שתף קטע נבחר

תכנית הצוערים לשלטון המקומי, הנלמדת גם במכללה האקדמית תל-חי, נבחרה לאחת התוכניות המובילות בקמפוסים בישראל!

הסטודנטים המתקבלים לתוכנית היוקרתית זוכים להכשרה מעולה ואפשרות לחולל שינוי חברתי כלכלי. בנוסף, הם מקבלים מימון מלא של שכר לימוד, מלגת קיום חודשית ושילוב בתעסוקה מיד בתום הלימודים

בימים אלה, נמצאת בעיצומה ההרשמה למחזור ג' של התוכנית היוקרתית "צוערים לשלטון המקומי" במכללה האקדמית תל-חי. ד"ר גל קרסו רומנו, המנהלת האקדמית של התוכנית, מסבירה כי התוכנית מכשירה את בוגריה להשתלב במגוון רחב של תפקידי מפתח איכותיים ברשויות המקומיות בישראל. התוכנית מייצרת את מנהיגי העתיד של המדינה ויש להם ביקוש רב בתפקידים שונים בעלי השפעה על החברה, הכלכלה והסביבה בישראל.

מכללת תל חי (צילום: מכללת תל חי)
(צילום: מכללת תל חי)

התוכנית "צוערים לשלטון המקומי" מקנה לבוגריה תואר ראשון בחוג לכלכלה וניהול, בחוג ללימודים רב תחומיים, וכן בחוגים לשירותי אנוש וחינוך חברתי. התכנית פועלת בשיתוף עמותת 'ידידי עתידים', משרד הפנים ומפעל הפיס. הסטודנטים הנבחרים להשתתף בתוכנית היוקרתית זוכים למימון מלא של שכר הלימוד, למלגת קיום חודשית בסכום של 2000 ₪ לאורך כל לימודי התואר ותכנית הכשרה איכותית וייחודית במסגרתה משולבים הבוגרים למשך 4 שנים בתפקידי מפתח בשלטון המקומי.

 

התוכנית מכשירה את הסטודנטים הלומדים בה לעבודה ניהולית בשלטון המקומי, ולהקניית שליטה במיומנויות חשובות כמו תכנון אסטרטגי, ניהול פרויקטים ותכלול שותפויות. התכנית כוללת מגוון גדול ורחב של קורסים, כמו תכנון עירוני ומדיניות ציבורית מנהיגות בשלטון המרכזי והמקומי, ניהול משא ומתן, ועוד.

מכללת תל חי (צילום: מכללת תל חי)
(צילום: מכללת תל חי)

ליאור הר שגיא, רכז תכנית הצוערים בתל-חי, מסביר כי לתוכנית מתקבלים צעירים בעלי יכולת לחולל שינוי משמעותי: "השלטון המקומי הוא המקום בו הקשר עם התושבים הוא החזק ביותר, משום שהוא חולש על כל תחומי חיינו: חינוך, תרבות, רווחה, איכות חיים ועוד. במסגרת התוכנית מקבלים הצוערים הכשרה לשלושה דברים חשובים: להיות מומחים בשלטון מקומי, להיות משרתי ציבור מצוינים ולהיות מחוללי שינוי. משרד הפנים מקצה משרות איכותיות, אותן יכולים לאייש רק בוגרי התוכנית. ההיצע של משרות אלה גדול יותר ממספר בוגרי התכנית ולכן קיים ביקוש רב לבוגרי התוכנית. רק השנה הגישה 150 רשויות בקשה ל-350 תפקידים המיועדים לצוערים.

מכללת תל חי (צילום: מכללת תל חי)
(צילום: מכללת תל חי)

התכנית מקנה לבוגריה ידע ומיומנויות ניהול הנדרשים להובלת תהליכים ציבוריים וחברתיים חשובים. התכנית כוללת גם סדנאות, סימולציות, עבודה קבוצתית, מילוי וניתוח שאלונים, סרטים לימודיים ופרקטיקום. בוגרי התכנית רוכשים כלים ויכולות נדרשות להובלת תהליכים ציבוריים וחברתיים משמעותיים.

 

לדברי יואב מעוז מנהל תכנית הצוערים לשלטון המקומי: "התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. 220 בוגרי התוכנית כבר פזורים בעשרות תפקידי מפתח ברשויות בפריפריה הישראלית מתוך מחויבות חברתית לצמצום פערים והעלאת רמת החיים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית".

 

רוצים לסלול את הדרך לתפקידי מפתח בשלטון המקומי, במכללה עם הנוף הכי יפה בישראל? הירשמו לתכנית הצוערים לשלטון המקומי במכללת תל-חי>>

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים