שתף קטע נבחר

קיץ משוגע ב"חצי חינם" : חותכים את המחירים ב-50%

אולי זה החום הישראלי, אולי חופשת הילדים הארוכה והמתישה ואולי מישהו שם לא שתה מספיק מים; מה שבטוח זה שברשת חצי חינם "השתגעו" ויצאו במבצע קיצי מטורף עם מאות מוצרים במחירי רצפה; הלקוחות מצידם נוהרים לסניפים מכל רחבי הארץ

ברשת "חצי חינם" יצאו לאחרונה במהלך מסחרי שובר שוק והחליטו שאם הם כבר נקראים "חצי חינם" אז למה לא פשוט לחתוך את מחיריהם של מאות מוצרים ברשת ב-50%. אמרו – ועשו. כך, קהל הלקוחות הנאמן של הרשת אשר הגיע לאחרונה לביצוע הקניות השגרתיות שלו הופתע לגלות לטובה כי הרשת יצאה במבצעים משוגעים של ממש העושים טוב לכיס של הצרכנים. המבצע שיארך עד ה-4.8 כולל מוצרים מסגמנטים שונים והרשת מדווחת על נהירה לסניפיה המתבטאת בזינוק של 30% במכירות.

 

  (צילום: באדיבות חצי חינם)
(צילום: באדיבות חצי חינם)

צרכנים שיגיעו לרשת "חצי חינם" עד ה-4.8 יוכלו למצוא בסניפים מאות של מוצרים במחירי רצפה כמו למשל פיצה אקסטרה לארג' שלושת האופים ב-6.40 ₪ במקום 12.90 ₪, מארז זוג טונה סטארקיסט בשמן קנולה, ב- 6.40₪ במקום 12.90 ₪, סודה טמפו בטעמים ב-1.90 ₪ במקום 3.90 ₪, פתי בר אסם ב- 5.90 ₪ במקום 11.90 ₪ ועוד מגוון ענק של מוצרים במחירים חסרי תקדים. המבצע הקיצי המטורף כולל למעלה מ- 500 מוצרים וברשת מספרים כי בתוך שישה ימים מרגע היציאה למבצע נמכרו ברשת למעלה מ- 3,000,000 מוצרים ב- 50% הנחה.

 

  (צילום: באדיבות חצי חינם)
(צילום: באדיבות חצי חינם)

ברשת גילו גם תופעה מעניינת נוספת. מתברר כי המבצע סחף איתו גם לקוחות מיישובים מרוחקים אשר אינם מגיעים בשגרה לסניפי הרשת הממוקמים רובם ככולם במרכז הארץ. כך נצפו בסניפים לקוחות אשר טרחו והגיעו מירושלים, חיפה, אשדוד, אשקלון, נתניה ועוד. אלו נהנו מהמבצע הקיצי המטורף של חצי חינם, שאינו קיים העונה ברשתות השיווק האחרות.

 

   (צילום: באדיבות חצי חינם)
(צילום: באדיבות חצי חינם)

הלקוחות מצידם מרוצים מאוד ומספרים כי עלות סל הקניות נחתכה משמעותית כאשר ממוצע החיסכון לסל קניות עומד על כ- 300 ₪. בנוסף, רשת חצי-חינם מציעה מספר רחב של קופות ואורזים אשר מסייעים לקיצור משך זמן ההמתנה בתור, ברמת שירות גבוהה שלמען האמת מאפיינת אותה לאורך כל השנה.

 

  (צילום: באדיבות חצי חינם)
(צילום: באדיבות חצי חינם)

רוצים גם אתם להגיע וליהנות מהמחירים המטורפים? מלבד המוצרים שנמנו לעיל תוכלו למצוא בסניפים גם את המבצעים האטרקטיביים הבאים : ג'ל כביסה טייד ב- 14.90 ₪ במקום 29.90 ₪ ,פתיתים אסם ב- 3.90 ₪ במקום 7.90 ₪ קפה אינטנס עלית ב-10.90 ₪ במקום 21.90 ₪. מים מינרלים נביעות 1 ליטר ב 1.90 ₪ במקום 3.90 ₪, מעדן יולו קצפת ב 1.70 ₪ במקום 3.50 ₪ ועוד. כן הכל בחצי המחיר בלי אותיות קטנות ובלי טריקים.

 

   (צילום: באדיבות חצי חינם)
(צילום: באדיבות חצי חינם)

"בתקופת הקיץ בה ההוצאות במשפחה גדולות מאוד חשבנו בחצי חינם שהכי נכון להציע לקהל הלקוחות מאות מוצרים מובילים בחצי מחיר. אפשר למצוא מוצרים מאוד מבוקשים כמו טונה, פתי בר, מרכך כביסה מקסימה ועוד ב- 50% הנחה מהמחיר הרגיל בשוק", מספרת אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק ופרסום ברשת חצי חינם.

לדבריה, "בימים האחרונים אנו רואים אלפי לקוחות חדשים שמגיעים לסניפי חצי חינם מכל רחבי הארץ על מנת לרכוש את המבצעים. נערכנו עם הרבה מאוד מלאים ועם צוות עובדים מתוגבר ואנו מזמנים את כולם להגיע לסניפים וליהנות מהמבצעים המטורפים ומחוויית הקניה מהנה".

 

ברשת צופים כי כמויות רבות של מוצרים מובילים ימשיכו להיחטף מהמדפים בשל מחירם הזול, עד לסיום המבצע.

 

מבקשים לאתר את סניף חצי חינם הקרוב לביתכם? הנה רשימת הסניפים המלאה לנוחיותכם :

חולון, רחוב המרכבה 31 / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / ראשון לציון, משה לוי 8 /ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים/ פתח תקווה, ראשון לציון 1

 

לצפייה במבצעי חצי מחיר נבחרים לחצו על הקישור>>

 

מהרו, המבצע המטורף יסתיים ב-4.8!

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים