שתף קטע נבחר

נהגים צעירים? פתרנו לכם את הבעיה הכי גדולה בביטוח רכב, ואפילו במחיר משתלם במיוחד

עולם הביטוח הולך ומשתכלל, והבשורה החדשה ביותר היא בביטוח רכב לנהגים הצעירים, שלא מחזיקים רכב משלהם ונוטים לנהוג על מספר רכבים של המשפחה:, פוליסת 'הפניקס צעיר' מאפשרת לנהגים צעירים להשתמש בכל רכב מבין רכבי המשפחה, ולשלם על הביטוח רק לפי מידת השימוש. כך תוכלו ליהנות מכל העולמות

עולם הביטוח הולך ומשתכלל, והבשורה החדשה ביותר היא בביטוח רכב לנהגים הצעירים, שלא מחזיקים רכב משלהם ונוטים לנהוג על מספר רכבים של המשפחה:, פוליסת 'הפניקס צעיר' מאפשרת לנהגים צעירים להשתמש בכל רכב מבין רכבי המשפחה, ולשלם על הביטוח רק לפי מידת השימוש. כך תוכלו ליהנות מכל העולמות

 

" " " "
הילד קיבל רישיון נהיגה? מזל טוב! הצטרפות של נהג צעיר לרשימת הנהגים במשפחה היא משימה לא פשוטה, שמצריכה שילוב בין לוגיסטיקה, תיאום והרבה דאגה וחשש מצד ההורים.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

מצדו של הנהג הצעיר, אחד הדברים המתסכלים, הוא שביטוח הרכב חייב להיות מוצמד לרכב מסוים, מה שמבטיח לנהג הצעיר את הזכות לנהוג ברכב הפחות "שווה" של המשפחה. ובנוסף לכל, הוא "זוכה" לתלונות על כך שהביטוח שלו יקר מאוד ומעיק על הפוליסה של ההורים.

 

ובכן, זה הזמן לשינוי. 'הפניקס צעיר', הפוליסה החדשה של ביטוח רכב לנהגים צעירים, מציעה פתרונות חדשניים ופשוטים, שישדרגו את איכות החיים של הנהג הצעיר, ויעזרו גם לכיס של ההורים. מה הסוד של 'הפניקס צעיר'? בואו נצא לדרך:

 

שימוש בכל רכב בבית

אחד היתרונות המרכזיים בפוליסה של הפניקס היא האפשרות של הנהג הצעיר להשתמש בכל רכב בבית (כן, גם ברכב ה"שווה”), עד 4 רכבים בפוליסה ללא תוספת תשלום. הנהג הצעיר (17 עד 23) יכול לנהוג ברכבים המשפחתיים ללא צורך בסעיף נהג צעיר בפוליסה של ההורים.

 

נגמר העידן בו הנהג הצעיר צריך לחכות שהרכב "שלו" יחזור כדי לצאת לבלות או למשמרת בעבודה.

 

מפעילים את הביטוח דרך האפליקציה - לא נסעת? לא שילמת!

עוד חלק מהמהפכה של 'הפניקס צעיר' הוא תשלום לפי שימוש, בתעריפים משתלמים במיוחד, ובהתאמה אישית לצרכי הנהג.

 

איך זה עובד? הנהג הצעיר מקבל "בנק" של קילומטרים לשימוש, ויכול לעקוב דרך אפליקציה מיוחדת אחרי המרחק שעשה עם הרכב. התשלום על הפוליסה מבוסס על הנסיעה בפועל של הנהג הצעיר.

 

יש לכם אנדרואיד? הרווחתם! התחלת הכיסוי הביטוחי (והנסיעה) והפסקתה נעשים באופן אוטומטי. משתמשי אייפון מפעילים את הכיסוי באופן ידני, וההפסקה שלו נעשית באופן אוטומטי.

 

כאשר חבילת הק"מ מתקרבת לסיום, הנהג הצעיר וההורים יקבלו התראה על הסיום המתקרב, ואפשרות לרכישת בנק נוסף של ק"מ. פשוט, דיגיטלי ונוח.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

רוצים עוד הטבה? אם נשארה יתרת ק"מ בסיום תקופת הביטוח, היא תעבור באופן אוטומטי לזכות הנהג הצעיר בעת חידוש הפוליסה, או שאפשר לקבל החזר כספי מול היתרה שלא מומשה (בכפוף לפרמיית המינימום)

 

הפרמיה של ההורים נשארת "נקייה" מסעיפים של נהג צעיר

אחד היתרונות עבור ההורים, בעלי הרכב, הוא העובדה שהפרמיה המקורית שלהם נשארת ללא שינוי, בלי צורך להוסיף סעיפים של נהג צעיר.

 

המשמעות המרכזית היא שפוליסת ביטוח רכב המשויכת להורים לא מושפעת מהגשת תביעה הקשורה לנהג הצעיר, וניסיון התביעות בפוליסת ההורים נשאר נקי, מה שמונע זינוק במחיר הפוליסה בזמן החידוש.

 

הבונוס האמיתי להורים הדואגים - בקרת הורים מלאה על הנהיגה של הילד

האפליקציה המיוחדת של 'הפניקס צעיר' מאפשרת לנהג הצעיר להתחיל ולהפסיק את הכיסוי שלו, וכך לשלם הרבה פחות בכל שנה.

 

מצדם של ההורים, האפליקציה, שמתקשרת באופן ישיר עם יחידה מיוחדת המותקנת ברכב, מאפשרת בקרה מלאה על תרבות הנהיגה של הילד האהוב שלהם, שיוצא לכביש לבד, בלי "נהג מלווה" והפיקוח הצמוד שהם העניקו לו עד עכשיו.

 

האפליקציה מספקת תיעוד מלא של נסיעות הנהג הצעיר, מדווחת על המצב המכני של הרכב, ומעדכנת על יתרת הק"מ שנותרה לו לנצל בפועל. מעבר לכיסוי הביטוחי הטוב ביותר, כעת ההורים יכולים לדעת איך הילד נוהג, ומעבר לכך- לוודא שהוא נוסע בשלום וחוזר בשלום הביתה.

 

אל תתנו לנהג הצעיר לעשות לכם חור בכיס ודאגה בלב - זה הזמן לעבור ל'הפניקס צעיר', לשלם רק על הנסיעות בפועל, ולקבל את התנאים הכי מתאימים לכל בני המשפחה.

לקבלת הצעת מחיר לפוליסת ביטוח "הפניקס צעיר", היכנסו >>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים