ששירביט היא החברה היחידה כיום המציעה לכם חודשיים ראשונים במתנה, כמו גם ביטוח צד ג' בשווי של מיליון שקלים. אגב יש לציין כי בכל הקשור לביטוחי תכולת דירה, שירביט מעניקה עבורכם כיסוי לרכוש המצוי בדירה, לרבות שבר תאונתי במסכי הטלוויזיה, ואפילו לרכוש של אנשים אחרים הנמצא תחת אחריותכם.

 

אז קדימה למה אתם מחכים, רכשו את הביטוחים האטרקטיביים של "שירביט" ותוכלו לישון בלילה בשקט>>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים