שתף קטע נבחר

שמים סוף לצרות ולמצוקות – הילולת רחל אמנו היא ההזדמנות שלנו לקבל ישועות וקדושה ישירות מאמא רחל

סובלים מבעיות של פרנסה, בריאות או זיווג? רוצים לקחת חלק בשמירה על עם ישראל? תאריך פטירתה של רחל אמנו מתקרב, ואיתו מתחילה ההילולה הגדולה בקברה של אמא רחל, שיכולותיה וסגולותיה ידועים בעם ישראל ובכל העולם. עמותת 'מוסדות רחל אמנו' מזמינה אתכם לקחת חלק בהילולה, לתמוך בפעילות עבור התורה, הנזקקים ומבקרי הקבר, ולזכות לישועות וניסים מאמא רחל

קבר רחל אמנו הוא אחד המקומות המרגשים והחזקים ביותר בעולם היהודי. אמא רחל, המבכה על בניה, ידועה בסגולותיה לישועות, ניסים, זיווג, בריאות, פרנסה וילדים. בשבועות הקרובים, סביב ההילולה הגדולה בקבר רחל אמנו בתאריך פטירתה, התפילות יעלו בקול גדול ובדמעות. עבור רחל אמנו, השומרת על כל עם ישראל, תפילה אמיתית מעומק הלב קורעת בקלות את כל הגזירות.

 

הפעילות המבורכת של 'מוסדות רחל אמנו' - החזקת תורה ותפילה בקבר, חלוקת ארוחות ותפילה לשלומם של החיילים

עמותת 'מוסדות רחל אמנו' פועלת מסביב לשעון, בכל יום בשנה, למען קדושתה של רחל אמנו, למען המבקרים בקבר, ולמען כל עם ישראל. העמותה מחזיקה תורה ותפילה בקבר רחל אמנו 24 שעות ביממה, מה שהופך אותו למקום שוקק חיים בכל שעות היממה. במקום נערכות כל העת תפילות ותיקונים מיוחדים בתקיעת שופר.

 

   (צילום: מוסדות רחל אימנו)
(צילום: מוסדות רחל אימנו)

בכל יום, העמותה מחלקת ארוחת צהריים בחינם לכל דכפין, כמאמר הצדיקים: "אמא אוהבת לראות את הילדים אוכלים". בכל יום שישי מחולקות מאות חלות ומצרכים לשבת ללא עלות. לפני חגים ומועדים מיוחדים, העמותה מחלקת מאות סלי מזון ומצרכים לחג לנצרכים ומעוטי יכולת.

 

ב'מוסדות רחל אמנו' מודעים לכך שרבים מהמגיעים להתפלל בקבר זקוקים לישועה ונמצאים בצרה גדולה, ולכן תלמידי הישיבה מודרכים ומוכשרים לקבל את הבאים להתפלל במאור פנים, ומדריכים אותם בכל עניין, נותנים אוזן קשבת ועצה ללא תמורה.

 

בנוסף, העמותה מעמידה לשירות הציבור מענה אנושי 24 שעות ביממה, לקבלת שמות לתפילה דחופה והעברתם לתפילה בזמן אמת בקבר רחל אמנו.

 

בכל יום, נערכת במקום תפילה מיוחדת עבור שמירה והגנה על חיילי צה"ל. במלחמה האחרונה, שמות החיילים שהגיעו ל'מוסדות רחל אמנו' לתפילה ולתיקון – חזרו הביתה

בריאים ושלמים, על פי בדיקה ובירור מעמיק.

 

ישועה, קדושה וניסים - הילולת רחל אמנו היא הזמן המושלם לביטול גזירות ויציאה לדרך חדשה

סביב הילולת רחל אמנו, בתאריך פטירתה בי"א בחשוון, עולות התפילות של אמא רחל לשמיים, וזה הזמן לקבל ישועה, נס, הצלחה, פרנסה או זיווג ישירות מהאמא של כולנו. החל מראשית ההיסטוריה של העם היהודי, רחל אמנו הגנה ושמרה על עם ישראל, מאז ועד היום. אלפי נשים מכל קצוות הארץ, הגיעו לקבר להתפלל או שלחו בקשות לתפילה, וזכו לפתרון לכל צרה, ישועות וניסים. הסגולות של רחל אמנו הפכו ידועות בכל העם, והסיפורים שהגיעו ל'מוסדות רחל אמנו' גורמים לצמרמורת בכל הגוף.

 

   (צילום: מוסדות רחל אימנו)
(צילום: מוסדות רחל אימנו)

על כוחה של אמא ב'עופרת יצוקה', וכדורים שהחטיאו בהשראת רחל אמנו

אחד הסיפורים המרגשים והמיוחדים ביותר, שעבר התפרסם ברחבי הארץ והעולם וגרם להתרגשות עצומה בעקבות 'כוחה של אמא', אירע לקבוצת לוחמים בעזה במהלך מבצע 'עופרת יצוקה'. אחד מחיילי גולני סיפר על כך שבסריקות שנעשו בפאתי עזה, דפק על דלת אחד הבתים קצין גולני שביקש לסרוק את המקום ביחד עם חיילי הפלוגה שלו. אל הדלת ניגשה זקנה עטופה צעיף לראשה. הקצין ביקש ממנה בערבית לפנות לו את הדרך, אך היא ענתה לו בעברית והתחננה שיתרחק במהרה מהבית מפני שהוא ממולכד וקיימת סכנה שייפגעו ואף ייחטפו על ידי מחבלים ויוברחו לתוך המנהרות הקיימות בו.

 

הקצין התעקש להיכנס, אבל הזקנה עוד יותר. הקצין סימן את הבית וניגש לבית אחר ולאחר שנקש על הדלת נפתחה ועל מפתן הבית עמדה אותה זקנה בדיוק. הקצין הנדהם שאל איך הגיעה לכאן, שהרי אך כמה דקות לפני כן ראה אותה בבית אחר... היא חזרה והתחננה שיסתלק ביחד עם חייליו מיידית, מאותן סיבות. כששאל אותה מי היא ענתה לו "אני רחל אמנו ונשלחתי לגונן ולהציל את החיילים". בשלב מאוחר יותר התברר שהזקנה צדקה: הבתים היו ממולכדים ובתוכם היו פתחי מנהרות. הבתים פוצצו וחיי החיילים ניצלו.

 

עוד סיפור מדהים מגיע מאחד מרבני הישיבה בקבר רחל, אשר מתאר אדם זר שניגש אליו באירוע חשוב בארה"ב, ואמר ששמע שהוא מהישיבה של רחל אמנו. כשהרב השיב בחיוב, אותו אדם נישק את ידו, התרגש ובכה כמו תינוק, ואמר, "כבוד הרב, הפעם היחידה שבא חשתי רגש של התעוררות, הייתה אצלכם בישיבה, בקברה של אמא רחל. שירתתי בקבר רחל בשנות ה-2000, כשהמקום היה מאוד מסוכן. בסמוך לקבר, היה בניין ממנו היו יורים לכיוון הקבר.

 

לילה אחד, הגיע יהודי לאזור הקבר, והתחנן בפניי שהוא חייב להיכנס לתפילה אצל אמא. הסברתי לו שהדבר מסוכן ובלתי אפשרי, אך הוא בכה והתחנן כי מדובר ב'פיקוח נפש'. לא עמדתי בפני תחנוניו, והכנסתי אותו לקבר ל-5 דקות, כשאני מזהיר אותו כי איני לוקח אחריות על מעשיו. 5 דקות חולפות, והיהודי יוצא החוצה, מזיל דמעות בכי והתרגשות. אנו צועדים בחוץ, חשופים לכל ירי, ולפתע אני מרגיש צורך עז לדחוף אותו קדימה... אני נותן לו דחיפה קצת חזקה, והוא עף חצי מטר. באותה השניה, 2 כדורים מפלחים את האוויר, ועוברים ממש באותו המקום שבו היה ראשו של היהודי, חצי שניה קודם לכן".

 

גם לכם מגיעה ישועה מאמא רחל. צרו קשר עם 'מוסדות רחל אמנו' ואתם בדרך לביטול הגזירות>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים