שתף קטע נבחר

האיש שזיהה את מחדלי המודיעין, והסודות מוועדת סל התרופות | עושים כותרות - האזינו

שמעון שיפר מספר אילו דברים מטרידים גילה במהלך שיחותיו עם האלוף (במיל') עמוס גלעד שמתפרסמות בספר חדש - ויו"ר ועדת סל התרופות הנכנס מדבר על ההתמודדות עם הלחצים האינסופיים וחושף איך יתקבלו ההחלטות מאחורי הקלעים. האזינו לפודקאסט

 

 

על מה דיברנו הפעם? האלוף (במיל') עמוס גלעד היה שם, בכל הצמתים והרגעים החשובים של המערכת הביטחונית בעשורים האחרונים - ולא פעם זיהה לפני כולם את התקלות שבהמשך הובילו לאירועים קשים, כמו האינתיפאדה השנייה והטבח במחנות הפליטים סברה ושתילה בלבנון. הפרשן המדיני הבכיר של "ידיעות אחרונות" שמעון שיפר סיפר לנו על שיחותיו עם גלעד ועל הסיפורים המדהימים ששמע ממנו, ושמופיעים כעת בספרו החדש "המתריע" (הוצאת ידיעות ספרים).

 

הפרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, יעמוד השנה לראשונה בראש ועדת סל התרופות. כיצד מתמודדים עם הפעילות הלוביסטית של חברות התרופות, ועם הלחצים שמפעילים החולים ומשפחותיהם? איך בוחרים איזו תרופה תיכנס - ואיזה טיפול יישאר בחוץ? ומה הולך להשתנות בתהליך קבלת ההחלטות עם כניסתו לתפקיד? בשיחה איתנו הוא מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של ועדת הסל.

 

שמעון שיפר, זאב רוטשטיין, עמוס גלעד (צילום: תומריקו, אוהד צויגנברג, אלכס קולומויסקי)
שמעון שיפר, זאב רוטשטיין, עמוס גלעד(צילום: תומריקו, אוהד צויגנברג, אלכס קולומויסקי)

 

עושים כותרות - הפודקאסט של ynet ורשת "עושים היסטוריה", זמין גם באפליקציות הפודקאסטים המובילות - באייפון , ב-RSS , באפליקציית עושים היסטוריה ועוד. חפשו "עושים כותרות" באפליקציה שבה אתם משתמשים והירשמו. לא יצא לכם עדיין להאזין לפודקאסטים, ולא בטוחים איך זה עובד? כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים וההסברים . להאזנה לפרק הקודם:

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
האלוף (במיל') עמוס גלעד
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים