שתף קטע נבחר

רוצים להתחדש במקרר לקראת הקיץ? אלו המאפיינים החשובים כשבוחרים מקרר לקיץ הישראלי

אין שום ספק - הקיץ כבר כאן, עם השרב, השמש והלחות. אחד ממכשירי החשמל שעובדים שעות נוספות ועומדים בעומס גדול בקיץ, הוא המקרר. מהם המאפיינים החשובים ביותר בבחירת מקרר שיתאים לקיץ הישראלי? ואיך נוכל להוסיף מלאי של ארטיקים וגלידות לחודשי הקיץ בלבד? מגוון הדגמים של סמסונג מציעים את כל מה שאתם צריכים במזג האוויר הים תיכוני

עונת החורף האחרונה היתה גשומה וקרה למדי, אבל בימים חמים כמו אלו, החורף נראה כמו זיכרון ישן. בימי הקיץ הלוהטים, החשיבות של המקרר בחיי היום-יום הולכת וגוברת, בעקבות הצורך המתמיד במים קרים, גלידה זמינה ויותר מוצרי מזון שמחייבים קירור.

 

מהם המאפיינים החשובים ביותר שצריכים להיות במקרר הבא שלכם, כדי שתוכלו לעבור את הקיץ בשלום?

 

סמסונג (תמונות: באדיבות סמסונג)
(תמונות: באדיבות סמסונג)

בקיץ המקרר נהיה צפוף יותר - איך מאחסנים הכל יחד?

הקיץ הישראלי חם במיוחד, ולכן גם מוצרים שלא מחייבים קירור השאר העונות, נכנסים בקיץ למקרר.

 

אם אתם רוצים מקרר שיצליח לאכלס את המוצרים הוותיקים והחדשים גם יחד, חשוב לבחור במקרר עם אחסון יעיל במיוחד.

 

סדרת הדגמים החדשה של סמסונג, למשל, כוללת דגמים המנצלים את נפח האחסון באופן מיטבי, עם תא אחסון גדול בדלת המקרר לאחסון של לבקבוקי שתייה גדולים ומרעננים, ומדפים מתקפלים מודולאריים ליצירת חלל נוסף לבקבוקים גדולים או כלי אחסון גבוהים, בהתאם לצורך באותו רגע.

 

אם אתם קונים מקרר של 4 או 3 דלתות, ודאו כי הדלתות נפתחות לתא פנימי יחיד ורחב, כדי לאפשר הכנסה של אלמנטים רחבים באמצעות פתיחת שתי הדלתות יחד.

 

סמסונג (תמונות: באדיבות סמסונג)
(תמונות: באדיבות סמסונג)

חיסכון באנרגיה - איך מונעים "זליגה" של קור בכל פתיחת דלת המקרר?

בקיץ אנחנו נוטים לפתוח את המקרר יותר פעמים במהלך היום - להוציא שתייה קרה, להכניס אוכל, ואפילו לפתוח את המקפיא למספר שניות כדי לתת לאוויר הקפוא לצנן מעט את הפנים.

 

הבעיה היא שכל פתיחה של המקרר צורכת אנרגיה, משום שהמקרר "מתאמץ" יותר מול החום שבחוץ.

 

לכן, אם אתם רוצים מקרר שיצליח לשמור על חיסכון גם כשבחוץ 40 מעלות, כדאי לבחור דגם עם טכנולוגיה יעילה לשמירה על אנרגיה, כמו Triple Cooling של סמסונג, למשל - מערכת מהפכנית עם קירור משולש, המבצעת אופטימיזציה לטמפרטורה, דואגת ללחות מקסימלית ומונעת ערבוב ריחות משלושת התאים. כאשר המקרר כולל 4 דלתות ו-3 מערכות קירור נפרדות, בכל פעם שאנחנו פותחים רק דלת אחת, אין בזבוז אנרגיה בשאר חללי הקירור. מצד שני, תמיד יש אופציה לפתוח את כל הדלתות ולקבל מבט כולל ומהיר על כל תכולת המקרר.

 

סמסונג (תמונות: באדיבות סמסונג)
(תמונות: באדיבות סמסונג)

בקיץ חשוב לשתות הרבה - איך מגייסים את המקרר למשימה?

אחד הדברים החשובים ביותר בקיץ הוא הקפדה על שתייה מרובה. כדי שלא תתייבשו, מומלץ לבחור מקרר עם קיוסק מים וקרח, שמאפשר מזיגה מיידית ונוחה במיוחד של מים קרים ובריאים.

 

מעבר לעידוד השתייה, בר מים חיצוני גם חוסך פתיחה של דלת המקרר להוצאת בקבוקי מים קרים וסחיבה של שישיות מים כבדות מהסופר.

 

הדגמים המתקדמים של סמסונג כוללים בין היתר מתקן מסתובב לייצור קרח, המאפשר מזיגה של קוביות קרח מרעננות בסיבוב ידית קל. אפשר להעביר את המתקן למיקום אחר, כדי למזוג לאורחים את השתייה הקרה על שולחן האוכל, או להתרענן עם קוקטייל מרווה על המרפסת או בגינה.

 

מתקן ה-Clear View השקוף מאפשר לראות את כמות הקרח המאוחסנת נכון לאותו רגע במקרר במבט מהיר, ולייצר קרח במהירות בנוחות.

 

סמסונג (תמונות: באדיבות סמסונג)
(תמונות: באדיבות סמסונג)

והכי חשוב - לשמור על אופציה להגדלת מלאי הגלידות והמוצרים הקפואים

אחת ההנאות הגדולות ביותר בקיץ היא מנת גלידה מרעננת באמצע יום חם, או שייק מפירות קפואים.

 

בדיוק בשביל זה כדאי לבחור במקרר עם אופציה להפוך את אחד התאים ממקרר למקפיא (ובחזרה), בהתאם לצרכים של המשפחה.

 

דגמי המקררים המובחרים של סמסונג כוללים את תא Cool Select zone +, אותו ניתן לשנות בקלות ממצב מקרר למצב מקפיא עם 4 הגדרות טמפרטורה שונות. כך ניתן להפוך בחודשי הקיץ את התא למקפיא גלידות, ארטיקים ופירות, בטמפרטורה האופטימלית עבורם.

 

הדילמה הנצחית - מקפיא עליון או תחתון?

אם אתם צרכנים כבדים של מוצרים קפואים - החל מבשר קפוא ועד פירות קפואים, גלידות וארטיקים - כדאי לבחור במקרר עם מקפיא עליון, משום שהגישה שלו למקפיא נוחה יותר (עבור מי שאינו ילד).

 

אם אתם נוטים לאחסן במקפיא נתחים גדולים של בשר לברביקיו בגינה, או קופסאות גדולות במיוחד, כדאי לבחור מקרר עם מקפיא תחתון, שברוב המקרים מציע תא הקפאה בנפח גדול יותר.

סמסונג (תמונות: באדיבות סמסונג)
סמסונג(תמונות: באדיבות סמסונג)
רגע לפני שהחופש הגדול מגיע ואיתו הלחות הגבוהה והשמש היוקדת, זה הזמן לבחור את המקרר הנכון ביותר לקיץ הישראלי, כזה ש"יעשה את העבודה" ויעזור לכם לחסוך באנרגיה, לאחסן מזון בצורה יעילה ושקטה, לעודד שתייה של מים, ויאפשר לכם ליהנות מגלידה קפואה ביום קיץ לוהט.

 

הכינו את עצמכם עם מקרר שכולל את המאפיינים המתאימים לקיץ הישראלי. לפרטים על מגוון הדגמים של סמסונג>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים