שתף קטע נבחר

צאו לקרוז עם כל היתרונות - יציאה מישראל, ארוחות כשרות ואונייה ברמה בינלאומית

אם עדיין לא ידעתם, עכשיו אתם יודעים – קרוז בים התיכון הוא אחת החופשות הכי מפנקות, יוקרתיות ומעניינות שיש. מנו ספנות משיקה את עונת ההפלגות ומציעה קרוזים עם ארוחות כשרות ומותאמים לקהל הישראלי, במחירים מיוחדים להזמנה מוקדמת. מה מחכה לכם באונייה ברמה הבינלאומית של מנו קרוז, שיוצאת מנמל חיפה?

הזיכרון מחופשת הקיץ או החגים מתחיל להתרחק, ושוב מתחיל לדגדג לכם בקצות האצבעות לקחת הפסקה מהכל. אם אתם מחפשים חופשה מפנקת במיוחד, זה הזמן לנצל את עונת ההפלגות הקרובה במנו ספנות, שנפתחת באופן רשמי באביב הקרוב.

 

 

 
מתברר שבשביל לצאת לקרוז יוקרתי ליעדים אטרקטיביים באירופה, כבר לא צריך לקחת טיסה ולטרטר את כל בני המשפחה. קפיצה קטנה לחיפה - ואתם על אוניית פאר.

 

מנו ספנות משיקה את עונת הקרוזים עם מחירים מיוחדים להזמנה מראש, ומגוון יעדים אטרקטיביים, ביניהם יוון וקפריסין, איטליה, קרואטיה, בולגריה, סלובניה, מונטנגרו ורומניה.

 

הפלגות הנופש של מנו ספנות מציעות יוקרה ואיכות בסטנדרט הגבוה ביותר בענף, עם אינסוף פינוקים, אטרקציות ופעילויות, שירות אישי ומקצועי, והתאמה לקהל הישראלי. מה מחכה לכם בקרוז? ומה היתרון של הזמנה לתחילת העונה?

 

כל מה שחלמתם עליו בחופשה מפנקת ויוקרתית - באונייה אחת

אם עדיין לא הייתם בקרוז יוקרתי באמת, לא תצליחו להאמין שאונייה אחת מכילה כל-כך הרבה אטרקציות ופעילויות. האונייה של מנו ספנות היא בית מלון יוקרתי ברמה בינלאומית. האונייה יכולה לאכלס עד 2,000 נוסעים, אותם משרתים 600 אנשי צוות מסורים לאורך כל החופשה. סטנדרט האירוח הוא מהיוקרתיים בענף: פנסיון מלא של 3 ארוחות שף ביום (הארוחות כשרות בהשגחת הרב הראשי של קהילת ג'נבה), באחת מ-5 מסעדות ברחבי האוניה. במסעדות תמצאו מגוון רחב של מטבחים ומטעמים, עם הפתעות חדשות בכל יום. 

  (צילום: מנו ספנות)
(צילום: מנו ספנות)

 

בנוסף, אוניית הפאר של מנו ספנות כוללת שתי בריכות, מגלשת מים, סיפוני שיזוף ומרגוע, מגרש כדורסל, חדר כושר, אולמות מופעים, ברים ופינות ישיבה, חדר משחקים לילדים עם בריכת ילדים, מתחם דיוטי פרי יוקרתי, ספא מפואר, סלון יופי וג'קוזי.

 

משריינים חופשה מראש לתחילת העונה, ונהנים מכל היתרונות

לקראת פתיחת העונה, כדאי להזמין עכשיו וליהנות ממחירים מיוחדים להזמנה מראש, וממגוון חדרים פנויים. ככל שהעונה מתקרבת ומתקדמת, הקרוזים בתאריכים שמתאימים לכם מתחילים להתמלא, והחדרים האטרקטיביים נתפסים.

 

  (צילום: מנו ספנות)
(צילום: מנו ספנות)

בנוסף, קרוזים שיוצאים בשלב מוקדם של העונה נהנים ממזג אוויר נעים ויעדים הרבה פחות עמוסים בתיירים.

 

הקרוז שמתאים בדיוק עבורכם – אוירה בינלאומית עם ארוחות כשרות, יציאה מישראל וצוות בידור בינלאומי וישראלי

קרוז לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית. הפלגות נופש במנו ספנות יוצאות מנמל חיפה, בלי לעבור את התהליך המייגע של הנסיעה לנתב"ג, עמידה במגבלות משקל, טיסה ארוכה, מונית לנמל, ההמתנה לחדר ועוד ועוד – הכל עם המזוודות והילדים על הכתפיים.

 

  (צילום: מנו ספנות)
(צילום: מנו ספנות)

כל מה שצריך זה להגיע לנמל לצ'ק אין - ואתם מתחילים בחופשה!

שעות ההפלגה בים הן בעיקר בשעות הלילה, כדי לפנות זמן במהלך היום לבילוי וסיור ביעדים האטרקטיביים. האונייה עוגנת לרוב במקום מרכזי בעיר, מה שנותן גישה נוחה מאוד לטיולים ואטרקציות מרכזיות.

 

עבור הקהל שומר הכשרות, הקרוזים של מנו ספנות מציעים יתרון עצום: ארוחות כשרות בהשגחת הרב הראשי של קהלת יהודי ג'נבה, הרב יצחק דיין, כך שאין צורך בהזמנות ארוחות מראש. בנוסף, האונייה כוללת בית כנסת ומעסיקה משגיח כשרות קבוע. נגמר עידן חיפוש המסעדות הכשרות ובתי הכנסת בכל יעד.

 

  (צילום: מנו ספנות)
(צילום: מנו ספנות)

גם מבחינת בידור, ההופעות על האונייה מותאמות לקהל הישראלי וכוללות הופעות של צוות בידור בינלאומי וישראלי ברמה הגבוהה ביותר.

 

מגוון סוגי קרוזים לכל גיל

הקרוזים של מנו ספנות פונים לכולם: החל מזוגות צעירים שרוצים לנקות את הראש בסוף שבוע קצר ביוון/קפריסין, ועד קבוצות של מבוגרים שרוצים לנפוש במשך שבועיים ולחקור את הערים הכי מסקרנות של אירופה. משפחות עם ילדים יהנו מאינסוף הפעילויות, הבריכות, המגלשות והאטרקציות על האונייה.

  (צילום: מנו ספנות)
(צילום: מנו ספנות)

 

רגע לפני שאתם מזמינים – כמה טיפים קטנים לחופשת קרוז מושלמת

לפני שאתם יוצאים לדרך, אספנו כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

 

• כדאי להזמין חופשה מראש, כדי להינות ממחירים אטרקטיביים, ומהיכולת לבחור את החדרים שהכי מתאימים לכם.

 

• עדיף להזמין באתר האינטרנט משום שברוב המקרים תקבלו שם הנחה נוספת.

 

• מתכננים לצאת לסיורים עם ההגעה ליעדים? מומלץ בחום להזמין מראש את הסיורים, כדי לא לגלות שהם מלאים ברגע האחרון.

 

• איזה חדר כדאי לקחת? ככל שתבחרו קומה גבוהה יותר, הנוף יהיה מרשים יותר וקרוב לאזורי הפעילות המרכזיים. כדי שתוכלו להינות מהנוף המרהיב, קחו חדר עם חלון.

  

רוצים לצאת לחופשה בינלאומית במלון יוקרה על פני המים? לתאריכים וליעדים של עונת הקרוזים, היכנסו>>

 

התקשרו 8288* להזמנות

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים