שתף קטע נבחר

מנכ"לים ומנהלי שיווק - הכירו את הדרך החדשה לחדור למודעות של קהל הצרכנים

עסקים וארגונים מחפשים כל העת דרכים חדשות, אטרקטיביות ורלוונטיות לחדור למודעות של הצרכנים. עם יותר מ-250 אלף חשיפת ביום ויעד של מיליון חשיפות בעתיד הקרוב, מסכי הטאץ' הפרסומיים של 'גרין דיגיטל', המפרסמים ארגונים מהגדולים במשק, מאפשרים לכם ליצור אינטראקציה איכותית עם קהל היעד. איך תוכלו לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לטרנד הצומח?

הקשר של המותגים עם הלקוחות עבר שינוי משמעותי בעשור האחרון - מצד אחד, הפעילות ברשתות החברתיות ובדיגיטל פורחת וגדלה כל שנה, ומצד שני, העסקים רוצים לשמור על קשר ישיר עם הלקוח, כדי להמשיך ולעורר תגובה רגשית וישירה למותג.

 

חברת 'גרין דיגיטל', החברה הגדולה בישראל לפרסום על מסכי מגע, מציעה למנכ"לים, מנהלי שיווק וחברות פרסום את השילוב המושלם בין 'אונליין' ל'אופליין': מסכי פרסום אינטראקטיביים במיקומי מפתח, דרכם נחשפים למותג מאות אלפי ישראלים ביום.

גרין דיגיטל (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

כעת, עם כניסת מסכי הטאץ', נפתח חלון הזדמנויות חדש עבור רשתות ארציות ועסקים אשר רוצים לחשוף את התוכן שלהם לקהלים איכותיים. איך זה עובד? וכיצד מצטרפים לערוץ החשיפה הצומח, אליו הצטרפו עד כה חברת הביטוח הראל, ביתילי, למטייל, צומת ספרים, אשת טורס ועוד?

 

רבע מיליון חשיפות ביום - עם תכנון למיליון חשיפות תוך שנה

'גרין דיגיטל' רושמת צמיחה מטאורית במספר המסכים והיקף החשיפה מאז הקמתה. נכון להיום, כרבע מיליון ישראלים נחשפים לפרסום על המסכים של החברה, כאשר התכנון הוא להגיע ל-5,000 עמדות ברחבי הארץ עם יותר ממיליון חשיפות ביום כבר ב-2020.

 

מסכי הפרסום, המגיעים לגודל של 32 אינטש, כוללים עדכוני חדשות דרך שיתוף פעולה עם ynet, הצעה של דילים צרכניים באמצעות Groo ופלטפורמות תוכן נוספות.

 

נדל"ן פרסומי איכותי - קהל 'שבוי' בשלב אסטרטגי של קבלת ההחלטה הצרכנית

אחת המלחמות הגדולות של כל מנהל שיווק היא המלחמה על תשומת הלב של הצרכן, במיקום הרלוונטי ביותר. העולם של ימינו שופע הסחות דעת ופיתויים, כך שכמעט כל הערוצים השיווקיים נלקחים כיום בערבון מוגבל - החל משלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה ועד פרסום במובייל.

גרין דיגיטל (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

'גרין דיגיטל' מציעה למפרסמים חדירה למודעות בסיטואציות אידיאליות מבחינת קבלת החלטה צרכנית: רגע לפני היציאה מהבניין בדרך לקניון הקרוב, אחרי סיום יום העבודה בדרך לקניות בסופרמרקט, או בזמן אימון כושר כשמחפשים משהו להתרכז בכל דבר שאינו מאמץ גופני. הצרכנים הצופים במסכים של גרין דיגיטל בוחרים לצפות בהם מרצונם, ולא מרגישים ש"דוחפים" להם פרסומת בסיטואציה לא נוחה, ולכן ההשפעה עליהם איכותית וגבוהה יותר. מדובר בחשיפה חוזרת למשך זמן ארוך, בנקודת הקצה האחרונה בה אפשר לעשות פרסום שאינו בשלטי חוצות.

 

טאץ' עסקי להצלחה - שילוב בין אינטראקציה, בלעדיות ועלות משתלמת

כל העמדות החדשות של 'גרין דיגיטל' כוללות מסכי טאץ' מתקדמים, המאפשרים למותג להציג תוכן מורחב למי שמעוניין לקבל פרטים נוספים ולהעמיק את המעורבות מול המודעה. ניתן לשלב מודעות עם טקסטים נוספים, קטעי וידיאו וגם טפסים ליצירת קשר.

 

לקוחות העוגן של החברה, אשר עולים בקמפיינים כלל-ארציים, מקבלים בלעדיות בתחום כדי לשמור על אפקטיביות מרבית וחשיפה מיטבית. עד כה הופיעו בפלטפורמה חברות כגון יונייטד קינג, יד2, המקצוענים, רי/מקס, ניצת הדובדבן ועוד.

 

המפרסמים דרך 'גרין דיגיטל' מקבלים דוחות שוטפים על כמות החשיפות וניתוח של האינטראקציות במסכי הטאץ', על מנת להבין מהן המודעות האפקטיביות ביותר.

 

על רקע הצמיחה המואצת בכמות העמדות והחשיפות היומיות, אין ספק כי מסכי הפרסום של 'גרין דיגיטל' הופכים לפלטפורמה משלימה ומשתלמת בכל התחומים העסקיים במשק. זו ההזדמנות שלכם, מנכ"לים, מנהלי שיווק, חברות פרסום וסוכנויות רכש, לתפוס מקום בנדל"ן הלוהט של שוק הפרסום, רגע לפני שהשווי שלו יתחיל לעלות. אתם מוזמנים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור חשיפה כלל-ארצית לקהלים הנכונים, במקום הנכון ובזמן הנכון.

 

רוצים להיות חלק מחברות העוגן של גרין דיגיטל ולקבל בלעדיות על המסכים שיחשפו למיליון איש בכל יום? היכנסו או התקשרו 8432*>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים