שתף קטע נבחר

דלי פלא ומטהר מים - ועוד 3 מוצרים שיהפכו את החיים בבית לקלים ומהנים

סדרת נייר הטואלט המשובחת, פומפייה משודרגת וחומר הניקוי שעושה חמש פעולות – אלו רק חלק מהמוצרים שאלפי צרכנים בישראל הכתירו לזוכי פרס מוצר השנה 2019

הבית הוא המקום החשוב והאישי ביותר שלנו. כולנו רוצים לשמור שיהיה תמיד נעים, נקי ומזמין. על מנת לסייע לנו לעשות את זה, מדי שנה עולים על המדף אינסוף מוצרים חדשים. מבין כל אלו, הטובים ביותר מוכתרים על ידי הצרכנים שהתנסו בהם למוצרי השנה.

 

מחקר צרכנים מקיף, שנערך על ידי חברת מחקר בינלאומית קובע, מיהו מוצר השנה בכל קטגוריה: המוצר החדש והאיכותי ביותר בכל תחום, שהצרכנים שהשתמשו בו שבעי רצון ממנו, והם גם ממליצים לאחרים לנסות אותו.

 

אז את מי בחרו הצרכנים בישראל כמוצרי השנה שלהם ואת מי הם ממליצים לכם לנסות בפעם הבאה שתעשו קניות? קבלו את חמשת הזוכים בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2019 בקטגוריית המוצרים לבית.

 

סדרת מוצרי הפרימיום של לילי – Triple Comfort ו-Natural Care

סדרת מוצרים מפנקת במיוחד שכוללת את "לילי Triple Comfort" - נייר טואלט בעל שלוש שכבות מרופדות, עבות וחזקות ו"לילי Natural Care" – נייר רך ומפנק עם אלוורה וקמומיל. לתחושת ניקיון ורעננות מושלמת.


 

 

™MAZE - מטהר המים של תמי4

מסנן המים המשודרג של תמי4 מתהדר בטכנולוגיית טיהור מים מתקדמת, ומטפל בעופרת, חיידקים, אבנית ועוד שנמצאי במי השתייה שלנו. והבונוס המיוחד - ™MAZE שומר על כל המינרלים שבמים.

  ()
 

דלי הפלא של B Patent

הדלי שהופך את הניקיון לחוויה: לשטוף, לסחוט ולייבש את הסחבה מבלי ללכלך את הידיים בעזרת מערכת ייחודית לסחיטת הסחבה ושטיפתה. מעכשיו הרצפה תהיה נקייה מבלי שאנחנו נצטרך להתלכלך.

  ()
 

דאק ניקוי לאסלה עם אקונומיקה מקציפה

דאק ג'ל החדש מנקה אסלות בעוצמה ומבצע חמש פעולות בו זמנית: מכיל אקונומיקה מקציפה, מלבין, מנקה ומחטא, ובסוף הפעולה מותיר ניחוח עוצמתי ורענן שנשאר לאורך זמן.

  ()
 

פומפייה רב תכליתית DRUM GRATER

פומפייה רב תכליתית, בעלת 3 סכינים לחיתוך וגירוד. הפומפייה מעולה להכנת סלטים, גירוד גזר ותפוחי אדמה, או להכנת רסק בקלות ובמהירות.

  ()
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים