שתף קטע נבחר

רחפן? מקרר? פלאפונים? גאדג'טים? חודש הקניות באונליין משגע את העולם אז קבלו את העסקאות הכי משתלמות

נובמבר הוא חודש קניות אונליין שהפך לשיגעון בכל העולם, והישראלים שמחים להצטרף לחגיגה ולנצל את המבצעים הכי שווים ברשת. עבור מי שמחפש שירות, מגוון, 200 ₪ לקניות בנוסף למחירים האטרקטיביים, ואפילו משלוח חינם - אספנו בשבילכם את המבצעים הלוהטים של נובמבר בשופרסל אונליין

הישראלים של היום קונים הכל אונליין. אנחנו צרכנים חכמים, מכירים את הדגמים הכי חדשים, יודעים מה מתאים לנו, עושים שיעורי בית, וקונים במחיר הכי משתלם שיש.

אחרי שנים של ניסיון בקניות ברשת, הצרכן הישראלי של העידן הדיגיטלי יודע לסמוך על מותגים מובילים ועל אתרים בטוחים עם 'אבא ואמא', שנותנים שירות ומגוון עצום.

 

לכבוד חודש הקניות של נובמבר, שהפך כבר מזמן לשיגעון בכל העולם, שופרסל אונליין השיקה את נובמבר Online, חודש שלם של מבצעים מיוחדים. אספנו את הדילים הכי משתלמים מתוך האתר שמציע שירות אישי ומגוון עצום של מותגים ודגמים במקום אחד. בחודש נובמבר Online, הצרכנים נהנים מקבלת 200 ₪ לקנייה הבאה בשופרסל לקונים ב-499 ₪ ממגוון הקטגוריות המשתתפות במבצע, ומשלוח חינם.

 

שואב אבק אלחוטי Dyson V11 ANIMAL

כשמדובר על ניקיון הבית, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. דייסון מציעים את הדגמים הכי עוצמתיים ויעילים, והם אלו שהמציאו את קטגוריית השואבים האלחוטיים, ששחררו אותנו מהכבלים. בכל פעם מחדש, המהנדסים המומחים של החברה מפתחים מוצרים מתקדמים שמשאירים אבק למתחרים.

סמארטפון iPhone XR 128GB (צילום: באדיבות שופרסל)
שואב אבק אלחוטי Dyson(צילום: באדיבות שופרסל)

דגם V11 ANIMAL ממשיך במסורת ומציע דגם עוצמתי עם 60 דקות עבודה רצופה, מגוון רחב של אביזרים וצג דיגיטלי חכם כדי שתמיד תדעו מה הסטטוס של המכשיר.

 

מחיר רגיל: 2,199 ₪

מחיר נובמבר אונליין: 1,899 ₪

ולא לשכוח - 200 ₪ לקנייה הבאה בשופרסל, בנוסף למחיר המטורף, והמשלוח חינם!

 

אוזניות אלחוטיות Apple Air Pods 2

אפל היא אחת מהמייסדות, אם לא המייסדת המובילה של קטגוריית ה-True Wireless, אוזניות ללא חוטים בין האוזניות או בין האוזניות למכשיר הטלפון. מאז השקת הדגם הראשון של Air Pods, הן הפכו לסנסציה ולהיט ענק.

אוזניות אלחוטיות Apple Air Pods 2 (צילום: באדיבות שופרסל)
אוזניות אלחוטיות Apple Air Pods 2(צילום: באדיבות שופרסל)

הדור השני של ה-Air Pods הושק לפני מספר חודשים, והוא מבטיח שיפור בחיי הסוללה, ביציבות החיבור ותמיכה בסירי. הדגם החדש מגיע עם קייס לחוטי הטעינה, ואחריות בינלאומית.

 

מחיר רגיל: 799 ₪

מחיר נובמבר אונליין: 599 ₪

ולא לשכוח - 200 ₪ לקנייה הבאה בשופרסל, בנוסף למחיר האטרקטיבי, והמשלוח חינם!

 

סמארטפון iPhone XR 128GB

אין צורך להציג את דגם ה-iPhone XR, מהדגמים המתקדמים והמוצלחים ביותר של החברה, שהפך ללהיט בכל העולם. שילוב מושלם בין איכות, טכנולוגיה, עיצוב ויוקרה.

ה-XR כולל מסך 6.1 אינטש, מצלמת 12MP ברזולוציית 4K, והוא עמיד במים ואבק. תוכלו לבחור בין מכשיר בצבע לבן או שחור, לפי הטעם שלכם.

 

סמארטפון iPhone XR 128GB (צילום: באדיבות שופרסל)
סמארטפון iPhone XR 128GB(צילום: באדיבות שופרסל)

עכשיו הזמן המושלם לנצל את ההזדמנות ולרכוש לעצמכם מכשיר מתקדם במחיר משתלם.

 

מחיר רגיל: 3,250 ₪

מחיר נובמבר אונליין: Online: 2,599 ₪

ולא לשכוח - 200 ₪ לקנייה הבאה בשופרסל, בנוסף למחיר המעולה, והמשלוח חינם!

 

מסך טלוויזיה סמסונג LED 55 SMART 4K

סמסונג ממשיכה להוציא בכל שנה דגמים איכותיים, מתקדמים ועם איכות תמונה לא פחות ממרהיבה. ה-RU7100, שיצא ב-2019, ממשיך להציע ערך מוסף גדול, במחיר קטן. איכות התמונה הידועה של סמסונג ממשיכה לשמור על רמה גבוהה, וממשק ה-Smart TV הוא אחד האינטואיטיביים והמגוונים בשוק.

 

לדגם הנוכחי יש 3 כניסות HDMI, 2 כניסות USB, כך שתוכלו להזרים את התכנים האהובים עליכם ממספר מקורות.

 

מחיר רגיל: 2,850 ₪

מחיר נובמבר אונליין: 2,199 ₪

ולא לשכוח - 200 ₪ לקנייה הבאה בשופרסל, בנוסף למחיר המעולה, והמשלוח חינם!

 

למגוון המבצעים המטורפים של חודש הקניות העולמי, היכנסו למתחם המבצעים של נובמבר Online>>

 

המבצעים בתוקף עד 4.12.19 אלא אם צוין אחרת באתר. עד גמר המלאי. 499/200 מוגבל להטבה אחת לבית אב בתקופת המבצע. כפוף לתקנוני המבצע, האתר והמועדון.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים