yed300250
הכי מטוקבקות
    אינסטגרם
    24 שעות • 01.09.2019
    העלוקה: מה קרה בין אייל גולן לאופירה אסייג
    מאור בן-הרוש

    כבר אפשר לקבוע שהסכסוך בין אופירה אסייג לאייל גולן ייזכר כאחד האירועים הכי מטלטלים השנה. הסדקים בממלכה החלו לפני שבועיים כשבצעד מפתיע החליט גולן להפסיק לעקוב באינסטגרם אחרי כמעט כל מי שהכיר, מלבד ילדיו, משפחתו הקרובה ובת הזוג דניאל גרינברג.

    אסייג, שלא שרדה את הניפוי הגדול, הרגישה נבגדת. כשנשאלה לגבי היחסים עם גולן היא לא השאירה מקום לספק: "כשאייל התקשר ואמר לי שהוא הוריד עוקב אמרתי לו 'חכה שנייה' ותוך כדי השיחה הורדתי ממנו עוקב בחזרה'".

    החברות בין השניים מתקיימת כבר זמן רב ורק הלכה והתעצמה עם השנים. הם בילו יחד חופשות משפחתיות וחלקו הופעות בטלוויזיה. אסייג הפכה לחברה הכי טובה של רוסלנה רודינה בתקופת הזוגיות עם גולן, ולאחר הפרידה בחרה צד וניתקה עימה קשר. היא המשיכה לעמוד מאחורי גולן גם כששמו הוזכר בהקשרים פחות נעימים כמו פרשת הקטינות. גולן מצידו ידע להחזיר טובה. כשפרץ סכסוך בין אסייג ושותפה להנחיה אייל ברקוביץ', הוא זה שהתעקש על סולחה וגרם לה לקרות.

    מקורבים לאסייג מספרים עכשיו כי אופירה הרגישה נבגדת, ושהבחירה של גולן לא לכלול אותה ברשימת האנשים הקרובים אליו היא כפיות טובה. בשבועיים האחרונים היא נמנעה מלהשמיע את גולן בתוכנית הרדיו שהיא מגישה עם ברקוביץ ודווקא בחרה בשניים מהמתחרים הגדולים שלו, עומר אדם ופאר טסי.

    מליאם הפקות נמסר: "החברות בין אופירה אסייג ואייל גולן אינה נתונה בספק ואנו לא מתכוונים להיכנס לרכילויות כאלו או אחרות".

    אופירה אסייג, אולי תעשי לנו סדר בעניינים?

    "הנושא מוצה, מה שביני לבין אייל גולן יישאר בינינו בלבד".

     

    בצל השמועות על פרידה ורומן עם אקי אבני שהיה או לא, משפחת צ'רנוי־ראידמן מנסה לשדר עסקים כרגיל ולא מוותרת על התמונה המסורתית עם הילדים לרגל פתיחת שנת הלימודים. לפי התמונה, נראה שהכל הפי־הפי. כפי שהעלוקה כבר דיווחה לכם, זה ממש לא המצב

     

    סמסו מזל טוב למאיה בוסקילה ובחיר ליבה עוזי אזולאי שאחרי תקופה לא קלה שעברו נישאו אמש מול מאות חברים ובני משפחה. שיהיה במזל טוב!

     

    גם אסף גורן חגג יום הולדת 28 ופירגן לעצמו עם שיר חדש שכתב במיוחד לרגל האירוע בשם "משוגע".

     

    ואם כבר ימי הולדת, גיא גיאור ולירון כוהנר חגגו לבתם הבכורה שיה יום הולדת שנה, באירוע שלא היה מבייש גם בת מצווש. הקונספט היה ספארי, עם עוגות בצורה של בעלי חיים, וגם דוכני פלאפל וכמה חברות טובות של אמא, כמו שלומית מלכה ושביט ויזל, שהרימו את המסיבה.

     

    למי שתהו עד כמה היחסים בין דור רפאלי לעדן פינס רפאלי רציניים, אז תדעו שבסופ"ש האחרון אמא ציפי קיבלה טיפול ציפורניים מפנק מאותו אחד שמטפח את אלה של פינס, וכל זאת כשפינס עצמה  

     

    מה אתם קיבלתם ליומולדת 18? "העלוקה" מוכנה להתערב, שג'יפ היוקרה שקיבלה אלין כהן בהגיעה לגיל שבו מותר להצביע עלה הרבה יותר מהמתנה שלכם.


     

    yed660100