שתף קטע נבחר

חופשת בטן-גב בבריכה או ילדים שאוהבים הרפתקאות? כל משפחה וחופשת הקיץ שלה

הקיץ כבר כאן, ואם אתם רוצים לברוח מהחום והלחות וטרם שריינתם לכם חופשה משפחתית מגבשת - זה הזמן. מה הם היעדים החמים למשפחות, שיעסיקו את הילדים ויעניינו את ההורים? איך רומניה זכתה להיכנס לרשימה? ואיך תוכלו לכסות את עלויות החופשה?

המידע על יעדי הטיסות ניתן באדיבות חברת ארקיע

 

אחרי שנה שלמה של עבודה, התרוצצויות ולא מספיק זמן עם הילדים, מגיע לכם לקחת פסק זמן מהכל - ולצאת לחופשה משפחתית בקיץ. במקום שהילדים יבהו במסכים, תנו להם לשטוף את העיניים ביערות או בחופים זהובים. במקום שירבצו על הספה, שלחו אותם לשבת על אבוב במגלשה הכי ארוכה באירופה. מתאילנד, דרך יוון ועד רומניה - מהי החופשה המושלמת למשפחה המושלמת שלכם?

 

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

פארקים ויערות- הכינו את עצמכם לחוויה האירופית

היער השחור - אינסוף אטרקציות לילדים, עם נוף אירופאי 'ישר לאינסטגרם'

 

בשנים האחרונות משפחות רבות בישראל גילו את היער השחור וחוזרות לספר בהתלהבות על היעד המושלם. נוף אירופי ירוק ואינסופי, וגם אטרקציות לכל הגילאים. המקום שאסור לכם לפספס הוא פארק אירופה הידוע, שמעוצב בסגנון של המדינות השונות ביבשת. כדי להתרענן קפצו לפארק המים פרדייז על מגלשותיו ומתקניו, או צאו למסלול של מגלשות ההרים בטודנאו. ואם רציתם לשלב גם טיולי טבע מהממים, תוכלו לטייל סביב מפלי טרייברג ובמרומי הר פלדברג.

 

מה עוד בתפריט האטרקציות של היער השחור? שייט באגם, פארק ציפורים וקופים, פארק חושים חווייתי וגם אי פרחים עם ביתן פרפרים ייחודי. אל תשכחו את הקינוח - פרוסה של עוגת "היער השחור" המפורסמת בבית קפה על רקע הנוף של היער.

 

אל היער השחור מומלץ להגיע משטרסבורג בצרפת, במרחק של כשעה וחצי נסיעה עם הרכב אותו תשכרו. איפה ישנים? במלון או דירה במרכז האזור, ואז יוצאים לטיול כוכב, או כל כמה לילות בעיירה ציורית אחרת, כדי לקבל חוויה מקומית מלאה.

 

הטרנד האירופי החדש של הקיץ - רומניה למשפחות

אם אתם רוצים לקבל חוויה אירופית בעלות זולה יחסית, קחו את המשפחה לרומניה, הטרנד הלוהט של הקיץ הקרוב, במרחק פחות מ-3 שעות טיסה מישראל.

רומניה מציעה אתרי נופש מתאימים לכל המשפחה, כפרים מסורתיים וציוריים, טירות מסתוריות ופעילויות לילדים בכל מקום.

 

יחד עם הילדים הגדולים, אפשר לחקור את טירת בראן בטרנסילבניה, מקום ההתרחשות של סיפור האגדה על הרוזן דרקולה, הערפד הידוע. לא פחות מ-60 חדרים, מעברים תת קרקעיים וכלי נשק מחכים לכם בפינות הטירה. אחר כך, תיקחו רכבל אל הפסגות של הרי פוסטווארול, ושאפו לכם מהנוף הקסום של העמק המרהיב מתחתיכם. מהתחנה האחרונה תוכלו לצאת לטיול רגלי בין ההרים.

 

עוד אפשרויות שהילדים יעופו עליהן: שייט קייקים באגם סאנגוב, פארק החבלים ונטורה (Aventura), גן הוורדים ופארק המים Paradisul Acvatic בבראשוב, פארק הדובים בעיירה זארנשט (70 דובים!), ולקינוח - שופינג בקניונים של בוקרשט.

 

מעדיפים בטן-גב? לכו על תאילנד או תקפצו לנופש קרוב ביוון או בורגס

תאילנד עם הילדים? ברור! תאילנד היא גן עדן למשפחות

במהלך השנה האחרונה, יותר ויותר משפחות ישראליות נוהרות לתאילנד לחופשה משפחתית בתאילנד, עם הטיסות הישירות של חברת ארקיע במחירים אטרקטיביים. אם אתם מעדיפים יעד שלא מצריך טיסה פנימית מבנגקוק (מה שיכול לסרבל את העניינים עם ילדים קטנים), כדאי לבקר בפאטייה, שם תגלו פרקי מים, ממלכת קרח ומוזיאון דובים.

