שתף קטע נבחר

קל אוטו – מבינים מכוניות. מבינים אנשים!

מגוון הרכבים הגדול, אפשרויות המימון והטרייד אין המשתלמות, מסלולי קנייה מגוונים, אמינות ושקיפות: החלטתם להחליף את הרכב הישן שלכם? החלטתם לקנות רכב נוסף למשפחה? מחפשים רכבי 0 ק"מ או יד ראשונה? עשו לעצמכם טובה וכנסו קודם לאחד מסניפי קל אוטו. לא תתחרטו!

כמו ילד בחנות ממתקים. זו בדיוק ההרגשה כשנכנסים לסניפים של קל אוטו ברחבי הארץ. המגוון העצום של הרכבים מסחרר לרגע את הראש וגם אם באתם עם כיוון מסוים הרי שבשל המגוון הרחב של המכוניות, התנאים והמחירים הנוחים אתם לרגע תאבדו את הראש בדיוק כמו אותו ילד שנכנס לחנות הממתקים ונדהם ממגוון הריחות, הצבעים והטעמים.

 

ובאמת, בקל אוטו מציעים פתרונות רבים בעולם הרכב לאנשים פרטיים כמו לעסקים. מעוניינים בג'יפ משפחתי רחב ממדים? יש. מחפשים רכב קטן לבת שהשתחררה מהצבא? יש. חסכתם כסף ואתם רוצים להתפנק עם רכב יוקרה? יש. התקציב שלכם נמוך כרגע ואתם מחפשים רכב זול? יש. רוצים רכב בצבע ורוד? רוצים רכב בצבע טורקיז? יש ויש, רוצים רכב לעסק? יש. לא יודעים מה אתם מחפשים? יועצים מומחים ישמחו לאתר עבורכם את הרכב המתאים בדיוק לצרכים שלכם. בקיצור, בקל אוטו יש הכל מהכל והם שם כדי לעזור לכם לבחור מה כי משתלם עבורכם.

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

וזה לא נגמר רק במגוון האין סופי של הרכבים שהחברה מציעה. זה ממשיך גם באפשרויות החבירה במסלולי המימון השונים והמשתלמים, באפשרויות הטרייד אין המוצעות ובכל דבר שרק תרצו לשאול או לבדוק. כן, אם בעבר כשאדם רצה לרכוש רכב הוא חיכה 6 שנים לפתיחתה של קרן ההשתלמות או כיתת רגליים בין עשרות מוכרים פרטיים ברחבי הארץ עד למציאת הרכב שיתאים לו כלכלית ותוך הסתמכות על דברי המוכר, הרי שהיום הדברים אחרת. יותר לא צריך לחפש. הכל במקום אחד. נוח . נגיש. זמין ומקצועי.

 

פשוט ניגשים לאחד מסניפי קל אוטו הפזורים בכל הארץ, בוחרים רכב וסוגרים עסקה על המקום בתנאים הנוחים והמשתלמים ביותר, בלי אינטרסים נסתרים ובלי לחץ לבחור בדגמים ספציפיים כפי שקורה לא אחת בעולם הרכב. כן, כל כך פשוט, כל כך נוח. זו כנראה אחת הסיבות הגדולות לכך שקל אוטו היא חברת הרכבים החמישית בגודלה בענף הרכב הישראלי.

 

על מנת להבין את המהפכה שקל אוטו עשתה בעולם הרכב צריך לזכור דבר פשוט : קניית רכב נחשבת להוצאה הכלכלית השנייה בגודלה עבור המשפחה הישראלית הממוצעת, אחרי קניית דירה כמו גם לבעלי עסקים. לאור העובדה הזו הדבר הופך לא אחת את הליך רכישת הרכב ל"כאב ראש" לא קטן עבור הקונים שמעוניינים לרכוש את הרכב הטוב והתקין ביותר, במחיר המשתלם ביותר.

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

קל אוטו הבינה את הקונים ועשתה את מהפכת השירות. הכל תחת קורת גג אחת. בקלות ונוחות והכל בשקיפות ואמינות. קל אוטו מהווה אבן דרך העולם הרכב הישראלי בהיותה החברה שהביאה לישראל את שיטת מכירת רכבי ה-0 ק"מ ואת עולם קניית הרכב דרך האינטרנט. כן, בפעם הבאה שאתם מתחילים לסרוק את המודעות או מגרשי הרכב השונים על מנת למצוא את רכב החלומות שלך, כדאי לכם להגיע ישר למקור, למקום בו מבינים מכוניות אבל לא פחות חשוב מכך, מבינים אנשים.

 

קבוצת קל אוטו נוסדה בשנת 1992 וסניפיה נפרסים בכל רחבי הארץ מצומת כוח חיפה ועפולה בצפון, נתניה ירושלים, פי גלילות, תל אביב, ראשל"צ , חולון, נס ציונה, ועד אשדוד באר שבע, נתיבות ואילת בדרום. החברה חרתה על דגלה את ערך החדשנות והיא עוסקת מעבר למכירת רכב חדש ויד ראשונה גם בהשכרת רכב (לתקופות קצרות או ארוכות), טרייד אין, ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני , מכירת מסחריות ומשאיות ועוד.

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

נשמע לכם טוב? לא סתם. כי כאשר הכל פרוס מולכם, וכל האפשרויות נגישות לכם, זה סימן שהגעתם למקום הנכון. קל אוטו יאפשרו לכם ולכל רוכש לקנות את רכב החלומות בצורה הנוחה ביותר, בין אם מדובר ברכב 0 ק"מ או יד ראשונה , רכב קטן או רכב גדול עם 7 מושבים. אם כבר הזכרנו מסלולי קניה שונים, הרי שבקל אוטו תמצאו אפשרויות מימון וטרייד אין אטרקטיביים ביותר, כמו גם הכוונה מאיש מקצוע, וזאת כדי לבצע את הבחירה הכלכלית, החסכונית והטובה ביותר עבורכם. אז סיכמנו? בפעם הבא שחושבים על רכב, חושבים קל אוטו.

 

מחפשים רכב ורוצים לשמוע על ההצעות המפתות שיש לקל אוטו עבורכם? היכנסו ללינק הבא ותוכלו למצוא את הרכב הבא שלכם באחד מסניפי החברה ברחבי הארץ>>

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים