שתף קטע נבחר

יהודים על הכוונת | עושים כותרות - האזינו

האנטישמיות משתוללת בכל העולם, ויותר ויותר יהודים נופלים קורבן לתקיפות אלימות: עד כמה מסוכן היום להיות יהודי באירופה? האם יש עדיין סיכוי לקיום יהודי מחוץ לישראל? ומה אפשר לעשות בשביל לעצור את זה? פרק מיוחד של "עושים כותרות" שהוקלט בוועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות"

 

 

על מה דיברנו הפעם? שורת התקריות האחרונה מבהירה שהאנטישמיות ברחבי העולם ממשיכה להשתולל - ולא נראה שמשהו יעצור את זה. עד כמה מסוכן היום להיות יהודי באירופה? האם מדינת ישראל עושה מספיק כדי לעזור ליהודים מסביב לעולם להתמודד עם השנאה ועם האלימות? ואיזו פעילות הסברתית יכולה לשנות את היחס ליהודים?

 

 

במסגרת ועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות", שנערכה בבנייני האומה בירושלים ביום שני האחרון, התקיים פאנל בנושא המלחמה באנטישמיות. בפרק מיוחד של "עושים כותרות" אתם מוזמנים להאזין לדיון, בהשתתפותם של יו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג, נשיא הקונגרס היהודי האירופי משה קנטור היזמית החברתית עדי אלטשולר ואיש ומתי כוכבי, יזם טכנולוגיה ומדיה ובעלי AGT.

 

הפגנה ניו יורק ()
הפגנה נגד אנטישמיות בניו יורק

 

האזינו לפרק הקודם: הדיקטטור ואני / בחזרה ל"רבולוציה" ולנפילת צ'אושסקו

 

 

עושים כותרות - הפודקאסט של ynet ורשת "עושים היסטוריה", זמין גם באפליקציות הפודקאסטים המובילות - באייפון , ב-RSS , באפליקציית עושים היסטוריה ועוד. חפשו "עושים כותרות" באפליקציה שבה אתם משתמשים והירשמו. לא יצא לכם עדיין להאזין לפודקאסטים, ולא בטוחים איך זה עובד? כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים וההסברים .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפגנה נגד אנטישמיות בארה"ב
מומלצים