 

אם אתם באווירה של איים, האי הפופולארי ביותר בקרב משפחות הוא פוקט, בשל המגוון הגדול של מלונות המתאמים למשפחות, פארק המים ג'ונגל ספלאש, פארק סמי המים Anthem, אקווריום, פארק ציפורים וגן חיות גדול.

 

בצפון תאילנד תוכלו לבקר בצ'אנג מאי, שם תמצאו פארק פילים, מוזיאון של אשליות (Art in Paradise) וגם גן חיות מקסים. חובבי טבע? קנצ'נבורי נמצאת במרחק שעתיים נסיעה מבנגקוק, ומציעה מסלולי הליכה, חיות בר, מערות מסתוריות ומפלים שוצפים.

 

בבנגקוק עצמה אפשר ליהנות עם ילדים ב-Dream World, סוג של דיסנילנד מקומי, ובפארק המים Sea Life. עוד אטרקציות בעיר: מתחם טרמפולינות Bounce Inc ועולם הדינוזאורים, לחובבי החיות הפרה-היסטוריות.

 

רודוס, כרתים ובורגס - חופשה מעבר לפינה

דמיינו את הסיטואציה המושלמת בחופשה משפחתית: אתם יושבים עם קוקטייל קר לצד הבריכה וקוראים ספר, בזמן שהילדים משתובבים במים או עולים ויורדים ללא הפסק על המגלשות ומתקני המים.

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

ככה זה עובד במלונות של רודוס, כרתים או בורגס- הרבה בריכה וים, יחד עם מגלשות ואטרקציות מים לילדים.

 

ברודוס תמצאו שילוב בין בטן-גב לאקסטרים ימי. מלון Amada Colossos למשל, כולל פארק מים שלם במתחם המלון, חדרים מפנקים, מבחר של 16 מסעדות וברים, מתקני שעשועים ופעילויות לילדים.

 

גם בכרתים ניתן למצוא פארק מים שיש לו מלון: Gouves Water Park, ריזורט מבוקש עם אווירה כפרית אלגנטית, ארבע בריכות עם משחקי מים ופארק מים שיזרים לילדים (וגם לכם) הרבה אדרנלין בדם. בכפר הנופש Star Beach Village בכרתים תוכלו לעשות קפיצת בנג'י בתוך מתחם המלון - מה ששמעתם.

 

אם תבחרו להגיע לבולגריה, השכנה מצפון, בורגס מחכה לכם. מדובר בעיר נופש אולטימטיבית - עם מסעדות, אטרקציות וחוף צמוד. מלון RIU Helios Paradise כולל כניסה לפארק מים עם יותר מ-40 מתקנים לכל הגילאים, באחד הפארקים הגדולים באזור.

 

היעדים הקלאסיים עדיין מבוקשים - גלו מחדש את הבירות האירופאיות, הפעם עם המשפחה

גם הערים האירופאיות ממשיכות להיות אטרקטיביות עבור משפחות. אמסטרדם, לונדון, ברצלונה ופריז מתגלות מחדש בטיול עם המשפחה, המשלב מוזיאונים, תרבות, גני חיות ואטרקציות לילדים. הרבה משפחות בוחרות להגיע לאמסטרדם ולחלק את החופשה בין חוויה עירונית לבין נסיעה לכפר נופש קרוב (מלון סנטר פארק, למשל).

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

איך מכסים את עלויות החופשה?

חלום החופשה המשפחתית הוא נהדר, אך צריך לדאוג גם למימון החופשה, מבלי ליצור בור גדול בחשבון העו"ש שלנו. אם אתם חושקים בחופשה לכל המשפחה והייתם שמחים לצאת אליה בראש שקט, לחברת האשראי Cal יש פתרון עבורכם: הלוואה חוץ בנקאית, מהירה ואמינה ולא משנה באיזה בנק אתם. עד 80,000 ש"ח ועד 60 תשלומים, ללא ערבים וללא בטחונות. הלוואה חוץ בנקאית היא הפתרון הטוב ביותר לפריסת העלויות של החופשה על פני כל השנה, כך שתוכלו ליהנות מקיץ של חווית משפחתיות מגבשות, ולהגיע לשנת הלימודים הבאה עם חיוך על הפנים. לכם נשאר עכשיו רק לבחור את החופשה!

 

הלוואה מבית Cal- הדרך שלכם לממש את חלום החופשה המשפחתית בקיץ הקרוב.לפרטים>>

 

בכפוף לתנאי כאל מימון בע״מ ולעמידה בתנאי החיתום. אי־עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים