שתף קטע נבחר

המשבר בשוק הסלולר, האלימות בכיתות - וכמה עולה פרק של סדרה ישראלית? | עושים כותרות - האזינו

פעם הם חגגו עם הכנסות בלתי נתפסות, היום הן בצרות: מה יקרה לחברות הסלולר? האם אנחנו עומדים לשלוח את הילדים שלנו לזירת מלחמה ב-1 בספטמבר? ולמה בתעשיית הטלוויזיה חוששים מקיפאון בהפקות הדרמה המקוריות? האזינו לפודקאסט

 

 

ברוכים הבאים ל"עושים כותרות" - הפודקאסט החדש של ynet ורשת "עושים היסטוריה", עם אטילה שומפלבי. על מה דיברנו השבוע?

 

במשך שנים חברות הסלולר השתוללו עם המחירים ונהנו מהכנסות עתק - עד שהגיעה רפורמת כחלון והחגיגה נגמרה ברגע אחד. מאז השוק נתון במשבר, ולא ברור האם ואיך השחקנים המרכזיים יצליחו לצאת ממנו. האם המחירים בדרך לעלות? והאם נדרשת עוד רפורמה - הפעם בכיוון ההפוך? על כך שוחחנו עם הפרשנית הכלכלית עירית אבישר.

 

שנת הלימודים מתחילה עוד רגע - והרבה הורים מודאגים: האם אנחנו שולחים את הילדים שלנו לסביבה חינוכית בטוחה או תומכת, או לזירת קרבות חסרת רחמים? שוחחנו עם הפסיכולוג ד"ר אנדרס קוניצ'זקי על השינויים שעברה מערכת החינוך, ואיך אפשר בכל זאת לעזור לילד לפתוח את השנה בקלות.

 

ההכנסות של חברות הכבלים והלוויין נחתכו, רשת ועשר התאחדו ובתאגיד שפכו הרבה מהתקציב על האירוויזיון: האם שוק סדרות הדרמה הישראלי נכנס למיתון, למרות ההצלחה שלהן מעבר לים? וכמה עולה להפיק פרק בכל אחת מהסדרות המובילות? כתב הטלוויזיה והתרבות רן בוקר חושף את מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים.

 

הפודקאסט זמין גם באפליקציות הפודקאסטים המובילות - באייפון , ב-RSS, באפליקציית עושים היסטוריה  ועוד. חפשו "עושים כותרות" והירשמו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידן ארבלי
אטילה שומפלבי
צילום: עידן ארבלי
מומלצים