שתף קטע נבחר

חדש מארומה ישראל! מארז מרקים הביתה, רק לחמם במיקרו ולהגיש

המנה המושלמת לחורף היא מרק חם כשבחוץ קר וגשום. מה שיכול להפוך את הפינוק למושלם באמת, הוא מרק שלא הייתם צריכים להפוך את המטבח בשבילו. לכבוד החורף, ארומה ישראל משיקה מארז של ארבעה מרקים לבחירה מתוך מגוון מרקים עשירים המבוססים על מתכונים ביתיים, ללא חומר משמר או אבקת מרק. מה המרק המועדף עליכם?

אין כמו מרק בחורף. להתכרבל על הספה מול הטלוויזיה וליהנות ממרק עשיר, סמיך וחם. תענוג של ממש. הבעיה היא שברוב המקרים קשה מאוד לצאת מהכרבולית ולהתחיל לקצוץ, לחתוך וללכלך את המטבח. ארומה ישראל חשבה עליכם, אנשי החורף והמרקים, והשיקה ממש בימים אלו מארז של 4 מרקים במנה אישית, המגיעים בגביעים המיועדים ישירות לחימום במיקרו, כך שאפילו לא תצטרכו לשטוף כלים.

 

אין ספק שמדובר על מנת החורף האולטימטיבית לבית ולמשרד - מנת ירקות מזינה, עשירה ומנחמת, בדיוק כמו שהיינו מכינים לעצמנו (או מביאים בקופסאות מההורים). האריזות מזכירות אריזות של גלידה, עם עיצוב צבעוני ושמח. היתרון הגדול הוא האפשרות לחמם את האריזה ישירות במיקרוגל והיא נשארת נעימה למגע ולא רותחת.

 

   (צילום: דודי אייזנטל | PYRO)
(צילום: דודי אייזנטל | PYRO)

 

מרק טעים ללא חומר משמר או אבקת מרק - ששומר על הטעם שלו

המרקים במארז החדש של ארומה ישראל מבוססים על מתכונים ביתיים, מכילים ירקות ותבלינים כמו כל מרק שהיינו מכינים לעצמנו, ואינם מכילים חומרים משמרים ואבקת מרק.

 

המרקים נשמרים היטב במקרר בעקבות תהליך הכנה ייחודי בשם 'אריזה חמה': המרק נארז בקופסא כשהוא עדיין חם, ומייד לאחר מכן עובר תהליך צינון מהיר השומר על הערכים התזונתיים של המרכיבים, על הטעמים המקוריים ועל חיי המדף שלו. המרקים של ארומה מיוצרים בסביבת ייצור מתקדמת ועוברים בקרת איכות קבועה, כדי להבטיח את איכות התהליך והמוצר.

 

מה בתפריט? מגוון מרקי ירקות עשירים וסמיכים

כעת, כל מה שנותר לכם הוא לבחור 4 מרקים מתוך המגוון (כן, אפשר גם ארבעה מאותו סוג).

 

מרק עדשים - לכל בית מרק גרסה משלו למרק עדשים, אבל אצל כולם הבסיס יחסית דומה: עדשים, בצל וגזר. במרק של ארומה ישראל תמצאו עדשים כתומות, גזר, בצל ושום שמקפיץ את הטעמים של המרק. העושר של המרק מגיע משילוב של עדשים טחונות עם עדשים שלמות, מה שהופך את המרק לעשיר ואת הביס לחוויה של מרקמים בפה. מרק שהוא בית.

 

מרק ירקות כתומים - אחד המרקים הפופולאריים בבתים בישראל, שכולל את "כל מה שכתום" וקיים בבית באותו רגע. המרק של ארומה ישראל מכיל גזר, בטטה ודלעת, והטעם שלו מעודן. הטוויסט הוא מעט חלב קוקוס, שלוקח אותו לכיוון אסיאתי והופך את המרק לחגיגה של טעמים.

 

מרק מינסטרונה - מרק הירקות האולטימטיבי, שהאיטלקים מכינים כבר מאות שנים. בעבר היו מכינים אותו משאריות של ירקות שנותרו מבישולים אחרים, וכדי להפוך אותו למנה משביעה היו מוסיפים אורז או פסטה. בארומה ישראל החליטו להוסיף פסטה, מסיבה קולינרית מתוחכמת - זה פשוט טעים. השילוב של הירקות והפסטה מציע מרקם כיפי ועשיר למנה. הפסטה גם הופכת את המנה למשביעה, אז כדאי לבחור במינסטרונה בשלב הזה ביום שאתם באמת רעבים.

 

מרק אפונענע - הגרסה של ארומה ישראל למרק האפונה היא הגרסה הקלילה יותר, שמחמיאה לירק הקטן והשובב, ולאקלים הישראלי. המרכיב המנצח שמשדרג את המרק הוא תיבול נענע רעננה, אליו מצרף שום עוקצני ומעניין. מושלם לחובבי מרקים קלילים עם טעם מעניין.

 

מרק עגבניות - מרק שהוא אבן יסוד בכל מטבח. בארומה ישראל הלכו על הקלאסיקה של הקלאסיקה - מרק חלק, סמיך, עם שילוב מופלא בין המתיקות והחמיצות של העגבניות, יחד עם תיבול עדין שמחמיא למלכת המטבח הישראלי. לא צריך יותר מזה.

 

   (צילום: PYRO)
(צילום: PYRO)

 

כל הטוב שבמרק - במחיר סופר משתלם

כעת נותרה לכם משימה קשה במיוחד - לבחור שילוב של ארבעה מרקים מתוך מגוון המרקים, ולרכוש מארז מרקים לקראת הסערה הבאה. מארז של ארבעה מרקים עולה בסניפים או באפליקציה 66 ₪ (ובנוסף ניתן ליהנות מהנחה של 10% ברכישה באמצעות ארומה קרדיט באפליקציה או בכרטיס ארומה קארד).

 

מתברר שלפעמים החורף הוא רק תירוץ - זה הזמן להצטייד במארז מרקים שיעשה לכם חורף טעים, נעים וחמים. המתכונים הביתיים של ארומה ישראל מחכים לכם בסניפים ובאפליקציה.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים